Wieszanie szafek kuchennych

bw...@neostrada.pl

Remnotuję kuchnię w zwiazku z tym mam pytanie jak najlepiej / naszybciej
zawiesić szafki , wyczytałem , że jest coś takiego jak listwa montażowa do
zawieszania szafek . Co to takiego i czego potrzebuję żeby z tego skorzystać
tzn. jakie wieszaki mają być na szafkach i jak w praktyce wiesza się na tym
szafki. Moze ktoś stosował takie rozwiązanie .
Poradźcie proszę

Boguś.

Robert Steward

bw...@neostrada.pl napisał(a):

> Remnotuję kuchnię w zwiazku z tym mam pytanie jak najlepiej / naszybciej
> zawiesić szafki , wyczytałem , że jest coś takiego jak listwa montażowa do
> zawieszania szafek . Co to takiego

http://intermat.pl/podstrony/16_uchwyty/txt_16uchwyty.htm

i czego potrzebuję żeby z tego skorzystać

wkrętaka krzyżowego do regulacji szafki w płaszczyźnie poziomej i pionowej
wiertarki + wiertła (wystarczy fi 8), kołków + wkrętów (na listwę
montażową średnio
2 sztuki), zapał i chęci wstazane :)

szafki muszą mieć specjalne zaczepy pod w/w listwy montażowe

> tzn. jakie wieszaki mają być na szafkakich i jak w praktyce wiesza się na tym

> szafki. Moze ktoś stosował takie rozwiązanie .
> Poradźcie proszę
>
> Boguś.

możesz skorzystać z propozycji ikea

http://www.ikea.com/ms/pl_PL/complete_kitchen_guide/kitchen_know-how/do_it_yourself/installation_1.html

powodzenia
www.stylownia.eu

Aki

Użytkownik <bw...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Witam,

W maju sie przeprowadzalem i zastosowalem takie rozwiazanie do moich starych
10 letnich szafek w kuchni. Bedziesz musial w tylnej plycie wyciac otwory
pod te haczyki, bo one sa montowane od wewnatrz szafki. Jest z tym troche
roboty! Jednak wieszanie jest ulatwione i potem dopasowanie poziomow tez nie
sprawia trudnosci a i ewentualne rotacje szafkami tez sa bezproblemowe.
Troche sie narobilem ale moim zdaniem warto bylo (wiekszy problem mialem z
wierceniem otworow w scianie, nie obylo sie bez pozyczenia mlota udarowego,
na poprzednie mieszkanie w domku zwykly udar wystarczal) bo potem sie troche
rotacji i przesuniec odbylo, podczas dopasowywania starych mebli do "nowej
starej" kuchni, niestety mniejszej:(

Pozdrawiam

Arek