Instalka MS Windows Live 2009

Pszemol

Czy ma ktoś u siebie instalkę MS Windows Live 2009?
Albo choć MS Windows Live Mail z tego pakietu?

Nieopacznie zainstalowałem sobie na komputerze w domu
MS Windows Live 2011 i niestety widzę że program jest
skopany i nie nadaje się do używania w usenecie...

Nie optaszkowuje cytatów, nie można konfigurować
formatu nagłówków mime, nie można dodać guzika
"przejdź do następnej nieprzeczytanej" do toolbara...
Tragedia.

Po odinstalowaniu upgrade 2011 pakiet live znika z kompa
zamiast wrócić do starszej wersji 2009 jaka była na kompie.

Ma ktoś instalkę 2009? Nie mogę znaleźć w sieci nigdzie...

Wojtek

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=56883de5-2024-4631-806e-757693072a1c&displayLang=pl

--
Wojtek

Pszemol

"Wojtek" <nick...@gazeta.pl> wrote in message

> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=56883de5-2024-4631-806e-757693072a1c&displayLang=pl

No toś mnie zagiął - wielkie dzięki!
Ciekawe czy się to zainstaluje po odinstalowaniu 2011.

Dzięki!

Pszemol

"Pszemol" <Psz...@PolBox.com> wrote in message

Yahoo!
Zainstalowało się, nawet pamiętało wszystkie ustawienia,
konta i opcje toolbara... A wydawałoby się, że "uninstall"
powinno usuwać te wszystkie "śmieci" po usuwanym
programie z Registry... no cóż, w tym wypadku przydało się :-)

Grzegorz Niemirowski

Pszemol <Psz...@PolBox.com> napisał(a):

> [...]
> powinno usuwać te wszystkie "śmieci" po usuwanym
> programie z Registry... no cóż, w tym wypadku przydało się :-)

Deinstalacja z reguły nie usuwa plików i wpisów użytkownika.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

pmlb

A ja mam takie pytanie, czy da sie nadpisac ta wersje (2009) na wersje 2011?
Problem w tym, ze na swiezej kopi win7 zainstalowal sie Windows Live mail
2011...
Czy instalujac 2009 (zakladajac, ze sie uda) nie "skopie" mi ustawien
poczty, maili I itp..?

Pytanie 2.
Jesli niewykonalny jest downgrade z 2011 do 2009 (Live mail) to jaki
czytanik zainstalowac by byl zgodny z regolami cytatow, kodowania ect.
Pod win7.

Dzieki.

Pszemol

"pmlb" <bt...@dresu.pl> wrote in message

Czytałeś mój post? Ja właśnie na W7 zrobiłem upgrade do 2011.
Potem odinstalowałem 2011 i nie wrócił system sam do 2009
które było wcześniej. Instalator usunął Windows Live i już.
Też się bałem że straciłem wszystkie maile, ustawienia, itp.
Ale zainstalowałem Live 2009 z linku jaki podał kolega Wojtek
i wszystko gra i bucy.

pmlb

Caly problem polega na tym, ze ja mam 2011 od poczatku (instalowalem Win7 w
listopadzie juz z 2011)