Wielka jazda na Forum NF

Przewodas

Cały miesiąc nic się tam nie działo. Nikt nie miał nic mądrego do powiedzenia
poza marnym smęceniem, a dziś wulkan!

Spostponowanemu autorowi puściły nerwy (Marcin Szerenos, "Postęp" NF 10/2008).
Opowiadanie przeciętne pod każdym względem i autorską przesadą jest ogłaszać je
fragmentem powieści (zwłaszcza, że ewidentnie nie uwodzi czytelników), ale to w
końcu debiutant, można było deko wyluzować. Tymczasem towarzystwo wyraźnie
czekało na kogoś takiego od czasu zbanowania Przewodasa. Nawet zakompleksiony
świr i nadgorliwiec Nosiwoda wypełzł z pod szafy jako moderator pełnomocny i
oczywiście młodego zbanował...

Przestańcie flekować literacką dzieciarnię. Prawdziwy Przewodas jest tutaj!
Pozdrawiam
Przewodas

Michal (newsy)

ROTFL :)

Przewodas

> ROTFL :)

Już niedługo to będzie forum złożone z samych moderatorów rozpaczliwie
tęskniących za trollem do zbanowania...

Michal (newsy)

Przewodas wrote:

> Już niedługo to będzie forum złożone z samych moderatorów rozpaczliwie
> tęskniących za trollem do zbanowania...

...potem przypomna sobie, ze wylaczyli rejestracje ;)

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Przewodas" <bazyliszk...@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:0400.00000c...@newsgate.onet.pl...

> Spostponowanemu

Jakiemu?

> [...]
> ogłaszać je
> fragmentem powieści (zwłaszcza, że ewidentnie nie uwodzi czytelników), ale

Nie.

m.

Przewodas

> Nie.

Jak na moje standardy szczawik i literacki osesek. Dwa opowiadania i garść
publicystyki to akurat dorobek debiutancki. Do tego kompletny brak odporności na
krytykę, typowe dla początkujących. Jednak to wy jesteście bardziej chorzy.
Widać, oj jak bardzo brakło wam kozła ofiarnego.

Pytanie pilne, czy moderatorem powinien być świr Nosiwoda?
Tu cytat z FF:
>Zakompleksiony autorze, zbanowany userze KTLu - pogadaj sobie o całej sprawie
>ze swoim ziąsem od piwka, którą to znajomością się tak swego czasu chwaliłeś,
>czyli z adminem JeRzym

Pośpieszcie się z odpowiedzią zanim Nosiwoda zbanuje JeRzego! A co mu się będą
jakieś ziąsy po forum pętać...

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Przewodas" <bazyliszk...@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:0400.00000d...@newsgate.onet.pl...

> Jak na moje standardy szczawik i literacki osesek.

Dziewicą się jest raz.

m.

Przewodas

Mało wiesz o kobietach.

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Przewodas" <bazyliszk...@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:5b22.000000...@newsgate.onet.pl...

> Mało wiesz o kobietach.

Nie śmiem się spierać z koneserem.

m.

Przewodas

Podstawy ginekologii, młotku! Dostępne nawet dla amatorów i gawędziarzy. (ale
nie ku rwiarzy) Się uświadom. Potem forumy.
Pozdrawiam

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Przewodas" <bazyliszk...@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:5b22.000000...@newsgate.onet.pl...

> Podstawy ginekologii, młotku!

Podstawy ginekologii, szefie, są takie, że Marcin Sz. nie jest dziewczynką.

m.

Boni Sułkowski

On Wed, 29 Oct 2008 07:53:23 +0100, "Michal Radomil Wisniewski"
<mic...@poczta.fm> wrote:
>Użytkownik "Przewodas" <bazyliszk...@buziaczek.pl> napisał w

>Podstawy ginekologii, szefie, są takie, że Marcin Sz. nie jest dziewczynką.

Ale ty się musisz nudzić...

>m.

Boni
--
Tak niedobrze i tak niedobrze. Wszystko niedobrze.

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Boni Sułkowski" <boniO...@smutek.pl> napisał w wiadomości

> Ale ty się musisz nudzić...

Zapraszam.

m.

Przewodas

To jak w ogóle udało mu się stracić dziewictwo? Choćby raz...

Nie wiem jakiej płci jest w istocie MSz, ale ty z całą pewnością jesteś przekupką.

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Przewodas" <bazyliszk...@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:5a45.000000...@newsgate.onet.pl...

> To jak w ogóle udało mu się stracić dziewictwo? Choćby raz...

"Prawicztwo" brzmi brzydko.

> Nie wiem jakiej płci jest w istocie MSz, ale ty z całą pewnością jesteś
> przekupką.

Przepraszam.

m.

Boni Sułkowski

On Wed, 29 Oct 2008 09:40:33 +0100, "Michal Radomil Wisniewski"
<mic...@poczta.fm> wrote:

>Zapraszam.

W nudzeniu się jestem mistrzem i bez twojej pomocy.

Michal (newsy)

Michal Radomil Wisniewski wrote:

> Nie.

Przeczytalem opowiadanie. Slabiutkie. Pomysl moze i fajny, daloby sie z
niego cos wycisnac, ale narracja taka jak dla dzieci. Nudna strasznie.
Nic tutaj nie wciaga. Moze to byc i fragment powiesci. Ale ja tej
powisci nie wroze sukcesu - kolejne flaki z olejem sie pojawia. Nie
widac iskry.

A teraz musze isc na foruma fantastyki poczytac o co ta cala wojna tam
niby jest.

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Michal (newsy)" <michal.w...@amorki.pl> napisał w
wiadomości news:gecc0f$c5f$1...@news.onet.pl...

> Przeczytalem opowiadanie. Slabiutkie. Pomysl moze i fajny,

Nie.

m.

Michal (newsy)

Tak.

Przeczytalem opowiadanie.

Michal Radomil Wisniewski

Użytkownik "Michal (newsy)" <michal.w...@amorki.pl> napisał w
wiadomości news:gecdci$hjq$1...@news.onet.pl...

Nie, ten pomysł jest idiotyczny.

> Przeczytalem opowiadanie.

Chcesz za to medal i frytki?

m.

Michal (newsy)

Michal Radomil Wisniewski wrote:

> Użytkownik "Michal (newsy)" <michal.w...@amorki.pl> napisał w
> wiadomości news:gecdci$hjq$1...@news.onet.pl...

> Nie, ten pomysł jest idiotyczny.

Ale wlasnie dlatego nadaje sie na opowiadanie fantastyczne :)

> Chcesz za to medal i frytki?

medal poprosze, dam na aukcje a kase przekaze na dzieci z wodoglowiem,
aby uczyly sie pisac opowiadania ;)

Michał Gancarski

Dnia Thu, 30 Oct 2008 18:29:43 +0100, Michal (newsy) napisał(a):

[...]

> medal poprosze, dam na aukcje a kase przekaze na dzieci z wodoglowiem,
> aby uczyly sie pisac opowiadania ;)

I jeszcze na frytki zostanie.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

"I have a different vision of leadership. A leadership is someone who
brings people together."

Michal (newsy)

Michał Gancarski wrote:
> Dnia Thu, 30 Oct 2008 18:29:43 +0100, Michal (newsy) napisał(a):
>
> [...]
>
> I jeszcze na frytki zostanie.

I WieśMaka ;)