Zepsuty Canon EOS 50 ?

0 wyświetleń

Jaco

nieprzeczytany,
31 gru 2000, 09:10:1131.12.2000
do
Zepsuł mi się EOS 50, objawy:
-miga kontrolka bateri (wymieniłem i dalej tak samo)
-AF nie działa
-migawka strzela dwa razy przy włączeniu i przy zwolnieniu spustu
Czy komuś działo się tak samo i najważniejsze w jakich granicach oscyluje
naprawa.?
Chyba w Warszawie jakaś firma naprawia aparaty.
Bardzo proszę o odpowiedź, kiedyś padła mi Yashica 108, kupiłem Canona i po
pół roku klapa, został mi tylko
Zenit 122 który kupiłem 15 lat temu i tylko on chodzi.
Pozdrawiam. Jaco
PS. Czy w Polsce mażna naprawić Yashca 108 ?

tompac

nieprzeczytany,
31 gru 2000, 10:32:2131.12.2000
do
Witam!
Niestety nic Ci nie poradzę bo sądziłem, że psują się tylko szmaciane
Minolty!

Zapraszam na:
www.tompac.republika.pl

.

Użytkownik Jaco <ja...@kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92neul$jv4$1...@news.tpi.pl...

Kris Walecki

nieprzeczytany,
31 gru 2000, 11:51:4531.12.2000
do

>Bardzo proszę o odpowiedź, kiedyś padła mi Yashica 108, kupiłem Canona i po
>pół roku klapa, został mi tylko
>Zenit 122 który kupiłem 15 lat temu i tylko on chodzi.
>Pozdrawiam. Jaco

Jak widać nie ma to jak stare dobre zenity

magura

nieprzeczytany,
1 sty 2001, 06:42:501.01.2001
do

jest punkt w warszawie, na ul. kopinskiej. dokladnego adresu i nr
telefonu nie pamietam, chlopaki otwieraja dopiero w czwartek -
podesle ww.

magura

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.foto

Adam

nieprzeczytany,
1 sty 2001, 13:42:031.01.2001
do

> [...]
> -AF nie działa
> -migawka strzela dwa razy przy włączeniu i przy zwolnieniu spustu

1. W takich przypadkach glowne pytanie to jaki masz obiektyw.
EOSy czesto zle wspolpracuja z niecanonowskimi obiektywami
(szczegolnie eos50)

2. Uszkodzony moze byc sam obiektyw - sprawdz dzialanie z innymi obiektywami
albo bez obiektywu

3. przeczysc styki informacyjne w korpusie i obiektywie, a takze styki w
sankach do lampy

adam

Marek B

nieprzeczytany,
2 sty 2001, 04:33:572.01.2001
do
Witam

Mialem podobny problem, okazalo sie ze styki w korpusie (cos na nich
bylo) i po kilkugodzinnych probach przestawiania czyszczenia,
przewijania aparat "sie sam naprawil".

pozdrawiam
marek b

JaroMi

nieprzeczytany,
2 sty 2001, 18:26:062.01.2001
do
Uuuuuuuuuuuyyyeee, aaale trafił z doffcipem...:O

Użytkownik tompac <tom...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92njea$rjn$1...@news.tpi.pl...

Nowe wiadomości: 0