Jak naprawić zamek błyskawiczny

ab

W zamku błyskawicznym w kurtce odkleiła się folia. Widać to na
fotce:
http://www.alfabeta.terramail.pl/suwak1.jpg
Górna strzałka pokazuje miejsce, w którym trzyma się ona jeszcze
materiału, a dolna tam gdzie już puściło. Jak to ponownie
przykleić, bo zamka szkoda, a gdy już całkiem odpadnie to po
ptokach i wymiana zamka na nowy. Już to kiedyś przerabiałem.

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

SKASUJ @wp.pl Pietrek

Użytkownik "ab" napisał:...

> [...]
> przykleić, bo zamka szkoda, a gdy już całkiem odpadnie to po
> ptokach i wymiana zamka na nowy. Już to kiedyś przerabiałem.

Zalewałem takie miejsce kiedyś klejami typu kropelka albo klejami
epoksydowymi z dobrym skutkiem. Można spróbować zalaminować czymś na gorąco.
Ważne żeby zachowac taką zgubość warstwy aby to potem mieściło się w zamku
;)

P.

ab

Napisane przez "Pietrek", dnia 05 lut 2008:

> Zalewałem takie miejsce kiedyś klejami typu kropelka albo
> klejami epoksydowymi z dobrym skutkiem. Można spróbować
> zalaminować czymś na gorąco. Ważne żeby zachowac taką
> zgubość warstwy aby to potem mieściło się w zamku

Podklejałeś dotychczasową folię czy usuwałeś ją (lub sama
odpadła) i klejem tworzyłeś ją na nowo?

Jacek

Łatwo i skutecznie:
1. nasącz tkaninę pod folią klejem epoksydowym (ważne aby nie był zbyt
szybko twardniejący - może byc Distal)
2. zeszyj całość cienką nitką i ściśnij przez folię (np. z grubszej
reklamówki) az klej stwardnieje.
Przy odrobinie staranności i przynajmniej jednej prawej ręce pewny sukces.
Jacek