YAMAHA PianoCraft E-810 szukam pomocy instrukcja obsługi

pol...@op.pl

Cześć , kupiłem - YAMAHA Piano Craft E-810 , jest instrukcja w kilku
językach ale nie ma po w j.polskim.Szukam pomocy , ustawić ją
ustawiłem podłączyłem ale nie mogę sobie dać rady np. z zegarkiem -
nie wiem czy jest taka możliwość ale myślę że jest , aby się
wyświetlał i żeby ustawić włączenie tunera jako budzika . No i wiadomo
wiele innych funkcji o których mowa w instrukcji obsługi
english .Rozumiem że z odbiciem ksero jak i z wysyłką są związane
koszty , proszę się nie obawiać zwrócę całość . Pozdrawiam Rychu z
Krakowa

pol...@op.pl

Już mam w wersji elektronicznej , wydrukowałem i teraz jest wszystko
jest OKI.

Meryl Streep

pol...@op.pl napisał(a):

> Cze=B6=E6 , kupi=B3em - YAMAHA Piano Craft E-810 , jest instrukcja w kilku
> j=EAzykach ale nie ma po w j.polskim.Szukam pomocy(...)

Mam podobny problem :-/
Poszukuję również instrukcji obsługi Yamahy Piano Craft E-810.
Będę bardzo wdzięczna za przesłanie jej elektronicznej wersji: ope...@gazeta.pl

Pete

Meryl Streep pisze:

> Mam podobny problem :-/
> Poszukuję również instrukcji obsługi Yamahy Piano Craft E-810.
> Będę bardzo wdzięczna za przesłanie jej elektronicznej wersji: ope...@gazeta.pl
> Pozdrawiam

W tym celu nalezy udac sie do sprzedawcy. Zgodnie z obowiazujacym w PL
prawem, sprzedawca ma taki obowiazek.

--
Pete