Ateistów

10 wyświetleń

skx

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 15:44:171.12.2011
do
Bo narzekają na to, że ludzie im nie ufają:
> Recent polls indicate that atheists are among the least liked people
> in areas with religious majorities (i.e., in most of the world). [...]
>
> A description of a criminally untrustworthy individual was seen as
> comparably representative of atheists and rapists but not representative
> of Christians, Muslims, Jewish people, feminists, or homosexuals
<http://psycnet.apa.org/psycinfo/2011-25187-001/>

A potem okazuje się, że rzeczywiście są mniej godni zaufania:

i więcej:
<http://www.nottingham.ac.uk/cedex/documents/papers/2011-07.pdf>

za: <http://www.overcomingbias.com/2011/11/atheists-distrusted.html>
(warto zajrzeć pod belkę)

--
skx.

Marek 'marcus075' Karweta

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 16:11:301.12.2011
do
skx, Thu, 1 Dec 2011 21:44:17 +0100, pl.pregierz:

> skx.

O, to Ty żyjesz.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

Koziołek

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 17:36:001.12.2011
do
skx napisał:
> A description of a criminally untrustworthy individual was seen as
(CIACH!)

Wazelina forju, bo przypomniałeś mi mój pierwszy wyjazd nad morze - bez
rodziców, tylko z kolegami.
To, że z Bielska - Białej jechało nas do Łeby dziewiętnaście osób w dwóch
przedziałach - plus namioty, śpiwory etc - to kij. O tym, że zbratałem się z
siakimś rastamanem z Kędzierzyna Koźla który następnie zamiast przez okno,
wyrzygał się na mnie - nawet nie wspomnę.
Ważne, że najbardziej utkwiła mi w pamięci scenka, jak to środek korytarza
okupowała czwórka narodowców. Środek nocy, stacja Bydgoszcz. Wsiadają
ludzie. Jeden z nich - pan koło czterdziestki z płaszczykiem przewieszonym
przez ramię i aktóweczką przeciska się obok na łyso wygolonego kwiatu
wszechpolskiej młodzieży szepcząc: "sorry". Na co szef ekipy:

- Kurwa. Jesteś w Polsce? Mów po polsku! - i bania, bania, bania...

Nie, żebym się czepiał ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Wiadomość została usunięta

Tanuki

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 20:25:331.12.2011
do
On Dec 2, 5:44 am, skx <s...@skxpl.eu.org> wrote:
> Bo narzekaj na to, e ludzie im nie ufaj :> Recent polls indicate that atheists are among the least liked people

> <http://psycnet.apa.org/psycinfo/2011-25187-001/>
>
> A potem okazuje si , e rzeczywi cie s mniej godni zaufania:> Four out of seven measures of religiosity were significant and

> i wi cej:
> (warto zajrze pod belk )
.

Ale tego już nie zacytowałeś?

"In general, demographic variables provided more powerful
relationships than religious ones. However, tax evasion was negatively
correlated with church attendance and fundamentalism. For theft,
religious variables had no impact. Church attendance but not
fundamentalism was negatively associated with littering."

Albo następnego zdania po tym, które przytoczyłeś:

"Four out of seven measures of religiosity were significant and
positively related to honesty. However, by inspection, the marginal
effects in this study seem low or non-existent for the highest
religiosity categories."

I może jeszcze coś z podsumowania:

"Particularly disappointing were my efforts to find any empirical
support for the proposition that religion sustains conformity to the
normative order ... Even with large samples and hundreds of survey
items to work with I was unable to find any clear patterns of
religious effects. None of the many measures of religious commitment
seemed to matter on a whole range of attitudes and social activities."

No powedz, jak ktokolwiek może Ci teraz zaufać? ;)
Wiadomość została usunięta

Tanuki

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 22:08:111.12.2011
do
Ups, przepraszam za smieci i potrojnego posta - Google Groups szaleje
dzis bardziej niz zwykle... (a niestety tylko tak moge pisac z pracy).
Moja kulpa.

PW

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 02:23:252.12.2011
do

Użytkownik "skx" <s...@skxpl.eu.org> napisał w wiadomości
| Bo narzekają na to, że ludzie im nie ufają:

| <http://psycnet.apa.org/psycinfo/2011-25187-001/>

Czyli że w Czechach panuje ruja i porubstwo, a na ulicę po zmroku lepiej nie
wychodzić? Nigdy więcej tam nie pojadę, do tej bandy ateistów, dzięki za
ostrzeżenie.

zdrówka, PW

Ghost

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 02:52:302.12.2011
do

.

> [...]

>religious variables had no impact. Church attendance but not
>fundamentalism was negatively associated with littering."

Jestes pewien, ze chciales to zacytowac? Bo ja juz nie wiem, czy
polemizujesz czy sie zdadzasz z skx.

Tanuki

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 03:15:572.12.2011
do
On Dec 2, 4:52 pm, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

> Jestes pewien, ze chciales to zacytowac? Bo ja juz nie wiem, czy
> polemizujesz czy sie zdadzasz z skx.

Chcialem, chcialem - raz ze stwierdza ze zmienne demograficzne (brzmo
jakos koslawo, ale nic to) maja wieksze znaczenie niz religijne, dwa,
ze w zlodziejstwie wszyscy jestesmy jak jedna rodzina a trzy, ze mowa
jest o "church attendance" a nie o religijnosci per se (no dobra,
troche lapie za slowka, ale szczegolnie w Stanach niemalo jest ludzi,
ktorzy do kosciola chodza bo boja sie ostracyzmu, ale tak naprawde sa
ateistami). Pomijam juz fakt, ze, jak w wiekszosci tego typu badan,
mamy tu same correlations, relationships i assoctions, a o causality
ani sladu...

Ghost

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 03:46:522.12.2011
do

Uzytkownik "Tanuki" <docto...@gmail.com> napisal w wiadomosci
Mysle, ze dopiero teraz zrozumiales ten tekst i sie po prostu wijesz.

Fundamentalisci niczym nie roznia sie od antyreligijnych pojepow - obie
grupy to glownie przyglupy.

KRZYZAK

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 15:09:072.12.2011
do
Dnia Fri, 2 Dec 2011 08:23:25 +0100, PW napisał(a):

> Czyli że w Czechach panuje ruja i porubstwo, a na ulicę po zmroku lepiej nie
> wychodzić? Nigdy więcej tam nie pojadę, do tej bandy ateistów, dzięki za
> ostrzeżenie.

Najbardziej skorumpowany kraj w Europie, stolica rzadzi polswiatek.
Cos w tym jest...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

skx

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 17:27:192.12.2011
do
Marek 'marcus075' Karweta:

> O, to Ty żyjesz.

Tak z ewolucyjnego punktu widzenia, bardziej zaskakujące jest, że Ty też!
Co tam? #pregierz zdechł już całkiem?

--
skx.

skx

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 17:26:122.12.2011
do
Tanuki:

> [...]
> religious variables had no impact. Church attendance but not
> fundamentalism was negatively associated with littering."

Tam jest wiele doświadczeń potwierdzających tezę, większości nie
zacytowałem. Ale dałem linka, żeby każdy mógł sam przeczytać.

> I może jeszcze coś z podsumowania:
>
> "Particularly disappointing were my efforts to find any empirical
> support for the proposition that religion sustains conformity to the
> normative order

No i co?

> No i teraz powiedz, jak ktokolwiek może Ci teraz zaufać? ;)

To nie jest kwestia zaufania tylko znajomości angielskiego. U Ciebie
słabej. Nie chodzisz od kościoła, masz godzinkę wolną w tygodniu, może
jakiś kursik, Unia teraz dotuje.

Tak przy okazji, może mi wyjaśnij, bo Staniak miał podobny problem, w jaki
sposób tekst może być bardziej wiarygodny niż wskazując oryginalne źródła?

ps. Rozwaliłeś polskie znaki w cytowanym poście, napraw sobie czytnik.

--
skx.

skx

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 17:30:352.12.2011
do
Tanuki:

> Chcialem, chcialem - raz ze stwierdza ze zmienne demograficzne (brzmo
> jakos koslawo, ale nic to) maja wieksze znaczenie niz religijne

Ale to nieistotne (przynajmniej dla piętna), bo religijne mają.

> troche lapie za slowka, ale szczegolnie w Stanach niemalo jest ludzi,
> ktorzy do kosciola chodza bo boja sie ostracyzmu, ale tak naprawde sa
> ateistami)

Czyli prawdziwa religijność miałaby pewnie jeszcze silniejszy efekt.

> Pomijam juz fakt, ze, jak w wiekszosci tego typu badan,
> mamy tu same correlations, relationships i assoctions, a o causality
> ani sladu...

Znów, dla piętna jest nieistotne, czy to uczciwsi ludzie są bardziej
religijni, czy religijni bardziej uczciwi. Grunt, żeby przy Was portfela z
oczu nie spuszczać.

--
skx.

bartekltg

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 18:21:322.12.2011
do
W dniu 2011-12-02 23:30, skx pisze:
> Grunt, żeby przy Was portfela z
> oczu nie spuszczać.

To może jednak ten kursik językowy z unii?

"For theft, religious variables had no impact".

pzdr
bartekltg

bartekltg

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 18:23:332.12.2011
do
W dniu 2011-12-02 08:23, PW pisze:

> Czyli że w Czechach panuje ruja i porubstwo, a na ulicę po zmroku lepiej nie
> wychodzić?

Burdele mają, za trawkę nie wsadzają do ciupy, a na
stołówkach Uniwersytetu Karola może student piwo
do obiadu kupić. Jak powiedziałeś, ruja i porubstwo!

pzdr
bartekltg

Ghost

nieprzeczytany,
3 gru 2011, 02:27:283.12.2011
do

Użytkownik "bartekltg" <bart...@gmail.com> napisał w wiadomości
Im obu by sie przydal.

KRZYZAK

nieprzeczytany,
6 gru 2011, 10:15:026.12.2011
do
Dnia Sat, 03 Dec 2011 00:23:33 +0100, bartekltg napisał(a):

> Burdele mają, za trawkę nie wsadzają do ciupy, a na
> stołówkach Uniwersytetu Karola może student piwo
> do obiadu kupić. Jak powiedziałeś, ruja i porubstwo!

Normalnie raj dla dziwkarzy, pijakow i cpunow:)
Nowe wiadomości: 0