Czarno-biale zakupy w Krakowie?

Jacek Czerwinski

Gdzie Krakuski kochane - by nie powiedzieć głośno centusie ;) aspekt cenowy
wiadomo - gdzie chodzicie kupić film cz-b (srebrowy) albo chemie?
Ilford/Foma
W necie wiadomo koszty wysyłki ...

Jakub Jewuła

A w sklepie wiadomo - drogo ;-)

korniszon

nie chodzimy kupujemy w necie

korniszon

dag...@vp.pl

Jak masz niedaleko do Skawiny to zapraszam po Ilforda
pozdrawiam Marcin

tomekk

Użytkownik <dag...@vp.pl> napisał w wiadomości

W Skawinie już od kilku lat nie ma sklepu "fotograficznego" - a może się
myle?
Ostatni jaki był mieścił się w tym pawilonie nad księgarnią obok poczty. Tej
księgarni też pewnie już nie ma...
tomekk

(rozumiem, że sprzedajesz prywatnie - poruszyłem wątek "skawiński" bo jestem
ciekaw...)

dag...@vp.pl

> [...]
> tomekk
>
> (rozumiem, że sprzedajesz prywatnie - poruszyłem wątek "skawiński" bo jestem
Wpadnij do Galerii Skawina na parterzeobok windy.. i nie jest to
pokontny handelek tylko sklep , moze i nie duży ale jest
pozdrawiam Marcin

tomekk

> Wpadnij do Galerii Skawina na parterzeobok windy.. i nie jest to
> pokontny handelek tylko sklep , moze i nie duży ale jest

No tak - Galeria Skawina... Kiedy mieszkałem w Skawinie w tym miejscu były
jakieś niedokończone mury...
tomekk

mj

On May 31, 1:53 pm, dag...@vp.pl wrote:
> Wpadnij do Galerii Skawina na parterzeobok windy.. i nie jest to
> pokontny handelek tylko sklep , moze i nie duży ale jest
> pozdrawiam Marcin

A moglbys napisac co z BiW mozna tam kupic? Czasami zabraknie mi
chemii i nie mam czasu z www zamowic - a Skawine mam pod nosem...

MJ

dag...@vp.pl

Mam na stanie Ilforda - w zasadzie wszystko , klisze maloobrazkowe i
szerokie , papier - nawet jakiś brom się trafi , chemia pozytyw i
negatyw , rozmaite szpeje w komisie , ostatnio człowiek mi przyniósł
nplitrowe naczynia miarowe . Rozmaite dziwne żeczy jak np albumy
klasyczne , podklejki do nich..w razie czego inne sprawy zamawiam bez
problemu.jak cos od 11 do 19 zapraszam na GG5139383
Pozdrawiam Marcin