Tanie rozmowy UK-Polska

Willow31

Nie wiem ale chyba jest to ciekawy link dla osob chcacych tanio rozmawiac z
Polska z UK:
http://www.polska-anglia.co.uk/Tanie%20rozmowy.htm

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.telefonia.gsm

Niko ;)

Willow31 wrote:
> Nie wiem ale chyba jest to ciekawy link dla osob chcacych tanio rozmawiac z
> Polska z UK:
> http://www.polska-anglia.co.uk/Tanie%20rozmowy.htm

OK - pieknie :) Ale w tytule jest "Tanie rozmowy UK-Polska". Rozmowy
znalazlem, ale nie znalazlem tego "tanie" :( Wszystko co kosztuje wiecej
niz 1p/min (oprocz dzwonienia z publicznego automatu telefonicznego)
jest oczywiscie DROGIMI ROZMOWAMI UK-Polska...
Np.
- www.1899.co.uk - 1p/min (przez prefix 1899, +3p oplata inicjacyjna) -
dziala takze z mobile'a;
- www.telesavers.co.uk - 1p/min (bez oplaty inicjacyjnej, dostep
wdzwaniany przez 08448615615);
- www.telestunt.co.uk - polskie komorki 5p/min (bez oplaty inicjacyjnej,
dostep wdzwaniany przez 08445669191).
Ceny dotycza polaczen realizowanych z linii stacjonarnej BT. Na 1899
mozna wybrac numery dla innych operatorow (takze komorkowych).
Pzdr
Niko ;)
PS. Najnizsze ceny do PL zawsze mozna wyszukiwac na:
- http://niftylist.co.uk/country_174.html - na stacjonarne
- http://niftylist.co.uk/country_174_mobile.html - na komorki