[fotograba.net] Refleksje z wizyty w okolicach Wyszkowa.

8 wyświetleń

BANAN 76

nieprzeczytany,
27 lis 2007, 14:18:3027.11.2007
do
Witam,

Zapraszam do obejrzenia refleksji z wizyty w okolicach Wyszkowa.
Na pierwszą relację zapraszam pod adres http://www.fotograba.net/thumbnails.php?album=120

lub w pokazie slajdów http://www.fotograba.net/displayimage.php?album=120&pid=2309&slidesho...

Pozdrawiam, Piotr Banachowicz

seb2k6

nieprzeczytany,
27 lis 2007, 16:21:4427.11.2007
do
BANAN 76 pisze:

> Witam,
>
> Zapraszam do obejrzenia refleksji z wizyty w okolicach Wyszkowa.
> Na pierwszą relację zapraszam pod adres http://www.fotograba.net/thumbnails.php?album=120

Juz po miniaturkach widać zbyt wiele podobnych kadrów, a są tego dwie
strony ;) Mi osobiście się nie chciało zacząć oglądać ale ja leniwy
jestem ostatnio :) Selekcja Panie :)

Pzdr

BANAN 76

nieprzeczytany,
28 lis 2007, 07:55:0128.11.2007
do

> Juz po miniaturkach widać zbyt wiele podobnych kadrów, a są tego dwie
> strony ;) Mi osobiście się nie chciało zacząć oglądać ale ja leniwy
> jestem ostatnio :) Selekcja Panie :)

Selekcja dobra rzecz, ale uważam, ze na wystawę lub konkurs ;)

Co do kadrów, to moge powiedzieć, że na pewno nie są podobne - tematy
owszem. Uważałem za stosowne pokazać pełną dokumentację z wyjazdu
(chociaz to jest dopiero pierwsza z dwuch części).
Dla leniwych istnieje opcja 'pokaz slajdów', ale tu trzeba dysponować
czasem i myślę, że to jest problem w dzisiejszych czasach. Szybkie
zdjęcia (bo techniki sa teraz szybkie), szybka publikacja (bo
możliwości są duże) i niestey szybkie oglądanie. Tak więc zapraszam w
wolnym czasie, bo co nagle to po diable ;)

seb2k6 - dzięki za wizytę.

Pozdrawiam!
PB

BANAN 76

nieprzeczytany,
28 lis 2007, 07:59:2228.11.2007
do

> Juz po miniaturkach widać zbyt wiele podobnych kadrów, a są tego dwie
> strony ;) Mi osobiście się nie chciało zacząć oglądać ale ja leniwy
> jestem ostatnio :) Selekcja Panie :)
>
> Pzdr

Selekcja dobra rzecz, ale moim zdaniem konieczna na konkurs lub
wystawę.
Co do kadrów to na pewno moge powiedzieć, że nie są podobne - tematy
owszem. Uznałem za stosowne pokazac większą część zapisu w
'wycieczki', chociaz to dopiero pierwsza z dwóch cześci.
Dla leniwych jest opcja pokaz slajdów, ale tu raczej chodzi o brak
czasu no i może czyimś zdaniem również o warsztat autora ;) Ale takie
czasy: szybkie zdjęcia (bo techniki są szybkie), szybka publikacja (bo
media dają takie możliwości) i niestety szybkie oglądanie. Zapraszam
więc jeszcze raz w wolnym czasie.

seb2k6, dzięki za wizytę.

Pozdrowienia.
Piotr B.

seb2k6

nieprzeczytany,
28 lis 2007, 08:41:3028.11.2007
do
BANAN 76 pisze:

> Selekcja dobra rzecz, ale moim zdaniem konieczna na konkurs lub
> wystawę.

Na konkurs to raczej wymóg ;) A www to taki rodzaj
wystawy - oglądający nie może zostać przytłoczony ilością ;)

> [...]
> czasy: szybkie zdjęcia (bo techniki są szybkie), szybka publikacja (bo
> media dają takie możliwości) i niestety szybkie oglądanie. Zapraszam

No dobra namówiłeś mnie, obejrze sobie dziś wieczorkiem ;)

p/

nieprzeczytany,
28 lis 2007, 17:26:2628.11.2007
do
a ja mam sporo czasu i zgadzam się z poprzednikiem..
za dużooo - temat sie roztrwania, i gubisz w ten sposób efekt - a szkoda
takiej poezji!
widziałem tam około 4-5 b. dobrych wrażliwych fotek
nie zawsze strzela się same dobre zdjęcia, to nie produkcja kabanosów..
nie ma się co przyzwyczajać do wszystkich klatek,
a wiem że o obiektywizm nie łatwo - popatrz za kilka dni na ten materiał
i odsuń to co od razu ci nie leży, za trzy dni zrób to samo :)
Odbijesz sobie następnym razem i zamiast 4-5 świetnych masz 6-7
trza tyrać potem są efekty
p/

JKvdZ

nieprzeczytany,
29 lis 2007, 05:24:2329.11.2007
do

> widziałem tam około 4-5 b. dobrych wrażliwych fotek
> nie zawsze strzela się same dobre zdjęcia, to nie produkcja kabanosów..
> nie ma się co przyzwyczajać do wszystkich klatek,

Popieram.
Poza tym, ze napawde pare fajnych klatek jest, to zmeczyl mnie caly
material. Za duzo.
pozdrawiam
Jacek

-----------------------
www.foto.dtp-service.pl

Blackdog

nieprzeczytany,
2 gru 2007, 12:40:312.12.2007
do
JKvdZ pisze:
Potwierdzam, że zdecydowanie za dużo, ja bym wyrzucił parę zbyt ciemnych
fotek np. nr 83, ale jest tam wiele zdjęć, które mnie urzekły podejściem
i kadrem.

momorgan

nieprzeczytany,
3 gru 2007, 14:29:273.12.2007
do
On 27 Lis, 20:18, BANAN 76 <bana...@gmail.com> wrote:
,> Zapraszam do obejrzenia refleksji z wizyty w okolicach Wyszkowa.

> Na pierwszą relację zapraszam pod adreshttp://www.fotograba.net/thumbnails.php?album=120
> Pozdrawiam, Piotr Banachowicz

Nooo, te refleksje to fenomenalna deprecha. Bardzo mnie biorą takie
klimaty. Kiedy jest mrocznie i ponuro na fotografiach od razu robi mi
się raźniej na duszy. Widocznie moja dusza jest autentycznym
pozytywem.
Zaanonsuję galerię na moim dziennikarskim "Blogu moich blogów" (http://
wojcicki.typepad.com), rzecz jasna z linkiem do galerii Piotra
Banachowicza. Wyszków górą!!!

Nowe wiadomości: 0