Pożegnanie

80 wyświetleń

Dorota Terakowska

nieprzeczytany,
3 mar 2001, 08:00:363.03.2001
do

Szanowne koleżeństwo,
w trakcie waszej wielodniowej dyskusji nad moją osobą,
postanowiłam pożegnać się z grupą, gdyż mogę sobie wyobrazić
jakiego typu argumenty będą padać przy kolejnym starciu, jeśli
zaprezentuję inne zdanie, niż wy. Przekroczona bowiem została
granica smaku, taktu, kultury, rozumu, proporcji miedzy agresją
a dyskusyjnym zacietrzewieniem itp. - a wtedy zawsze następuje
eskalacja. Po pęknięciu tamy, zaczyna się powódź.
Odchodzę dopiero teraz, gdy ta "dyskusja" już tylko się tli;
gdy ostatnie osoby kategorycznie stwierdzają, że wysoki poziom
waszych dyskusji dramatycznie spadł od czasu mojego pojawienia
się na liście. A robię to dopiero teraz, gdyż nie jest moim
obyczajem ucieczka z "pola bitwy".
Na pożegnanie chciałam tylko napisać, że mój prawie dwuletni
pobyt wśród was nadal uważam za ciekawy i sympatyczny - dla
mnie, oczywiście - i nawet ostatni epizod nie zakłócił tego
mojego przekonania. On najwyżej utrwala moją wiedzę o ludziach.

Dorota (http://terakowska.art.pl)

Paweł Kowalski

nieprzeczytany,
3 mar 2001, 08:29:513.03.2001
do
W artykule <3AA0EAF4...@callisto.krakow.pl>, Dorota Terakowska napisał(a):

> [...]
> postanowiłam pożegnać się z grupą, gdyż mogę sobie wyobrazić
> jakiego typu argumenty będą padać przy kolejnym starciu, jeśli

Przykre ....
Mimo iż z Pani strony na moją głowę sypały się wielkie gromy i klątwy
(w 99,9% racja była po Pani stronie), to jednak z przyjemnością czytałem
Pani listy ....

Może jednak...
Przecież to tylko dyskusje .

--
Kowalski Paweł
------------------------------

Marcin E. Hamerla

nieprzeczytany,
3 mar 2001, 10:24:243.03.2001
do
On Sat, 03 Mar 2001 14:00:36 +0100, Dorota Terakowska
<ter...@callisto.krakow.pl> wrote:

> [...]
>waszych dyskusji dramatycznie spadł od czasu mojego pojawienia
>się na liście. A robię to dopiero teraz, gdyż nie jest moim

Dorota, daj spokoj, nie ma sensu sie tak unosic. Takie historie juz
mialy miejsce na tej liscie i jakos swiat sie nie zawalil. Zadna
powodz nie nastapila. Faktycznie ta dyskusja, a szczegolnie
nastepujace po niej wypowiedzi przekroczyly granice dobrego smaku. Ale
pamietaj, ze Ty tez nie jestes bez winy ;-))

--
Pozdrowienia,
Marcin E. Hamerla

OrO

nieprzeczytany,
3 mar 2001, 14:47:023.03.2001
do

"Dorota Terakowska" <ter...@callisto.krakow.pl> wrote in message

> Szanowne koleżeństwo,
> Pozdrawiam

Dlaczego ajk ja przychodze, to ktos odchodzi ? I choc nie jest to - mam
nadzieje - proces przyczyna -skutek, to ta korelacja czasow mnie smuci :(
Mimo wszystko, nie odchodz - choc malo sie znamy - to na pewno bedzie mi Cie
tu brakowac

Magda

********
Cleverly disguised as a responsible adult.

> --
> Dorota (http://terakowska.art.pl)

Mark Falzmann

nieprzeczytany,
3 mar 2001, 21:05:003.03.2001
do

"Dorota Terakowska" <ter...@callisto.krakow.pl> wrote
(ciach) :-((
(ciach) :(((
(ciach) :((((
=====
Ano, panie Havranek, napisala...
Duzo, gorzko i z bolem serca.
Bowiem, to pozegnanie nie jest z TA GRUPA, ale z JEJ odkryciem, iz swiat nie
stoi w miejscu i wszystko sie zmienia.
Zas ludzie, ktorzy nie sa w stanie adaptowac sie do nowej rzeczywistosci,
zaczynaja uciekac wewnatrz siebie, zaczynaja kostniec i wysychac od srodka.
Dorota ma taki problem.
Ma klopot z adaptacja do gwaltownie zmieniajacego sie otoczenia.
Nawet intelektualnego :)))
Chce isc z biegiem wydarzen, chce, bardzo chce... byc w czolowce, lecz...
nie wie jak.
Dlatego krzyczy glosno - Zegnam, zegnam, zegnam!!!
Jednak, ten krzyk, to po prawdzie nalezy przetlumaczyc na - Pomocy, pomocy,
pomocy!!!
Dorota nie jest pierwsza czy ostatnia osoba probujaca <zrozumiec> czym jest
science fiction i dlaczego ten caly szebang z bajernymi i kretynskimi
powiastkami dla <doroslych> dzieci, az tak bardzo fascynuje ogromna liczbe
czytelnikow.
Co gorsza, Dorota jest pisarzem i wiele rzeczy ocenia przez pryzmat swojego
tworczego warsztatu.
Zapewne, dla niej, jako pisarki, jest czyms bolesnym, widziec <grafomanke>
Rowlins robiaca miliony na Harry Potterze i sprzedajaca miliony tomow
<prymitywnego_smiecia>, w czasie gdy ksiazki uznanych i <sprawdzonych>
klasycznych tworcow, w tym i Jej <cegly> jakos tak sie kurza na tylnich
rzedach skladow z ksiazkami.
No coz... tak wyglada reality check, czyli po naszemu, sprawdzian
rzeczywistosci.
Sprawdzian, przed ktorym ostrzegalem DT, dawno temu.
Oto ten fragment mojego postu do DT