Galba - reaktywacja

1 view

Ensitherum

wazelina!

Od czasu wyborów praktycznie nie zabieram głosu – siedzę i pokornie
czekam na cud.

Nie przejmuję się szalejącą drożyzną, wierzę, że już za chwilę z kopyta
ruszą prace przy stadionach i autostradach, ufam iż brak obniżek
podatków to stan przejściowy a służba zdrowia jest w przededniu
cudownego samouzdrowienia. Nade wszystko jednak cieszę się szczęściem
realizującej swoje marzenia rodziny Pana Premiera.

I jedna tylko rzecz nie pozwala mi oddać się bezgranicznej, niczym
niezmąconej beztrosce - to udręka minister Julii Pitery. Nie mogę
patrzeć jak się kobieta męczy.

Pani Julia jest osobą do szpiku kości uczciwą, wyczuloną na wszelkie
nieprawidłowości w wydawaniu grosza publicznego. Każda zmarnowana
złotówka z podatków sprawia jej ból niemal fizyczny. Cierpienie na
twarzy pani minister od zawsze było jej znakiem firmowym i przepustką do
wyborczych sukcesów (podatnicy lubią gdy ktoś cierpi za ich marnowane
miliony).

Jednak ostatnio pani Julia cierpi podwójnie. Kto nie wierzy niech włączy
TVN24 i sprawdzi. Tak umęczonej "pani od korupcji" nigdy wcześniej nie
widziałem. Co jest przyczyną? Tak - to jej owa przysłowiowa uczciwość.

Pani Pitera pobiera sowite, ministerialne wynagrodzenie. Z naszych
pieniędzy państwo wypłaca jej pensję w wysokości kilku średnich
krajowych. Co owo państwo (czyli my wszyscy) dostaje w zamian? 300
gramów dorsza… Tak, po półrocznym śledztwie pani minister wytropiła
PiSowskie nieprawidłowości w zakupie 300 gramów dorsza i 2 herbat.

Pani minister ma świadomość, że do stworzenia sześciostronicowego
raportu, który dziś opublikowała nie trzeba było zatrudniać doskonale
opłacanego specjalisty. Wystarczyłoby na tydzień oddelegować do tej
pracy zwykłego referenta któregoś z ministerstw. Osobę o tak
wyśrubowanych standardach etycznych sytuacja gdy sama stała się
pasożytującym na podatniku trutniem musi boleć szczególnie.

Dlatego proszę Pana, Panie Premierze, żeby w swej wspaniałomyślności
zdjął Pan z barków pani minister ten okropny ciężar. Z pewnością pani
Julia podziękuje Panu i z ulgą powróci do znacznie mniej męczącego
cierpienia za dietę poselską.

No a ja… Cóż, ja znowu będę mógł w pełni beztrosko oddawać się
oczekiwaniu na cud.

http://galba.salon24.pl/77675,index.html

Wojciech Muła

On Wed, 04 Jun 2008 18:35:29 +0200 Ensitherum <en...@NOSPAM.pl> wrote:

> [...]

Z całą mocą piętnuję przeklejanie całych artykułów!

w.

Rapid

Ensitherum wrote:
> wazelina!
>
> Od czasu wyborów praktycznie nie zabieram głosu – siedzę i pokornie
> czekam na cud.

zamiast siedziec i brac rencinke czy emeryturke, to bys sie kurwa wzial
do roboty, od razu mialbys cudow bez liku:
- spadloby ci sadlo
- mialbys pieniadze
- kto by cie pochwalil za dobra prace, zjebal za zla..

Ensitherum

Rapid pisze:

> [...]
> - spadloby ci sadlo
> - mialbys pieniadze
> - kto by cie pochwalil za dobra prace, zjebal za zla..

do siebie te słowa kierujesz aby się zdopingować ? to rodzaj
wewnętrznego monologu?:)

nie przypominam sobie abym kiedykolwiek na pręgu narzekał na sadło albo
brak forsy.

Adam

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

Ale po tym co z siebie wydalasz na pręga od razu widać że jesteś małym
tłustym niedokształconym kurduplem a rencie - wypisz wymaluj statystyczny
wyborca pisu.

Adam

Ensitherum

Adam pisze:

> Ale po tym co z siebie wydalasz na pręga od razu widać że jesteś małym
> tłustym niedokształconym kurduplem a rencie - wypisz wymaluj
> statystyczny wyborca pisu.

po twoich plwocinach można wywnioskować, że jesteś bezkształtną kupą
kału, która wypłynęła z sedesu zapaskudzając podłogę a swoim fetorem
zasmradzając sąsiadów w promieniu kilometra.

mkarwan

Użytkownik "Adam" <ad2...@poczta.onet.tnij.tu.pl> napisał w wiadomości

> Ale po tym co z siebie wydalasz na pręga od razu widać że jesteś małym
> tłustym niedokształconym kurduplem a rencie - wypisz wymaluj statystyczny
> wyborca pisu.

Panu jako lekarzowi trochę nie przystoi używać obraźliwych określeń.

Ensitherum

mkarwan pisze:

> Panu jako lekarzowi trochę nie przystoi używać obraźliwych określeń.

jeżeli faktycznie jest lekarzem to trudno o bardziej wyrazisty przykład
wykształciucha. z jednej strony dyplom z drugiej mózg nafaszerowany
ideologicznym gównem, do tego wściekła agresja i głęboka pogarda dla
osób o innych przekonaniach politycznych. założę się że to COŚ myśli o
sobie 'jestem nowoczesny, otwarty, tolerancyjny'.

Adam

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

Ooo, koprofil.

Adam

Adam

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

Otwarty jestem, nowoczesny - poniekąd tak, ale na pewno nie tolerancyjny -
nie toleruję głupoty, ktorą z każdym swoim zakompleksionym pisochwalczym
tekstem przemycasz na pręga. 'Ideologiczne gówno' to właściwa nazwa dla
pisowskiej retoryki - małych zakompleksionych ludków szukających poklasku u
gawiedzi.

Adam

Habeck Colibretto

Dnia 04.06.2008, o godzinie 18.35.29, na pl.pregierz, Ensitherum
napisał(a):

<ciach>
Też się cieszę, ale pliiiiiz... nie pastuj całych blogów, bo i tak nikt
tego tu nie przeczyta. O wiele lepiej robi się to na salonie. Dawaj linki i
ewentualnie coś nośnego. :)

*Habeck*
- Schutzbach

Ensitherum

Adam pisze:

> pisochwalczym tekstem przemycasz na pręga. 'Ideologiczne gówno' to
> właściwa nazwa dla pisowskiej retoryki - małych zakompleksionych ludków
> szukających poklasku u gawiedzi.

czyżby przyłapano cię gnojku na łapówkarstwie i stąd ta wściekłość ?
oby tak dalej:)

Mateusz Ludwin

pl.pregierz.getSenderByName("*Habeck Colibretto*").quote();

> [...]
> tego tu nie przeczyta. O wiele lepiej robi się to na salonie. Dawaj linki i

http://matka-kurka.net/post/?p=1416

ALe uwaga, tekst jest długi i pewnie niewielu z was doczyta go do końca,
lepiej wciągnąć notke Galby.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...

Mateusz Ludwin

pl.pregierz.getSenderByName("*Ensitherum*").quote();

Przecież to nie moon.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.

Ensitherum

Mateusz Ludwin pisze:

> http://matka-kurka.net/post/?p=1416
>
> ALe uwaga, tekst jest długi i pewnie niewielu z was doczyta go do końca,
> lepiej wciągnąć notke Galby.

twórczość matki chujka to głównie nudna i strasznie przegadana
grafomania, więc trudno zdzierżyć do końca.

Mateusz Ludwin

pl.pregierz.getSenderByName("*Ensitherum*").quote();

No jasne, lepiej napieprzyć coś krótko o Tusku i cudach i już można zjechać
na ręcznym.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the

mkarwan

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

Jest.
http://www.rynekmedyczny.pl/ru/leg_tarnowski/tarnowska/ZOZ/1641525,,/kontakt
http://www.perio.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=1

Adam

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

No widzisz? Brniesz w te twoje urojenia i nawet nie wiesz jak bardzo w tym
tkwisz. Na szczęście nie wiem co to łapówka - moją branżę dość wcześnie
sprywatyzowano w mojej okolicy (jak niedawno pisałem nie obyło się bez
protestów okolicznych pisopodobnych oszołomów, dla których wizyta w
prywatnym gabinecie, nawet mającym podpisaną umowę z kasą chorych,
traktowali jak wyciskanie kasy z biednego społeczeństwa) więc teraz jak ktoś
proponuje mi korzyść majątkową np za przyspieszenie terminu wykonania usługi
po prostu grzecznie odmawiam, a co bardziej nachalnych straszę CBA (no co,
pomaga, bo ci nachalani to właśnie elektorat pisu i co jak co ale w CBA
wierzą).
A teraz zgaś komputer, umyj ząbki (!) i do spania, bo gimnazjum jeszcze nie
ma wakacji.

Adam

Adam

Użytkownik "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Słabo. Jeszcze jedna firma.

Adam

mkarwan

Użytkownik "Adam" <ad2...@poczta.onet.tnij.tu.pl> napisał w wiadomości

gg podać?

Ensitherum

mkarwan pisze:

już się przestraszyłem, że jakiś poważny lekarz a to tylko
prowincjonalny konował-zęborwacz :) nawet jak spierdoli robotę
pozostawiając dłuto w zębie pacjenta to z miejsca dostanie od czerstwego
buraka po ryju aż mu trzonowe wpadną do dwunastnicy.

Habeck Colibretto

Dnia 04.06.2008, o godzinie 21.34.27, na pl.pregierz, Mateusz Ludwin
napisał(a):

> No jasne, lepiej napieprzyć coś krótko o Tusku i cudach i już można zjechać
> na ręcznym.

Ale tam nic ponad to, co wielu napisało w kilku zdaniach nie ma.
Możesz mi wyjaśnić co to ma do tematu rozpoczętego przez galbę?

BTW Niemcy nadal się męczą z lustracją (jak Czesi nie wiem) - instytutu
Gaucka nie zamknięto. A byli agenci pozywają do sądów za udostępnianie
publiczne ich danych. Więc M_K przynajmniej w tej sprawie kłamie.

pikus

Adam napisał:

> [...]
> nachalani to właśnie elektorat pisu i co jak co ale w CBA wierzą).
> A teraz zgaś komputer, umyj ząbki (!) i do spania, bo gimnazjum

Pietnuje dokarmianie debili i probowanie z nimi nawiazania
jakiegokolwiek dialogu. Wez zamknij okienko z napisem
Einsrom i nie wyciagaj, szanuj zdrowie jezeli nie swoje, to chociaz
innych

mkarwan

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

Pluje na PiS, a ma księdza w rodzinie.

Ensitherum

Adam pisze:

> nachalnych straszę CBA (no co, pomaga, bo ci nachalani to właśnie
> elektorat pisu i co jak co ale w CBA wierzą).

to zupełnie jak Kon-Donek chwalący Mariusza Kamińskiego.

Ensitherum

mkarwan pisze:

> Pluje na PiS, a ma księdza w rodzinie.

no ksiądz nie musi popierać PiS-u, nie ma sprzeczności. jak był esbeckim
donosicielem wsłuchuje się w popierdywanie Życińskiego i przyklaskuje
Agorze.

barney

mkarwan pisze:

> Pluje na PiS, a ma księdza w rodzinie.

Karwan, jakis ty obcykany w tym internecie!!!
Wszystko potrafisz znalezc, nauczaj mistrzu.

--
barney
http://pl.youtube.com/watch?v=AoqWwuKw_HI

Adam

> gg podać?

Ale co, straszysz? Bo nie wiem czy sikac w majtki czy się bać?

Adam

Adam

Użytkownik "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Misiu srebrzysty, trafiłeś kulą w płot, jak zwykle. Za bardzo ufasz goglom,
za mało swojemu rozumkowi (czemu zresztą się nie dziwię)

Adam

Adam

Użytkownik "barney" <"barney[WON]"@adres.pl> napisał w wiadomości

> Karwan, jakis ty obcykany w tym internecie!!!
> Wszystko potrafisz znalezc, nauczaj mistrzu.

No sęk w tym że nie wszystko, i pierdzieli mu się zupełnie. Nie dopuszcza
myśli że dwoje ludzi o tym samym nazwisku może nie być wcale spokrewnionych.

Adam

Adam

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

ensi, twoje wypowiedzi są żałosne, dyskusja z tobą - nie ma sensu.

Adam

Mateusz Ludwin

pl.pregierz.getSenderByName("*Habeck Colibretto*").quote();

> Ale tam nic ponad to, co wielu napisało w kilku zdaniach nie ma.
> Możesz mi wyjaśnić co to ma do tematu rozpoczętego przez galbę?

Prosiłeś o linki.

Adam

Użytkownik "pikus" <msz...@bzbzb.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> jakiegokolwiek dialogu. Wez zamknij okienko z napisem
> Einsrom i nie wyciagaj, szanuj zdrowie jezeli nie swoje, to chociaz

Masz rację.

Adam

Adam

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

Miałem rację co do ciebie - takie małe zakompleksione byleco. :)))
Szkoda klawiatury

Adam

Człowiek z Żeliwa

> No widzisz? Brniesz w te twoje urojenia i nawet nie wiesz jak bardzo w tym
> tkwisz. Na szczęście nie wiem co to łapówka - moją branżę dość wcześnie
> sprywatyzowano w mojej okolicy

I cały ZOZ poszedł za niższą cenę, niż grunt na którym stały jego budynki,
jak przewidywała św. Beata od Płaczu Sawicka "będą kręcone lody". I tylko
matoły zPiSu coś bulgotały. Chamskie nasienie.

mkarwan

> Ale co, straszysz? Bo nie wiem czy sikac w majtki czy się bać?

Ja tylko pytam.
W przeciwieństwie do ciebie staram się być uprzejmy.
Gdybym uprzejmym nie był, podałbym bez twojej zgody!

mkarwan

> Misiu srebrzysty, trafiłeś kulą w płot, jak zwykle. Za bardzo ufasz
> goglom, za mało swojemu rozumkowi (czemu zresztą się nie dziwię)

Nie masz się czego wstydzić i zaprzeczać.
Niby dlaczego!
Co do rozumku, to warto abyś nad prezentacja swojego się zastanowił, bo nie
wygląda to najlepiej.

mkarwan

>>> http://www.rynekmedyczny.pl/ru/leg_tarnowski/tarnowska/ZOZ/1641525,,/kontakt

> Miałem rację co do ciebie - takie małe zakompleksione byleco. :)))
> Szkoda klawiatury

Sadząc po tym co piszesz ty bardziej wyglądasz na zakompleksionego.

Frustracje i kompleksy możesz przecież rozładować w inny sposób.
Nie koniecznie w grupie dyskusyjnej.

mkarwan

> [...]

> w CBA wierzą).
> A teraz zgaś komputer, umyj ząbki (!) i do spania, bo gimnazjum jeszcze

Zdecyduj się czy traktujesz go jako ucznia, czy jako rencistę.

Habeck Colibretto

Dnia 04.06.2008, o godzinie 22.43.14, na pl.pregierz, Mateusz Ludwin
napisał(a):

> Prosiłeś o linki.

Linki na przyszłość i coś nośnego z tekstu, który chciałby w całości
zacytować.
A to co dałeś było nośne ze dwa tygodnie temu. Dzisiaj news żyje dzień. :P

Adam

> Nie masz się czego wstydzić i zaprzeczać.
> Niby dlaczego!

No właśnie - niby dlaczego? Gdybym miał w rodzinie polityka, szczególnie z
pisu - to byłby powód do wstydu, a nawet zmiany nazwiska. Ksiądz w
rodzinie - dlaczego nie. Ale napisalem, że trafiłeś kulą w płot. I nie masz
się czego wstydzić, naprawdę.

Adam

andreas

Użytkownik "Ensitherum" <en...@NOSPAM.pl> napisał w wiadomo¶ci

> wsłuchuje się w popierdywanie Życińskiego...

Już nie piszecie "Żydzińskiego"? Biskup się nawrócił?

--
andreas

Ensitherum

andreas pisze:

> Już nie piszecie "Żydzińskiego"? Biskup się nawrócił?

z judaizmu?;)

Wojtas

Adam pisze:

> [...]
> z pisu - to byłby powód do wstydu, a nawet zmiany nazwiska. Ksiądz w
> rodzinie - dlaczego nie. Ale napisalem, że trafiłeś kulą w płot. I nie

Sprawdź lepiej z kim dyskutujesz i innym nie wyciągaj szlamu.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

umpa

Człowiek z Żeliwa <zo...@naoneciejak.wiecie.com> napisał(a):

> I caĹ&#65533;y ZOZ poszedĹ&#65533; za niĹźszÄ&#65533; cenÄ&#65533;, niĹź grunt na ktĂłrym staĹ&#65533;y jego budyn
> ki,
> jak przewidywaĹ&#65533;a Ĺ&#65533;w. Beata od PĹ&#65533;aczu Sawicka "bÄ&#65533;dÄ&#65533; krÄ&#65533;cone lody". I tylko
>
> matoĹ&#65533;y zPiSu coĹ&#65533; bulgotaĹ&#65533;y. Chamskie nasienie.

Małolaty z PISu bulgotały, bo się nie załapały na przejęcie majątku po Ruchu.
Części udało się załapać do wywiadu, ale tam kasa marna, w spółkach skarbu
państwa starsi koledzy zgarniają takie odprawy, że już nic nie zostaje dla
młodzieży - przejebane.

umpa

mkarwan

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@#!NOSPAM!#rubikon.pl> napisał w wiadomości