Prawicową agresję

Krzysztof Nowaczyk

Piętnuję prawicową agresję: dziennikarską, polityczną i wyznaniową
(zwolenników "prawicy"). Aż się nie da oddychać. I to chyba prawda, że
lewica mniej mogła, żyjąc z pietnem komuchoprześladowców i morderców Polaków
o którym przypominała ciągle prawica.
Pozdrawiam
Krzysiek
--
Fotografie
www.grimoald.net

Czlowiek z Zeliwa

Użytkownik "Krzysztof Nowaczyk" <kmnowa...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:epv9te$u4c$1...@news.onet.pl...

> Aż się nie da oddychać. I to chyba prawda, że
> lewica mniej mogła, żyjąc z pietnem komuchoprześladowców i morderców
> Polaków o którym przypominała ciągle prawica.

Mieli 45 lat, "pokożcie co potraficie" wyszlo im nieźle. Pokozali.

--
www.beton.trout.pl

Onufry Zagłoba

"Czlowiek z Zeliwa" <zolty@płoczta.łonet.pe-el> wrote in message

> Mieli 45 lat, "pokożcie co potraficie" wyszlo im nieźle. Pokozali.

I dlatego teraz prawica pokaże co by zrobila gdyby to ona rządziła w tamtym
okresie. Zresztą o ile słyszałem to był argument tłumaczący budowę kościoła
za państwowe pieniądze: Wyśta budowali se te 45 lat za państwowe, tera my se
pobudujem.

Tylko gdzie tu miejsce dla zwyczajnego człowieka? I czy te "państwowe" to
przypadkiem nie są pieniądze od ludzi?

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba

Czlowiek z Zeliwa

Użytkownik "Onufry Zagłoba" <zagloba@maupa@os.pl> napisał w wiadomości

> I dlatego teraz prawica pokaże co by zrobila gdyby to ona rządziła w
> tamtym okresie.

Myślisz? Nie sądze. Znowu będzie zwrot w następnych wyborach.

>Zresztą o ile słyszałem to był argument tłumaczący
> budowę kościoła za państwowe pieniądze: Wyśta budowali se te 45 lat za
> państwowe, tera my se pobudujem.

Coż, moim zdaniem stawianie tego czegoś to głupota.

> Tylko gdzie tu miejsce dla zwyczajnego człowieka? I czy te "państwowe" to
> przypadkiem nie są pieniądze od ludzi?

Są- z tym, że aktywiści powinni skupić się na krytyce tego konkretnego
zdarzenia a nie dowalaniu wszytskim po równo, bo kilku oszołomów stawia
pałac za pieniądze podatników.

--
www.beton.trout.pl

Pawel "O'Pajak"

Powitanko,

> Piętnuję prawicową agresję: dziennikarską, polityczną i wyznaniową
> (zwolenników "prawicy").

No to calkiem niezlych jest tych kilku prawicowych dziennikarzy, calkiem
niezla agresja przejawia sie partia z poparciem 2-3%. Tak trzymac,
wstaniemy z mojej kanapy i wypedzimy komuchow do Korei (tej weselszej)!
Ale ni cholery nie rozumiem jakiego wyznania sa zwolennicy prawicy, a
wlasciwie co ma jedno z drugim wspolnego.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

pejurek

Człowiek podpisany jako "Krzysztof Nowaczyk" napisał:
> Piętnuję prawicow± agresję: dziennikarsk±, polityczn± i wyznaniow±
> (zwolenników "prawicy"). Aż się nie da oddychać. I to chyba prawda, że
> lewica mniej mogła, żyj±c z pietnem komuchoprze¶ladowców i morderców
> Polaków o którym przypominała ci±gle prawica.
> Pozdrawiam
> Krzysiek

Źle szufladkujesz.
Zamiast słów prawica i lewica lepiej używać zwrotów "lewica pobożna" i
"lewica bezbożna".
To tak z grubsza, bo oczywiście można lewicę dzielić na mniejsze frakcje, na
przykład lewica prolustracyjna i antylustracyjna, lewica
świadomie-złodziejska i naiwnie-bolszewicka, proeurokołchozka i
prozaściankowoizolacyjna, kosmopolityczna i narodowa oraz wiele innych
kryteriów podziału z dodatkowymi przymiotnikami typu "skrajnie",
"radykalnie" czy "umiarkowanie", przy czym krytaeria mogą być przemieszane w
dowolnych konfiguracjach.
Prawicy w Polsce niemal nie uświadczysz, a na pewno nie w sejmie albo w
telewizji.

lis

> [...]
> lewica mniej mogła, żyjąc z pietnem komuchoprześladowców i morderców Polaków

Ekhem, wejdz na onet wp lub interie i popatrz na artykuly. A potem
ewentualnie wypowiedz sie czym i czemu lewackim manipulanctwem jestesmy
zalewani.
lisu

Bart Ogryczak

On Feb 2, 1:13 pm, "Krzysztof Nowaczyk" <kmnowaczyk...@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> lewica mniej mogła, żyjąc z pietnem komuchoprześladowców i morderców Polaków

Prawica? Ale w Polsce nie ma prawicy, sa socjalisci, komunisci,
lewacy, narodowi-socjalisci, kato-lewacy itd.Kato-lewacy sa agresywni,
bo agresja usiluja zamaskowac to, ze ich ideologia nie rózni sie
niczym od ideologii komunistów, z wyjatkiem tego,
ze tow. Lenina zastapili tow. Rydzykiem.

Onufry Zagłoba

> Użytkownik "Onufry Zagłoba" <zagloba@maupa@os.pl> napisał w wiadomości

> Myślisz? Nie sądze. Znowu będzie zwrot w następnych wyborach.

Oby. Chyba że się ustrój zmieni a kaczor bedzie relizował swoje marzenie z
dzieciństwa o rządzeniu do smierci. Brrrr.. Aż mnie wzdrygło ;-)

> Coż, moim zdaniem stawianie tego czegoś to głupota.

Twoim zdaniem, moim zdaniem, tego pana zdaniem, ale nie ICH zdaniem.
Budowanie złotych cielców ma długą tradycję.

> Są- z tym, że aktywiści powinni skupić się na krytyce tego konkretnego
> zdarzenia a nie dowalaniu wszytskim po równo, bo kilku oszołomów stawia
> pałac za pieniądze podatników.

Akurat się składa że tych kilku oszołomów ma większość w sejmie i na
zasadzie że jedno przeszło to może i drugie przejdzie, a potem i trzecie,
i... . Zauważ, że za "normalne" teraz przyjmuje się rzeczy które do nie
dawna nie wydawały się nawet możliwe do wydarzenia. I płynność tej granicy
jest przerażająca.

Do tego ciężko wyodrębnić tych kilku oszołomów z całej grupy, bo stoi ona
murem, ponieważ taki jest interes partii. A może już Partii? Szkoda, że
pojęcie interesu publicznego w sensie dobra zwyczajnego obywatela przestało
obowiązywać.

Mateusz Ludwin

pl.pregierz.getSenderByName("*Czlowiek z Zeliwa*").quote();

> Mieli 45 lat, "pokożcie co potraficie" wyszlo im nieźle. Pokozali.

Wstyd mi... wstyd mi za tych z pręgierza!
--
Bring back the 90s!

Mateusz Ludwin matl [at] megapolis [dot] pl

Pietia

Krzysztof Nowaczyk wrote:

> [...]
> lewica mniej mogła, żyjąc z pietnem komuchoprześladowców i morderców Polaków

Hej Krzysiek.
Mnie również wkurza ciągle przpominanie lewicy, że to złodziejski system
- ale jakoś ludzie w nim zyli i byli szczęśliwi. I drogi budowano i
mieszkania i na wczasy robotnik mogl pojechać.
Dodatkowo mnie jeszcze wkurza prawicowy rasizm, wszyscy sie teraz
murzyna czepiają. Aż sie nie da oddychac.
Pozdrawiam
Pietia

Mateusz Ludwin

pl.pregierz.getSenderByName("*pejurek*").quote();

> Prawicy w Polsce niemal nie uświadczysz, a na pewno nie w sejmie albo w
> telewizji.

I tramwajach!

Wojciech Muła

Pietia wrote:
> Mnie również wkurza ciągle przpominanie lewicy, że to złodziejski system
> - ale jakoś ludzie w nim zyli i byli szczęśliwi. I drogi budowano i
> mieszkania i na wczasy robotnik mogl pojechać.

I robotnicy byli właścicielami fabryk, a teraz co -- ledwie samochodów.

w.

Mateusz Ludwin

pl.pregierz.getSenderByName("*Pietia*").quote();

> Dodatkowo mnie jeszcze wkurza prawicowy rasizm, wszyscy sie teraz
> murzyna czepiają. Aż sie nie da oddychac.

Obrzydliwe!

Dziadek Eustachy

Krzysztof Nowaczyk napisał:

> Piętnuję prawicową agresję: dziennikarską, polityczną i wyznaniową
> (zwolenników "prawicy").

To skoro jesteśmy przy tych kwestiach, to ja
przy okazji piętnuję lewicową obłudę: dziennikarską, polityczną i ideową
(zwolenników "lewicy")

> Aż się nie da oddychać.

Aż krew zalewa.

> I to chyba prawda, że
> lewica mniej mogła, żyjąc z pietnem komuchoprześladowców i morderców
> Polaków o którym przypominała ciągle prawica.

"lewica mniej mogła"??
Gecobank, afera paliwowa, wszystkie geszefty.
to mało??
to ja za więcej dziękuję.

--
Boska sprawiedliwość zawsze jest łagodzona miłosierdziem.
Nieskończona mądrość jest wiecznym sędzią,

cyfer

<<Mateusz Ludwin>> wrote:
> Wstyd mi... wstyd mi za tych z pręgierza!

Mi też. Tych lewaków. Dla niepoznaki odzianych w szaty wolnorynkowców.
Szata robotnicza się zuzyła. Pedalska też. Zużyje się i ta.

--
.==, __ . ,.___.___._ gg2155481
"==___/ ` \./ [_ [__ [__) cyf...@op.pl

cyfer

<<Mateusz Ludwin>> wrote:
> pl.pregierz.getSenderByName("*Pietia*").quote();

> Obrzydliwe!

No z tym murzynem strasznie obrzydliwe.

cyfer

<<Krzysztof Nowaczyk>> wrote:
> [...]
> lewica mniej mogła, żyjąc z pietnem komuchoprześladowców i morderców
> Polaków o którym przypominała ciągle prawica.

Przyzwyczajaj się. To dopiero pierwsze powiewy normalności.

Kudłaty Konservatysta

Piętnuję lewicową agresję: dziennikarską, polityczną i wyznaniową
(zwolenników "lewicy"). Aż się nie da oddychać.

a szczególnie piętnuję tą żydolewacką kurwę synyszyn

Nie pozdrawiam
Kudłatek

Kudłaty Konservatysta

ty tak na poważnie, czy se jaja robisz ?

Moon

Kudłaty Konservatysta wrote:
> Piętnuję lewicową agresję: dziennikarską, polityczną i wyznaniową
> (zwolenników "lewicy"). Aż się nie da oddychać.
>
> a szczególnie piętnuję tą żydolewacką kurwę synyszyn

ja też jej jakoś nie lubię.
moon

Krzysztof Nowaczyk

> a szczególnie piętnuję tą żydolewacką kurwę synyszyn

O to mi właśnie chodzi :(. Brawo...

> Nie pozdrawiam
> Kudłatek

A ja mimo wszystko pozdrawiam
Krzysiek

Wiktor S.

> Kato-lewacy sa agresywni,
> bo agresja usiluja zamaskowac to, ze ich ideologia nie rózni sie
> niczym od ideologii komunistów, z wyjatkiem tego,
> ze tow. Lenina zastapili tow. Rydzykiem.

Ojcem. ojcem!

--
Azarien