Zdjecia Znanych Polek Nago !

Easy^R

Sylwia Magdziak
Sylwia Nowak
Sylwia Pacura
Wioletta Kolakowska
Laura Lacz
Maria Pakulnis
Zuzanna Paluch

Marcin Koszowski

A zdjecia sa marnej jakosci i czesto skanowane z gazet np. z "playboy'a", i
szkoda kasy na polaczenie z ta strona (opinia osobista i subiektywna)
--
Marcin Koszowski
kos...@mp.pl

Lolek

On Sat, 22 May 1999 22:08:48 +0200 (MET DST), you wrote:

>A zdjecia sa marnej jakosci i czesto skanowane z gazet np. z "playboy'a", i
>szkoda kasy na polaczenie z ta strona (opinia osobista i subiektywna)

Popieram. Szkoda kasy. Zla jakosc techniczna, zero artystycznej.
Typowe "dupy na okladke". Przynajmniej te, ktore widzialem. Na pewno
nie na liste foto, bardziej na pl.rec.dupy.

"Lolek"

Borys

No i kopirajty... A raczej kopiraty :-(((

B.

Jendrek

Easy^R <eas...@beer.com> wrote in message news:374671FF...@beer.com...

>Pod adresem http://aktorki.cjb.net znajdziecie nagie zdjecia znanych
>Polek:
[...]
... kurza twarz... do czego to doszlo, niedosc ze wszedzie pelno zdjec kobit
na golasa to jeszcze teraz pokazuje sie "nagie zdjecia"... to juz sa szczyty
fotograficznej perwersji i wyuzdania... ;-)

Pozdrawiam
Jendrek
mailto:jen...@pro.bsb.com.pl
mailto:zon...@kki.net.pl

jozef...@gmail.com

jozef...@gmail.com

Uncle Pete

On 2018-02-28 14:57, jozef...@gmail.com wrote:
> Am Samstag, 22. Mai 1999 09:00:00 UTC+2 schrieb Easy^R:

Wygrzebać post sprzed prawie 19 lat - to nawet nie złota łopata, to
złota koparka.

Krzysztof Gajdemski

Jest Wed, 28 Feb 2018 18:55:24 +0100, Uncle Pete pisze:
Ja (zupełnie bezinteresownie) zaproponuję jeszcze sprawdzenie
umiejętności na odcinku kopania kryptowalut. Z takim talentem szybko
można stać się najbogatszym człowiekiem na Ziemi.

k.