Canal plus Macross plus . Oav'ka ? Jak nie to opierdziele ich rowno.

AS

50 minut. mam nadzieje ,ze to nie film. Kroic film na dwa to tylko ***** +
potrafi.

Pozdrawiam,
Raul
PS. Jak to bedzie znowu lektor ...... grrrrrrrrrr....... trzymajcie mnie.

Antyrasis

AS napisał(a) w wiadomości: <368f9...@news.vogel.pl>...

Tylko ta ***** jako jedyna w Polsce nadaje anime, wiec... daj sobie, koles,
spokoj z czepianiem sie pierdol!:PPP

Anty...

Rafael Piasek

co ty? z ksiezyca sie urwales? NIETYLKO TA STACJA NADAJE ANIME W POLSCE!
/j

H!rosh!

Rafael Piasek napisał(a) w wiadomo ci:

>co ty? z ksiezyca sie urwales? NIETYLKO TA STACJA NADAJE ANIME W POLSCE!

A czy ktoras jeszcze nadaje Macrossa ???
Chyba jeszcze nie. Dlatego pozostaje nam (tzn. Tym, co maja dekoder - ja
odpadam) ogladanie tego anime w takiej wersji, jakiej jest.
Life is brutal, ale trzeba sie do niego przyzwyczaic!
Hiroshi
mo...@friko7.onet.pl

UIN: 24315653

Tenchub

<ciach>

>co ty? z ksiezyca sie urwales? NIETYLKO TA STACJA NADAJE ANIME W POLSCE!
>/j

A _porzadne_ Anime w Polsce??
Chyba, ze ktos lubi seriale dla dzieci, ale ja odpadam....
TnC^

AS

>Tylko ta ***** jako jedyna w Polsce nadaje anime, wiec... daj sobie,
koles,
>spokoj z czepianiem sie pierdol!:PPP
>
> Anty...
He,he , he. Ja za to place , wiec moge wymagac. Wiec nie czepiaj sie .
Pozdrawiam,
Raul

Mario

Rafael Piasek wrote:
> co ty? z ksiezyca sie urwales? NIETYLKO TA STACJA NADAJE ANIME W POLSCE!

JEST JESZCZE POLSAT !!!!!!

Mario

Ryszard Rogacki

AS wrote:

> 50 minut. mam nadzieje ,ze to nie film. Kroic film na dwa to tylko ***** +
> potrafi.

??
Wnioskuje ze w jakims spisie programow TV [a konkretnie C+] pojawil sie
Macross i ma trwac 50 minutek ? Jesli tak to mam pytanko: dokladnie kiedy to
bedzie ? [tez wolalbym wiedziec troche wczesniej]

IMO 50 minut to naprawde doskonala wiadomosc ... nie tak dawno w Opolu
wywiazala sie mala dyskusja p.t. "coz to zrobi C+ z filmami dluzszymi niz 30
min" i zwyciestwo odniosla frakcja pesymistow, obstawiajaca pociecie kazdego
kawalka dluzszego niz 30 na 2 [lub wiecej - Ninja Scroll] czesci [patrz
Armitage III]. Wniosek byl tym bardziej pesymistyczny ze C+ w najblizszych
planach mial same takie "niewymiarowe" anime - Macross+ OVA, Cyber City OEDO
no i Ninja Scroll [... 3 czesci ? :((] Ale jesli gdzies pisze 50 minut to
znaczy ze ktos poszedl po rozum do glowy i poleci niepociete ^___^
I tym optymistycznym akcentem ...

richie

ps. Zeby tylko zrobili suby a nie tego lektora ... W _ostatecznosci_ moga
byc suby pod angielski dubbing ...@_@

_---- Sometimes is better to keep silence and appear -_
_--- to be a fool, than speak up and clear any doubts --_
_-- ^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ ---_
_- Ryszard Rogacki ric...@zeus.polsl.gliwice.pl UIN:14706115 ----_

Antyrasis

Czesc!

AS napisał(a) w wiadomości: <36911...@news.vogel.pl>...

Ja takze place i takze wymagam, byle nie dyskutowac na poziomie chamskich
tekstow, a rzeczowo:)

Pozdrawiam i ja.

Anty...