Nokia 6210 GUBI ZASIEG I SIE WYLACZA - HELP

0 wyświetleń

Msiek

nieprzeczytany,
28 kwi 2002, 16:37:0828.04.2002
do
Witajcie
Mam problem, kupilem w internecie (aukcja) nokie 6210 ale okazuje sie ze tel
gubi zasieg i w dodatku wylacza sie ...
Co mam biedny zrobic, mam mozliwosc zalatwienia na kilka dni kabel dejana -
czy dam rade nim telefon naprawic? Czuje ze wtopilem, prosze o pomoc.

pozdrofka

POZNAń

nieprzeczytany,
28 kwi 2002, 17:01:4928.04.2002
do
Użytkownik <misi...@o2.pl> w swojej wiadomosci napisal:

No coz, czasem tak bywa :-(. Opis objawow wskazywalby na zle usunietego
simlocka, wiec ponowne wgranie softu powinno pomoc (flasher Dejana 1.00 i
kabel m2bus wystarczy do poradzenia sobie z wgraniem softu na nowo). Gozej
jesli jest to spowodowane uszkodzeniem mechanicznym, wtedy tak latwo moze
nie byc

Nowe wiadomości: 0