Fw: Uważajcie na wszelkie mapki na swoich www. Masowe pozwy o prawa autorskie.

1 wyświetlenie

085

nieprzeczytany,
14 maj 2007, 09:43:0514.05.2007
do
forward, moze kogos zainteresuje

----- Original Message -----
From: "Henia" <henr...@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.kolej
Sent: Monday, May 14, 2007 6:19 AM
Subject: Uważajcie na wszelkie mapki na swoich www. Masowe pozwy o prawa
autorskie.

> [...]
> sznatażując grożbą skierowania sprawy do sądu, gdzie na takiego "bandytę"
> czeka wyrok karny + grzywna. Skutek: ma się brudy w papierach.
>
> Aby nie być gołosłowną, podaję kilka linków do dyskusji na forach i
> grupach
> usenet z prośbą poinformujcie swoich znajomych o tym i uważajcie aby
> zamieszczając na stronie mapkę dojazdu na zlot nie wpakować się w bagno i
> nie stać się ofiarą własnej naiwności i czyjejś bezwzgłednej zachłanności.
> Na rozwiązanie sprawy "po ludzku" nie ma co liczyć.

Pete

nieprzeczytany,
14 maj 2007, 11:45:0714.05.2007
do

Użytkownik "085" wrote
> forward, moze kogos zainteresuje

Pewnie tych, którym nie chce się czytać wątków z poprzednich kilku dni. :)

Pete

BoDro

nieprzeczytany,
14 maj 2007, 12:54:3814.05.2007
do
Pete wrote:

> Pewnie tych, którym nie chce się czytać wątków z poprzednich kilku dni. :)

Kolejarze posta od "Heni" dostali, cykliści dostali, my dostaliśmy - ale
zostało jeszcze kilka grup związanych z koniecznością używania map, których
członkowie mogą być nieświadomi grożącego niebezpieczeństwa :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Waldek Godel

nieprzeczytany,
14 maj 2007, 13:13:5514.05.2007
do
Dnia Mon, 14 May 2007 18:54:38 +0200, BoDro napisał(a):

> Kolejarze posta od "Heni" dostali, cykliści dostali, my dostaliśmy - ale
> zostało jeszcze kilka grup związanych z koniecznością używania map, których
> członkowie mogą być nieświadomi grożącego niebezpieczeństwa :-)

sugeruję pl.rec.gry.strategiczne - tam mapy to podstawa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Jeżeli nie ma dowodu, to istnieje poważna przesłanka, że taki dowód może

marek

nieprzeczytany,
15 maj 2007, 10:17:2515.05.2007
do
"BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote in message

> [...]
:)

> [...]
których
> członkowie mogą być nieświadomi grożącego niebezpieczeństwa :-)

na gis nie poszlo? ;)

marek

Nowe wiadomości: 0