Blagam Pomocy !!! Mrowki Atakuja !!!

Lee

Mam pytanie mrowka mi weszla tam gdzie jest pokretlo dioptri w wizieze (Fuji
602 :((( moze cos tam spieiprzyc ??? dodam ze to mrowka Faraonka ta malutka.

Kuzwa teraz patrze to jest ich wiecej Jeba....e Mrowy co z tym zrobic.

Prosze Pomocy

M.Ok.

Weź je głodem :-)))
--
Pozdrawiam, M.Ok.

Radio Erewan

Lee <sir...@wp.pl> napisał:

Hehehehe! Wybacz, bo jest mi przykro, że Cie nieszczęście spotkało, ale
muszę Ci przyznać tytuł autora miesiąca. Po prostu maksior z tymi mrówkami.

Radek "Radio Erewan" Przybył ra...@cdrom.pl; http://www.cdrom.pl
FAQ grupy pl.rec.foto.cyfrowa http://pl.rec.foto.cyfrowa.info
Wtórny rynek oprogramowania: http://www.cdrom.pl/modules/MyAnnonces/

Lee

Ty ale serio nie wie skad sie tam te ku**y wziely jestem w szoku
Boje sie ze cos spiepsza.

Radio Erewan

Lee <sir...@wp.pl> napisał:

> Ty ale serio nie wie skad sie tam te ku**y wziely jestem w szoku
> Boje sie ze cos spiepsza.

Mruwkofon - tak się nazywał proszek, który moja żona wysypywała, jak od
sąsiada zaczęły przez komin mrówki przychodzić. Tylko nie wiem co lepsze,
proszek czy mrówki.
No i sie wydało co jest powodem pojawiania się dead pixeli, ja bym się na
Twoim miejscu pospieszył!.
:-)

M.Ok.

Dnia Wed, 26 Feb 2003 14:57:29 +0100, "Radio Erewan" <ra...@cdrom.pl>
napisał:

>No i sie wydało co jest powodem pojawiania się dead pixeli, ja bym się na
>Twoim miejscu pospieszył!.

Ale na zdjęciach mogą być fajne cienie mrówek - jak na kreskówkach
:-))

Lee

Oki jak sprawdzic czy juz nie mam czasem Dead Pixeli
Wiesz mam to jeszcze na gwarancji. wiec mozna bedzie wymienic jak co.

bobee

> Oki jak sprawdzic czy juz nie mam czasem Dead Pixeli
> Wiesz mam to jeszcze na gwarancji. wiec mozna bedzie wymienic jak co.

trzeba sprawdzic w mrowkowym gniezdze czy juz ich tam nie zniosly i nie
pomordowaly,jak sa tam martwe pixele to wszystko jasne - mrowki zabijaja
pixele w cyfrowkach
<roftl>

magalen

Użytkownik "Lee" <sir...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Oki jak sprawdzic czy juz nie mam czasem Dead Pixeli
> Wiesz mam to jeszcze na gwarancji. wiec mozna bedzie wymienic jak co.

jak chcesz wymienic aparat w ramach gwarancji z mroowami?
w gwarancji z pewnoscia jest napisane ze nie moze byc sladow ingerencji - a
niestety mroowy ingerencji juz dokonaly wiec z gwarancji nici.

aha! i nie sluchaj poprzednikow! robia Cie w jajo! mrowki z tego co wiem
dokonuja jedynie Hot Pixeli. szczegolnie Faraonki

pozdrawiam

misialo_

Radio Erewan

magalen <magalen@_SKASUJ_op.pl> napisał:

> aha! i nie sluchaj poprzednikow! robia Cie w jajo! mrowki z tego co
> wiem dokonuja jedynie Hot Pixeli. szczegolnie Faraonki

A wszystko z powodu ułożenia pixeli na matrycy w plaster miodu. Napadem
mrówek zagrozone są tylko aparaty Fuji.

Lee

Kurwa ale powaznie sie pytam a wy sobie jaja ze mna robicie.

Moze mi ktos wyjasnic co sie moze stac i co z tym zrobic ale bez robienia
sobie jaj
Bo jak ma tak wygladac pomoc na grupach to pierdole to !

motherboard

Użytkownik "Lee" <sir...@wp.pl> napisał w wiadomości

hhmmmm.... gazem je... ;-)

bobee

Użytkownik "Lee" <sir...@wp.pl> napisał w wiadomości

poczekaj , pewnie wyjdzie sama, bo po co ma tam siedzec ? no chyab ze z
glodu padnie, byle nie padla na matrycy albo obiektywie

pozdr.

ps. po co to mieso w msg ? myslisz ze to pomoze ?

lenek

> Kuzwa teraz patrze to jest ich wiecej Jeba....e Mrowy co z tym zrobic.

Zrób im zdjęcie i wrzuć na grupę :)

pzdr
lenek

Lee

Nie ale wiesz wkurza mnie to bo wielcy grupowicze zamiast pomoc to sobie
jaja robai.

A mrowki wyszly 2 z tego pokretla a 3 chodzily sobie po aparacie teraz nie
widze zadnej wywalilem je i patrze czy jeszcze cos nie wyjdzie

Powiedz mi jak zrobic test na te Dead i Hot Pixele i wogole na to co mogly
ewentualnie spiepszyc.

Radio Erewan

Lee <sir...@wp.pl> napisał:

> Kurwa ale powaznie sie pytam a wy sobie jaja ze mna robicie.
>
> Moze mi ktos wyjasnic co sie moze stac i co z tym zrobic ale bez
> robienia sobie jaj

Jak Ci pomóc? Wlazły mrówki, to się módl, by się gdzieś w torze optycznym
nie znalazły. Faktycznie masz problem i to taki, z którym się nikt tu nie
spotkał. Zamknij aparat super szczelnie na tydzień w prezerwatywie, potem
wytrzaśnij z wizjera uduszone mrówki.
Poszukaj też informacji o czyszczeniu aparatu, choć w przypadku zamkniętej
konstrukcji kompaktowej, to możesz mieć problem bez wiztyt w serwisie. No i
jak się jakaś naprawdę przyklei do matrycy to nie będziesz miał dead pixela,
tylko dead zone.

> Bo jak ma tak wygladac pomoc na grupach to pierdole to !

Śmiało, tylko nie w obiektyw.

M.Ok.

Dnia Wed, 26 Feb 2003 15:28:10 +0100, "Lee" <sir...@wp.pl> napisał:

>Nie ale wiesz wkurza mnie to bo wielcy grupowicze zamiast pomoc to sobie
>jaja robai.

Wyluzuj trochę, gościu :-))
Jak myślisz - ilu z nas miało podobny problem? Ty tupiesz nóżką i z
płaczem krzyczysz "macie mi pomóc bo jak nie to pier...!!!"

Pawel

"Lee" <sir...@wp.pl> wrote in news:b3ig8a$q3d$1...@nemesis.news.tpi.pl:

Po pierwsze: Tylko spokoj moze Cie uratowac!
Po drugie: Nie trzes aparatem, bo zabijesz mrowke, albo wyleci ona z
aparatu razem z jakims martwym pixelem.
Po trzecie: Mrowki lubia slodkosci, wiec postaraj sie ja zanecic jakims
dobrym ciastkiem albo czyms podobnym
Pozdrawiam i zycze powodzenia w lowach.
Lukas.
P.S.
Faktycznie, temat miesiaca ;)

Pawel

> Zamknij aparat super szczelnie na tydzien w prezerwatywie, potem
> wytrzasnij z wizjera uduszone mrówki.
Tak!
Biorac pod uwage zapotrzebowanie przecietnej mrowki na tlen, ten sposob
jest dobry pod warunkiem wydluzenia procedury o jakies 10 miesiecy ;) Ale
pewnie predzej padnie z glodu, wiec jest to pewien pomysl :)
Lukas.

Lee

Nie o to chodzi !!!
Chodzi mi o to zebyscie sobie jaj nie robili !!!

M.Ok.

Dnia Wed, 26 Feb 2003 15:45:39 +0100, "Lee" <sir...@wp.pl> napisał:

>Nie o to chodzi !!!
>Chodzi mi o to zebyscie sobie jaj nie robili !!!

Kurde! Pośmiać się nie można? :-))) Współczuję Ci, chociaż ja bym się
nie martwił - przecież mi mrówki niz z aparatu nie wyniosą. Ale jakby
na to nie patrzeć to: ROTFL!

Lee

Spoko tyle ze FARAONKI nie jedza slodkich rzeczy tylko MIESO i Krew ich
ciagnie.

ale teraz caly czas patrze i nie widze zadnej ... mam nadzieje ze poprostu
juz nie ma ich a to co byly to wlazly i olaly sprawe i poszsy sobie a
wlasciwie jak tylko wychylila lep to ja wypedzilem :)

Radio Erewan

Pawel <guci...@friko4.onet.pl> napisał:

> [...]
> sposob jest dobry pod warunkiem wydluzenia procedury o jakies 10
> miesiecy ;) Ale pewnie predzej padnie z glodu, wiec jest to pewien

Pewnie masz rację :-(. Pozostaje przygotować miejsce na przechowywanie
aparatu na stoliczku ustawionym w 4 kubkach z wodą i zamykanie "na noc"
aparatu w torebkę foliową :-).

Lee

Oki powiedz lepiej jak sprawdzic czy juz cos nie spiepszyly.
Jakie testy wykonac

Radio Erewan

Lee <sir...@wp.pl> napisał:

> Nie o to chodzi !!!
> Chodzi mi o to zebyscie sobie jaj nie robili !!!

Jak napisałem w pierwszej odpowiedzi, łączę się z Tobą w bólu.
Niestety/stety nie miałem takiego problemu i mimo, że jest on dla Ciebie
bardzo poważny, u innych wywołuje ataki śmiechu. To jak z nagrodami Darwina,
które przyznaje się po jakże poważnym wydarzeniu dla "laureata".
Ciesz się, że jeszcze nie zrobiłem forwarda na pl.listserv.chumor-l :-) bo
bardzo mnie kusi.

tremor

Wystaw na działanie promieni słonecznych, może sie troche podgrzeją to
wyjdą. Ja mam pod podłągą mrowki. Jak pierwsze piruny wala w ziemie to one
wychodą stadami. Moze tarapia wstrząsowa je pobudzi do wyjscia.

powodzenia
tremor @ s602z

P.S.
A moze na cukier je wez. Tylo gorzej jak go w nocy przetransportuja do
aparartu :(

Jacek

Lee napisał(a):

> Nie o to chodzi !!!
> Chodzi mi o to zebyscie sobie jaj nie robili !!!

Sam baranie prowokujesz by robic sobie jaja z postu.
Gdyby chodzilo Ci tylko o pomoc troche inaczej napisalbys temat postu.
Mogles jeszcze napisac ze mrowki zjadly Ci juz pol aparatu, wtedy na pewno
kazdy podszedlby do problemu calkiem powaznie.

pozdrawiam

Radio Erewan

Lee <sir...@wp.pl> napisał:

> Oki powiedz lepiej jak sprawdzic czy juz cos nie spiepszyly.
> Jakie testy wykonac

Zrób zdjęcie białej ściany/kartki. Jak bedziesz miał cień mrówki na zdjęciu,
to nic, tylko przykleiła się do matrycy.
No i ja bym dał aparatowi trochę "spokoju". Jeżeli jakaś tam zabłądziła i
aparat się nie będzie poruszał, to mrówka ma szansę na odnalezienie drogi do
domu :-).

M.Ok.

Dnia Wed, 26 Feb 2003 16:09:24 +0100, "Radio Erewan" <ra...@cdrom.pl>
napisał:

>Zrób zdjęcie białej ściany/kartki. Jak bedziesz miał cień mrówki na zdjęciu,
>to nic, tylko przykleiła się do matrycy.

No i jak tu się nie śmiać? :-)))) Może do FAQ grupowego: "Test na
przyklejone mrówki"

Lee

Kurwa ja cie od Baranow nie wyzywam, tak wiec odpierdol sie i ty odemnie oki
...?

A post nazwany zostal tak zeby zwrocic uwage !!!

3.14_OTR

> Spoko tyle ze FARAONKI nie jedza slodkich rzeczy tylko MIESO i Krew ich
> ciagnie.

a w ogole fajne te faraonki ? Zobacz, czy nie maja czasem
T-shirt'a FUJI ;-)

Piotr.
/nikon2000

Lee

Powiedzcie mi jakie zrobic testy zeby sprawdzic czy juz cos nie spiepszyly.

Nrazie ich nie widac moze to byla jakas grupa razpoznawcza

djk

> [...]

malutka.

> Kuzwa teraz patrze to jest ich wiecej Jeba....e Mrowy co z tym zrobic.

Jak to co... NIC !
Przecież nie będziesz rozkręcał bo więcej z tego będzie problemów...
a mrówki nie znajdziesz bo dawno spierdoliła stamtąd jak papu nie znalazła.
Chyba że masz cień mrówki na matrycy - jak wlazła a nie wlazła bo tam jest
szczelnie po ostatniej soczewce.
A jak siedzi pod pierścieniem to pokręć nim - mrówka się zgniecie, i swoim
tłuszczykiem nasmaruje prowadnice - to nawet zaleta że wlazła bo nasmarowany
pierścień będzie chodził płynniutko że hej!
;-)

Hej!
Dj K

Lee

Oki tu macie fotki
Czarnej powierzchni
Bialej kartki
na koncu jest zdjecie mrowki jak wyglada :-)
http://www.lee.neostrada.pl/Test.html

M.Ok.

Dnia Wed, 26 Feb 2003 16:52:09 +0100, "Lee" <sir...@wp.pl> napisał:

>na koncu jest zdjecie mrowki jak wyglada :-)
>http://www.lee.neostrada.pl/Test.html

Cienia o kształcie mrówki nie stwierdzono! Możesz spać spokojnie :-)))

P.R.

> Cienia o kształcie mrówki nie stwierdzono! Możesz spać spokojnie :-)))
>
> --
> Pozdrawiam, M.Ok.

.... no niezupelnie, ... mogą wejść jeszcze raz ;))))
Pozdrawiam
P.R.

ensis

> [...]
malutka.

> Kuzwa teraz patrze to jest ich wiecej Jeba....e Mrowy co z tym zrobic.

nie wiem czy ktos ci juz tak odpisal, bo wiecej nie moge czytac odpowiedzi
na twojego posta.
zaliczylem 3 razy ROTFL i mi "styknie" ;)

solution:
ja na twoim miejscu posmarowalbym odrobina miodu albo rozpuszczonym w wodzie
cukrem tak z 1 cm od miejsca w ktorym mrowki weszly.
powinny wyjsc.

tylko posmaruj w taki sposob, zeby pozniej latwo moznabylo zmyc.

pozdrawiam
artur sikora
www: http://alfa.imi.pcz.czest.pl/~subedit
e-mail: sar...@box43.pl
O obecnych sie nie mowi.

obywatel

> Nrazie ich nie widac moze to byla jakas grupa razpoznawcza

Taa, to pewnie był zwiad.
Ja bym uważał na Twoim miejscu...

Niby taka mała mrówa, ale jak te cholery królową tam przetransportują, to
już aparatu nie odzyskasz...

:-)

Obywatel m

michal_j...@poczta.onet.pl

> Taa, to pewnie był zwiad.
> Ja bym uważał na Twoim miejscu...
>
> Niby taka mała mrówa, ale jak te cholery królową tam przetransportują, to
> już aparatu nie odzyskasz...

Nie ma żartów. Jak mieszkałem kiedyś w akademiku, to u kumpla mrówki
zrobiły sobie mrowisko w kalkulatorze (taki większy, zamykany). (!)
Jeśli dopuścisz do powstania mrowiska w aparacie, to amen.
Jeśli będzie działał, to jest duża szansa że będzie <i> zasyfiony </i>
w środku.

Pozdrowienia
Michal Januszczyk

Haralt

>z tym zrobic.
> Prosze Pomocy

aparat do torby i szybko do zoo.
tam znalezc mrowkojada i walnac mu foto z duuuzym zoomem. musi pomoc.
;-)
--
pozdrawiam - Maciek

Valwit

Dnia 26-Feb-03, Lee napisał/a:

> Kuzwa teraz patrze to jest ich wiecej Jeba....e Mrowy co z tym zrobic.

utop je!

a serio: jha bym z jakimś gazem po experymentował.

--
Pozdrowienia #Amiga user#
Viele Grüsse *VAL\X/IT* Linux user

Kurian

Witam !

> [...]
>

> Kuzwa teraz patrze to jest ich wiecej Jeba....e Mrowy co z tym zrobic.

wywabic z srodka - bo musisz wyciagnac je zywcem zeby ciala nie zostaly

i uwazaj zeby mrowiskoa sobie nie urzadzily i kumpla w pilocie do TV
sobie urzadzili i musial wyrzucic pilota by mrowek w domu sie pozbyc

pozdrawiam
Kurian

42nat

sarin jest niezly ;))

--
pozdr. -
_>42 nat<_

Użytkownik "Valwit" <val...@gmx.net> napisał w wiadomości

Daniel Rychcik

In article <b3jbrp$dqq$1...@nemesis.news.tpi.pl>, Haralt wrote:
> aparat do torby i szybko do zoo.
> tam znalezc mrowkojada i walnac mu foto z duuuzym zoomem. musi pomoc.
> ;-)

Jak na razie chyba najlepszy post w tym wątku :) kto da więcej?

Daniel
--
\ Daniel Rychcik, Web: www.ais.pl/<tilde>muflon, Real e-mail - guess :-)
\----+-----------------------------------------------------------------

Emil

On Wed, 26 Feb 2003 14:42:44 +0100, "Lee" <sir...@wp.pl> wrote:

>Mam pytanie mrowka mi weszla tam gdzie jest pokretlo dioptri w wizieze (Fuji
>602

>Kuzwa teraz patrze to jest ich wiecej Jeba....e Mrowy co z tym zrobic.

Wyssij odkurzaczem.
LOL
:-)

Emil
__
stepin (at) panda (dot) bg (dot) univ (dot) gda (dot) pl

Lee

Wczoraj caly czas obserwowalem aparat i zadna juz nie wyszla
A na noc wsadzilem go do worka i tez w rorku zadnej nie ma jak by jakas tam
byla to juz by wyszla.

Wydaje mi sie ze te mrowy juz sobie poszly a te co byly to tak sie tylko
zaplataly.

42nat

Użytkownik "Lee" <sir...@wp.pl> napisał w wiadomości

poszly powiedziec reszcie gdzie znalazly wolna chate ;)))

Lee

nie no ja je wypedzilem

Chyba poszly powiedziec ze tam jakis wielki koles pilnuje i nie ma co sie
tam pchac :))

3.14_OTR

> Chyba poszly powiedziec ze tam jakis wielki koles pilnuje i nie ma co sie
> tam pchac :))

ciekawe kiedy w akcesoriach dedykowanych bedzie anty_mrowczy_proszek_FUCJI
;-))

Piotr
/niko2000

Ronnie

Użytkownik Pawel napisał:
> Po trzecie: Mrowki lubia slodkosci
Tak, w takim razie wrzuc aparat do sloika z miodem :)

Valwit

Dnia 27-Feb-03, 42nat napisał/a:

> sarin jest niezly ;))

odpowiadanie pod postem i przycinanie cytatów jeszcze lepsze