Od wczoraj gadulca...

1 view

Papik

Uzywam tlena + GG i samego,czystego GG.
Pada gadulec przy tlenie, a nastepnie po jakims czasie pada czyste zlo..
znaczy gadulec sam w sobie...

Szlag mnie trafia, bo tak juz od 2 dni sie dzieje....

Wiec pietno, ze cos znowu modernizuja i protokoly lupiejO :(

--
* Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
GG: 70701

piotr

to Papik
Papik napisał(a):

> [...]
>
> Szlag mnie trafia, bo tak juz od 2 dni sie dzieje....
>
> Wiec pietno, ze cos znowu modernizuja i protokoly lupiejO :(

pietno dla uzywajacych shita GG

piotras

Osadnik

Papik napisał(a):

> [...]
>
> Szlag mnie trafia, bo tak juz od 2 dni sie dzieje....
>
> Wiec pietno, ze cos znowu modernizuja i protokoly lupiejO :(

Wiesz co zmodernizowali?
TO:
> Aby łączyć się z Gadu-Gadu, użyj oficjalnego klienta.
> Wysyłanie wiadomości z Twojego konta zostało czasowo zablokowane

Wniosek? Przestajemy używać sieci GG. Nie zmusi mnie ktoś do używania
gównianego programu, kiedy jest wybór. No cóż. Po 6 latach korzystania z
numeru muszę z niego zrezygnować. Przerzucam sie na Jabbera zupełnie.

Jarek Hirny

A screaming came across the sky, when Osadnik wrote:

> Wniosek? Przestajemy używać sieci GG. Nie zmusi mnie ktoś do używania
> gównianego programu, kiedy jest wybór. No cóż. Po 6 latach korzystania z
> numeru muszę z niego zrezygnować. Przerzucam sie na Jabbera zupełnie.

Ty to chyba mało znajomych masz.

Jarek
--
http://agnus.jogger.pl

Osadnik

Jarek Hirny napisał(a):
Być może, ostatnio dokonałem redukcji ze 140 na 30 osób.

Animol

Dnia Thu, 19 Apr 2007 08:55:10 +0200, Osadnik napisał(a):

> Wiesz co zmodernizowali?
> TO:

Skąd to?
--
Animol

"Ja, jako patriota, bardzo cierpiałem, ze nie staje mi na Lidkę,
a tylko na Marusię:)))" - moon @ pl.rec.film

Osadnik

Animol napisał(a):

> Skąd to?
Dostałem to od numeru własnego. Bo używam złego nielegalnego innego
komunikatora. Piętno!

Jumal

Użytkownik "Osadnik" <osadn...@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gównianego programu, kiedy jest wybór. No cóż. Po 6 latach korzystania z
> numeru muszę z niego zrezygnować. Przerzucam sie na Jabbera zupełnie.

No widzisz, ja używam Spika (były WPKontakt), który też jest w zasadzie
klientem Jabbera. Były kiksy wczoraj, ale już działa - znaczy się transport
GG :)

Jumal

Osadnik

Jumal napisał(a):
Ja tylko przesuwam się z wtyczki gg.dll na kjabber.dll. Reszta zostaje.

Kajko

Użytkownik Osadnik napisał:

> Wiesz co zmodernizowali?
> TO:

Dziwne. Konnekt mi elegancko działa. Zresztą da się zablokować używania
innych komunikatorów. Nie ma fizycznej możliwości zabezpieczenia
protokołu w ten sposób.

--
Pozdraiwam, kajko

Kajko

Użytkownik Osadnik napisał:

Możesz zdradzić jak nazywa się Twój komunikator?

--
Pozdrawiam, kajko

Osadnik

Kajko napisał(a):
Konnekt mi właśnie to wypluł. Może poczekaj na cienie przyjdzie pora, bo
ja już dostałem (numery 5xxxxxx)

Kajko

> Konnekt mi właśnie to wypluł. Może poczekaj na cienie przyjdzie pora, bo
> ja już dostałem (numery 5xxxxxx)

Hmm... to lipa. Obstawiamy kiedy w konnekcie pojawi się update
powodujący, że wszystko będzie znów działać? Stawiam na 2 dni :)

--
Pozdrawiam, kajko

woohoo

piotr:

> pietno dla uzywajacych shita GG

To już jest baaardzo nudne.
Poza tym, żeby być prawdziwym h4x0rem powinieneś jeszcze M$ napiętnować.

--
wo_Ohoo!

ray

On 19 Kwi, 09:34, "Jumal" <j...@wp.pl> wrote:

> No widzisz, ja używam Spika (były WPKontakt), który też jest w zasadzie
> klientem Jabbera. Były kiksy wczoraj, ale już działa - znaczy się transport
> GG :)

tylko mi tu wszyscy zaraz nie przechodzić na Spika, bo też padnie ;)

Adam Wysocki

Spinacz biurowy, Kajko <k.switusuntor...@gmail.com>!

> Zresztą da się zablokować używania innych komunikatorów. Nie ma
> fizycznej możliwości zabezpieczenia protokołu w ten sposób.

Bardzo się mylisz.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

Marek 'marcus075' Karweta

Dnia czwartek 19 kwietnia 2007 07:53 TW Papik do oficera prowadzącego,
towarzysza pl.pregierz raportuje:

> Uzywam tlena + GG

Używaj Jabbera, a nie marnej jego kopii. I transport do PaduPadu sobie
zrobisz :]

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta mailto:m.ka...@gmail.com

Marek 'marcus075' Karweta

Dnia czwartek 19 kwietnia 2007 08:55 TW Osadnik do oficera prowadzącego,
towarzysza pl.pregierz raportuje:

> Przerzucam sie na Jabbera zupełnie.

Postaw sobie transport do PaduPadu i pieprz je. Działa to działa, nie to
wała.

DeJotPe

piotr pisze:

Tak, bo jak pada GG to tlenowcy zostają sami, bo jako jedyni są dostępni:P
A nie wiem czy przy połączeniu GG<->tlen działają takie podstawowe
rzeczy jak wysyłanie plików, obrazków, czy chociażby emotki są takie
same...

--
*Jacek Popłoński* _| |_|___ www.audioscrobbler.com/user/DeJotPe
Pozdrawiam! / | | \ http://strony.aster.pl/dejotpe/

DeJotPe

Osadnik pisze:

A ja gdzieś czytałem (całkiem niedawno temu, info pochodziło od samego
gg), że GG nie będzie blokował innych klientów uzywających ich protokołu

DeJotPe

Marek 'marcus075' Karweta pisze:

> Dnia czwartek 19 kwietnia 2007 07:53 TW Papik do oficera prowadzącego,
> towarzysza pl.pregierz raportuje:

> Używaj Jabbera, a nie marnej jego kopii. I transport do PaduPadu sobie
> zrobisz :]

Sam sobie napiszesz! W perlu lub assemblerze:P

skx

Osadnik napisał(a):

> [...]
> używania gównianego programu, kiedy jest wybór. No cóż. Po 6 latach
> korzystania z numeru muszę z niego zrezygnować. Przerzucam sie na

Nieustannie polecam: http://www.konnekt.info/ Jabber (w dowolnych
ilościach), Tlen, GG, AQQ i pogaduszki po LAN-ie.

--
skx

Osadnik

skx napisał(a):
MAM! od 3 lat bodaj.

skx

Osadnik napisał(a):

> MAM! od 3 lat bodaj.

I to:

> Aby łączyć się z Gadu-Gadu, użyj oficjalnego klienta.
> Wysyłanie wiadomości z Twojego konta zostało czasowo zablokowane

dostałeś na Konnekta? U mnie działa (to jest ta standardowa odpowiedź
admina?).

--
skx

Osadnik

skx napisał(a):
Tak.
Moze do czasu?

Marek 'marcus075' Karweta

Dnia czwartek 19 kwietnia 2007 08:55 TW Osadnik do oficera prowadzącego,
towarzysza pl.pregierz raportuje:

> Wiesz co zmodernizowali?
> TO:

Dziwne. Ktoś pisał o numerze 5xxxxxx, ja mam od 3, przez transport Jabberowy
i wszystko działa...

Osadnik

Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

> [...]
> towarzysza pl.pregierz raportuje:

> Dziwne. Ktoś pisał o numerze 5xxxxxx, ja mam od 3, przez transport Jabberowy

Działa wybiórczo?

skx

Osadnik napisał(a):

Właściwie, to jak mogli odróżnić Konnekta od któregoś ze swoich
starych klientów?

--
skx

Jumal

Użytkownik "Adam Wysocki" <gophi.at.c...@nospam.invalid> napisał w
wiadomości news:gophi.pp....@news.chmurka.net...

> Bardzo się mylisz.

Serio? Fajnie, to przystąpmy do merytorycznej dyskusji: opowiedz jak to
sobie wyobrażasz, a ja po kolei poodbijam Twoje argumenty ;)

Jumal

Osadnik

skx napisał(a):
Raczej nie powiedzą. Mi sie wydaje ze to chyba ma związek z jakąś wtyczką.

Apexx

> Dostałem to od numeru własnego. Bo używam złego nielegalnego innego
> komunikatora. Piętno!

bzdura, tym z zainstalowanym czystym GG tez sie chrzanilo, dzisiaj juz
wydaje sie w normnie, po porannej padaczce caly czas sie trzyma

uzywam mirandy i wczoraj / dzisiaj rano byly problemy, teraz smiga

apexx

Papik

Dnia Thu, 19 Apr 2007 11:08:33 +0200, DeJotPe napisał/napisała:
> A nie wiem czy przy połączeniu GG<->tlen działają takie podstawowe
> rzeczy jak wysyłanie plików, obrazków, czy chociażby emotki są takie
> same...

U mnie dziala, nie mialem najmniejszych problemow :D

Papik

Dnia Thu, 19 Apr 2007 09:05:48 +0200, Osadnik napisał/napisała:
> Być może, ostatnio dokonałem redukcji ze 140 na 30 osób.

No a mi sie lista zamyka przy 350 osobach :D

Osadnik

Papik napisał(a):

> No a mi sie lista zamyka przy 350 osobach :D

Znasz wszystkich? komunikujesz się ze wszystkimi? Jeśli tak, to
podziwiam, ja mam problem utrzymać kontakt z tą garstką.

DeJotPe

Papik pisze:

> U mnie dziala, nie mialem najmniejszych problemow :D

To wtedy zostają jeszcze dwa problemy: żmudna konfiguracja żeby mieć
to co w gg i przekonanie nietechnicznych ludzi, że nie tylko gg
istnieje - bo po co ci działający komunikator, skoro możesz gadac sam
do siebie?
A problem nie leży w GG czy protokole gg, tylko w awarii ich
serwerów, które czasem się zdarzają przy takiej liczbie użytkowników.

Adam Wysocki

Spinacz biurowy, Jumal <ju...@wp.pl>!

> Serio? Fajnie, to przystąpmy do merytorycznej dyskusji: opowiedz jak
> to sobie wyobrażasz, a ja po kolei poodbijam Twoje argumenty ;)

Poczytaj o SSLu?

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

Feel free to mail me, and I'll feel free to ignore you. (C) Torvalds

Marek 'marcus075' Karweta

Dnia czwartek 19 kwietnia 2007 11:49 TW Osadnik do oficera prowadzącego,
towarzysza pl.pregierz raportuje:

> Działa wybiórczo?

T prawie jak Wyborcza. I teraz masz przesrane, bo ktoś wpadnie i napisze o
Żydach, a potem to flejm jak ta lala.

Maciej Oszutowski

Dnia Thu, 19 Apr 2007 16:17:32 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

> Poczytaj o SSLu?

A coś szerzej? Bo jakoś nie rozumiem co ma do czynienia szyfrowanie
transmisji z weryfikacją programu klienta...

--
| Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
| imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

Adam Wysocki

Spinacz biurowy, Maciej Oszutowski <lo...@my.sig>!

> A coś szerzej? Bo jakoś nie rozumiem co ma do czynienia szyfrowanie
> transmisji z weryfikacją programu klienta...

Hint: Certyfikat?

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

Dookoła wiosna, ptaki drą ryje, kwiaty czuć, a oni nic! (C) Amor 2k3

Maciej Oszutowski

Dnia Thu, 19 Apr 2007 18:42:08 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

> Hint: Certyfikat?

Nie rozumiem. Certyfikat serwera - cały czas jest ten sam, nie muszę go
nawet weryfikować w kliencie. Certyfikat klienta - załóżmy że oryginalny
klient GG na jakiś certyfikat, którego poprawność jest weryfikowana przez
serwer - mogę go wyciągnąć w przeciągu 10 minut z exeka (w tym jakieś 5-6
minut potrzebnych na przetwrzenie pliku przez jakiś deasembler, np IDA) i
użyć go w swoim sofcie...

Maciej Oszutowski

> Hint: Certyfikat?

Nie widzę związku. Klucz potrzebny do odszyfrowania komunikacji z serwerem
mogę zawsze wyciągnąć w przeciągu kilku minut z exeka oryginalnego klienta.