"jakbym wjeżdżał do warszawskiego getta"

Koziołek

Niniejszym piętnuję:
- wiadome siły - za to, że kazały scenarzyście pojechać ww. tekstem w drugim
odcinku piątej serii Kalifornizacji,
- podróbkę emkarwana - że nie wypomniała wiadomym siłom ww. tekstu.

Przy okazji wazelina dla piątego sezonu za to, że jak na razie ciul leprzy
od popżedniego.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

Shadowchaser

On 1/19/2012 12:47 AM, Koziołek wrote:
> Przy okazji wazelina dla piątego sezonu za to, że jak na razie ciul
> leprzy od popżedniego.

Ja to przestalem ogladac po pierwszym, bo drugi juz nie mial tego
czegos. Mowisz, ze warto dac jeszcze szanse?

Bydlę

On 2012-01-18 23:47:37 +0000, Koziołek <dare...@XXXXinteria.pl> said:

> Niniejszym piętnuję:
> - wiadome siły - za to, że kazały scenarzyście pojechać ww. tekstem w
> drugim odcinku piątej serii Kalifornizacji,

A o co chodziło?

(ciach stokrotkę)
;>

--
Bydlę

frank drebin

IMHO nie warto.
Ja odpuściłem po trzecim sezonie a oglądałem tylko dlatego, że ściągam
zawsze cały sezon a dopiero potem oglądam.
Jakbym miał czekać tydzień na nowy odcinek to bym wcześniej odpuścił.