Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

"Nowa" oferta Idei - zwykły pic i niewątpliwie także szwindel

Visto 1 vez
Saltar al primer mensaje no leído

Czytek Newsów

no leída,
15 ene 2004, 8:53:5015/1/04
Z komentarzy na GOL do "nowej" taryfy "NIE ;-)"POP w Idei:

Zabawni wszyscy jesteście...
Nawet starzy wyjadacze typuś *issy się nabrali... ;-)

Idea spiep..yła POP-a.

Nie działa doładowanie "Supermany" i "10%", nie działa "pół na pół",
nie działają kody (nie, dziś po kwartale zadziałał *126*# ;-))

Nie działa NIC poza prymitywem - gadaniem i sms.

Kupiłem dla testu SuperStarPOP-a - szczegóły na p.t.m.g.
Po miesiącu i 5 zarejestrowanych (i 2 co się "zgubiły"... ;-)) reklamacjach
NADAL nie potrafią oddać zaległych już od 11 grudnia promocyjnych doładowań.

Ale Idea ma "idea".

Jak nowy Lucent jest do dupy, a ludzie pchają się drzwiami i oknami
zwabieni niewątpliwie bajernymi promocjami,
do tego Era Love gryzie po piętach i d...,
to odkopano stare serwery od POP-a i robi się "nową atrakcyjną promocję" ;-).

A naiwny ludek aż przestępuje z nogi na nogę ;-> ;-)

Państwo drodzy!

Idea zamiast przyznać, że rozpada się jej platforma POP-a
i musi wrócić do starej pcha na starą nowych naiwnych,
liczy na to, że i masa starych da się zwabić na nią przez migrację
do "nowej ;-)" oferty,

i dzięki temu Lucencik przynajmniej może MIX-a będzie w stanie
uciągnąć...

Przecież trzeba być ślepym, żeby nie widzieć, że to o to chodzi...

A z tą taniością "nowego ;->" POP-a to trzeba uważać.

Dobrze dopasowany POP w "Zrób to sam" wypada ZNACZNIE taniej
od tego nowomodzia.

Zresztą wystarczy mieć większość kontaktów w Idei i dużo pisać,
to 34 gr. brutto i "pół na pół", albo nawet zwykłe 29 gr.,
mówi samo za siebie.

To samo weekendowcy czy nocne marki, albo gdy korzysta się
głównie do kontaktu z jednym numerem.

Tak samo migracja do POP-a i spowrotem gdy potrzebny np. roaming

- tu już jest jawny szwindel

- po pierwsze koszty będą ZNACZNIE większe - nie wystarczy
zmienić taryfy na POP, trzeba będzie od nowa poustawiać wszystkie
zniżki, ustawienia i promocje A TO KOSZTUJE!

O kosztach utraty i przywracania Profitu nie wspominam...

Pozdrowienia.

Czytek Newsów

no leída,
15 ene 2004, 8:59:1915/1/04
Ponieważ zawsze trafiają się "dziwni", to odpowiadam z góry:

- używam wszystkich 3 sieci, ale głównie Idei - ze względu
na zasięg i jakość sieci, nie jestem więc agentem Ery, Plusa,
niepotrzebne skreślić...

- oczywiście MAM świadomość, że dla _bardzo_ wielu osób
nowa oferta jest korzystna i interesująca, ale wkurza
robienie przez Ideę z ewidentnej KATASTROFY w POP-ie
sukcesu "nowej" pożal się Boże oferty,

- nowa, to by ona była, jako do wyboru taryfa w _zwykłym_
POP, bez niczym poza niewydolnością platformy Lucenta
nie uzasadnionych ograniczeń w roamingu, kodach, usługach,
itp.

Pozdrawiam.

Wojciech Nawara

no leída,
15 ene 2004, 9:11:2815/1/04
Użytkownik "Czytek Newsów" <nwsrdW...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1bde.000006...@newsgate.onet.pl...

> i dzięki temu Lucencik przynajmniej może MIX-a będzie w stanie
> uciągnąć...

[wielkie ciach]

Dla Każdego jest na tej samej platformie co POP, MIX, abonament limitowany.
Nie wiem skąd pomysł, że wisi to na wycofanej platformie Unisys.

Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
usenet (at) nawara.info

ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

Przemysław Kowalik

no leída,
15 ene 2004, 9:35:3715/1/04

Wojciech Nawara wrote:

> [...]
>
> Dla Każdego jest na tej samej platformie co POP, MIX, abonament limitowany.
> Nie wiem skąd pomysł, że wisi to na wycofanej platformie Unisys.

Prawdopodobnie dlatego, że oferta usług jest zbliżona do tej dostępnej
niegdyś na starej platformie tylko po niższych cenach. A tak BTW IMHO
oferta IdK jest niezła z jednym wyjątkiem - brakiem roamingu
przynajmniej w strefie europejskiej. Chyba target Idk czasami jeździ np.
na pielgrzymki do Rzymu lub Medjugorje, natomiast IMHO nie potrzebuje on
raczej takiego cuda jak mBox. BTW, czy w IdK są dostępne wychodzące
międzynarodowe?

Przemek

Wojciech Nawara

no leída,
15 ene 2004, 10:04:1315/1/04
Użytkownik "Przemysław Kowalik" <prz...@uhc.com.pl> napisał w wiadomości

> raczej takiego cuda jak mBox. BTW, czy w IdK są dostępne wychodzące
> międzynarodowe?

Nie.

Przemysław Kowalik

no leída,
15 ene 2004, 10:26:0815/1/04

Wojciech Nawara wrote:

> Użytkownik "Przemysław Kowalik" <prz...@uhc.com.pl> napisał w wiadomości

> Nie.

No to przyznaję, że kogoś zdrowo pogięło (no ale czego się można
spodziewać po Idei ;-(). IMHO dla takiego targetu o jakim była mowa w
komunikacie dużo ważniejsze/przydatniejsze są rozmowy międzynarodowe i
roaming głosowy niż mBox. No ale co ja się tam znam... Za tę kasę, którą
biorą geniusze od marketingu to ja nie bym nie takie głupoty potrafił
wymyśleć ;-)

Tak czy inaczej, coś mam wrażenie, że Idea rebranduje swoją ofertę na
"Idea dla...": Firm, Ciebie a teraz Każdego i być może Pop zostanie
jakoś wmergowany w IdK.

Przemek

Wojciech Nawara

no leída,
15 ene 2004, 10:33:4215/1/04

> Tak czy inaczej, coś mam wrażenie, że Idea rebranduje swoją ofertę na
> "Idea dla...": Firm, Ciebie a teraz Każdego i być może Pop zostanie
> jakoś wmergowany w IdK.

Też mi to przeszło przez myśl. Postaram się kiedyś coś więcej dowiedzieć na
ten temat...

polak mały

no leída,
15 ene 2004, 13:44:3615/1/04

> [...]
> Ponieważ zawsze trafiają się "dziwni", to odpowiadam z góry:
>
> - używam wszystkich 3 sieci, ale głównie Idei - ze względu

[ciach]

Ponieważ jestem "dziwny", więc się spytam:
- używasz Idei, bo nie lubisz jak do Ciebie dzwonią (nade wszystko cenisz
święty spokój), bo takie są objawy braku zasięgu - to oto chodzilo? ;o)

--
PM

Telekompromitacja Polska S.A. - w dużym jaju małe żółtko! ;o)

Andrzej Kaczmarek

no leída,
15 ene 2004, 17:52:4315/1/04
polak mały napisał(a):

> Ponieważ jestem "dziwny", więc się spytam:
> - używasz Idei, bo nie lubisz jak do Ciebie dzwonią (nade wszystko cenisz
> święty spokój), bo takie są objawy braku zasięgu - to oto chodzilo? ;o)

Piszesz żeby coś napisać, czy faktycznie masz problemy z czytaniem i logicznym
rozumowaniem?

--
pozdrawiam,
Andrzej

--== RadaR ==--

no leída,
15 ene 2004, 17:56:2815/1/04
"polak mały" sprawił, że na >pl.misc.telefonia.gsm< pojawiło się coś takiego:

> Ponieważ jestem "dziwny", więc się spytam:
> - używasz Idei, bo nie lubisz jak do Ciebie dzwonią (nade wszystko cenisz
> święty spokój), bo takie są objawy braku zasięgu - to oto chodzilo? ;o)

Co Ty dajesz !!!!
Boszzzz Dżizas
Ty naprawde jakiś "dziwny" jesteś!!!!!!!!!!!
--== RadaR ==--
radar...@poczta.onet.pl
GG:788856

sympa...@autograf.pl

no leída,
15 ene 2004, 19:21:5315/1/04
czytek newsow:
> Idea spiep..yła POP-a.

hej,

dzieki. juz sie o to pytalem ale nikt nie potrafil dac sensownej odpowiedzi,
ja tez nie potrafilem nic wymyslec. wreszcie rozumiem skad to dziwne zawezenie
zakresu uslug!

pozdrawiam,
sympatyczny

Wojciech Nawara

no leída,
16 ene 2004, 3:39:0516/1/04
Użytkownik <sympa...@autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
odpowiedzi,
> ja tez nie potrafilem nic wymyslec. wreszcie rozumiem skad to dziwne

I cóż to wymyśliłeś po tym jakże wartościowym pod względem merytorycznym
poście ?

Przemysław Kowalik

no leída,
16 ene 2004, 7:18:0616/1/04

Wojciech Nawara wrote:

> Użytkownik "Przemysław Kowalik" <prz...@uhc.com.pl> napisał w wiadomości

> Też mi to przeszło przez myśl. Postaram się kiedyś coś więcej dowiedzieć na
> ten temat...

Wystarczy trochę poczekać. IMHO możliwy scenariusz jest taki, że
najpierw naciągnie się ileś tam tysięcy frajerów na konwersję Pop -> IdK
za 6,10 od łba a potem okaże się, że Pop stanie się sam z siebie IdK
;-)))

Przemek

sympa...@autograf.pl

no leída,
16 ene 2004, 7:19:1516/1/04
Wojciech Nawara napisal:

> I cóż to wymyśliłeś po tym jakże wartościowym pod względem merytorycznym
> poście ?

wyjasnienie ze stara platoforma to jedyne jakie ma rece i nogi... can you
disprove it?

Wojtek

Wojciech Nawara

no leída,
16 ene 2004, 7:23:3416/1/04

> wyjasnienie ze stara platoforma to jedyne jakie ma rece i nogi... can you
> disprove it?

IDK działa na Lucencie. Koniec tematu bo chyba nic więcej tu dodać nie
można.

Czytek Newsów

no leída,
18 ene 2004, 16:28:3418/1/04
Autor: polak mały <polak maly123@BEZ TEGOpoczta.onet.pl>
Data: 15 stycznia 2004 19:44:36
> Użytkownik "Czytek Newsów" <nwsrdW...@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:1bde.000006...@newsgate.onet.pl...

Tego chyba nie doczytałeś... ;->>

> [...]
> święty spokój), bo takie są objawy braku zasięgu - to oto chodzilo?  ;o)

W Idei jest debilstwo z fakturami, rozliczeniami,
a zwłaszcza _reklamacjami_ w Optimie, i wszelkimi
bonus-doładowaniami i zwłaszcza _reklamacjami_ w POP.

Ale jak w podróży mam Ideę jest O.K. Jak Plusa/Simplusa
potrzebuję Idei na dziury w zasięgu, jak Erę to zasięg
niby też wszędzie jest, tylko za często są to tylko
kreski na wyświetlaczu, a połączenia niet...

Pozdrawiam

Czytek Newsów

no leída,
18 ene 2004, 16:34:5018/1/04
Autor: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]use...@nawara.info>
Data: 15 stycznia 2004 15:11:28
> [...]
> Dla Każdego jest na tej samej platformie co POP, MIX, abonament limitowany.
> Nie wiem skąd pomysł, że wisi to na wycofanej platformie Unisys.

Wojtek!

Nie udawaj głupiego, bo i tak nie uwierzę... ;->>

Co za różnica czy wrócili do Unisysa, czy skrajnie obcięli
obciążenie Lucenta w tym zakresie, w którym im się
wszystko na POP-ie i MIX-ie pieprzy...

Ja nie skarżę się, że z testowanego SuperStartPOP-a
nie da się gadać i esemesować, tylko że jest KOMPLETNA
KATASTROFA z wszystkim innym i _reklamacjami_ tego
badziewia.

Po prostu w nowej ofercie wycięli wszystko to do czego
nie dorośli.
A na czym to postawili to wsio ryba.

A powrót do starej platformy... - nie zauważyłeś
_złośliwej_prowokacji_ z mojej strony... ;->> ???

Mniej ortodoksji, bo stajesz się _niewiarygodny_,
a jako niekwestionowanemu autorytetowi od Idei
to i nie wypada, i szkodzi...

Pozdrawiam szczerze...

Wojciech Nawara

no leída,
18 ene 2004, 16:44:1018/1/04
Użytkownik "Czytek Newsów" <nwsrdW...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1e03.000002...@newsgate.onet.pl...

> A powrót do starej platformy... - nie zauważyłeś
> _złośliwej_prowokacji_ z mojej strony... ;->> ???

Nie, nie zauważyłem. I to mnie chyba tłumaczy.
:-)

0 mensajes nuevos