Formularz rezygnacji z Ideii

2 wyświetlenia

Michał Wójcik

nieprzeczytany,
5 mar 2001, 16:07:355.03.2001
do
Czy może ktoś podesłać mi na priv zeskanowany formularz rezygnacji z usług
PTK Centertel?

Dzięki
Michał

ijon

nieprzeczytany,
5 mar 2001, 17:27:395.03.2001
do
Wystarczy jak napiszesz na zwyklej kartce, ze rezygnujesz - nie potrzeba
zadnego formularza.
Ijon.

"Michał Wójcik" <m...@olimp.ceti.pl> wrote in message

Ryszard Rączkowski

nieprzeczytany,
5 mar 2001, 20:51:505.03.2001
do
> Wystarczy jak napiszesz na zwyklej kartce, ze rezygnujesz - nie potrzeba
> zadnego formularza.

W razie wontpliwości Łajter Maria zafsze gotowa do pomocy. ;-)))

Rico.
wars...@post.pl

Grzegorz N.

nieprzeczytany,
7 mar 2001, 04:44:087.03.2001
do
Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <wars...@post.pl> napisał w wiadomości

> W razie wontpliwości Łajter Maria zafsze gotowa do pomocy. ;-)))

Tak, ONA wygrała już nie jedną sprawę z biurem prawnym PTC Sp. z o.o....
Słyszałem jednak,że za swoje usługi dyktuje niebotyczne kwoty,ale cóż -
powinno nam w końcu o jakość,a nie ilość chodzić ;))

Smutne jest to, co można na grupie częto zaobserwować - ludzie nie są w
stanie wykazać się własną inwencją i sklecić kilku słów o chęci zaprzestania
korzystania z usług do operatora...Cóż - signum temporis...

Grzegorz N.
nie...@idea.net.pl
GG 4173

=600/604/608/502/503=więcej grzechów nie pamiętam=====

Ryszard Rączkowski

nieprzeczytany,
7 mar 2001, 12:18:377.03.2001
do
> [...]
zaprzestania
> korzystania z usług do operatora...Cóż - signum temporis...

Na ten temat niedawno rozmawialiśmy w czwórkę, w ramach Loży Szyderców,
podczas posiedzenia w żarłodajni.
Doszliśmy do wniosku, że w szkołach zamiast religii powinni nauczać
"Wychowania życiowego" czyli umiejętności klecenia pism do firm,
poszukiwania pracy, umiejętności prowadzenia rozmów na spotkaniach
służbowych czy rozmów kwalifikacyjnych.

Dużo słyszę na temat młodych ludzi, którzy przyjechali do Warszawy z
malutkich miasteczek i bardzo dużo tracą na tym, że nie wiedzą co to SiWik,
nie potrafią napisaż życiorysu a nawet poprawnie zaadresować pisma, czyli
gdzie nadawca, gdzie adresat, gdzie data i jaka ma być forma tytułowania
adresata.

Ponieważ na grupie jest wielu młodych ludzi, przypominam, że do rektora
uczelni nie zwraca się Panie Rektorze, lecz Wasza Magnificencjo.

Zaś dziennikarzom z TV przypomniałbym, że do ambasadora zwracamy się Wasza
Ekscelencjo, nie Panie Ambasadorze, do biskupa, Wasza Eminencjo, do
kadrynała Wasza Ekscelencjo, do papieża, Wasza Świętobliwość a nie Ojcze
Święty, jak często słyszałem.

Rico.
wars...@post.pl

Krzysztof Halasa

nieprzeczytany,
7 mar 2001, 18:23:067.03.2001
do
Ryszard R~czkowski <wars...@post.pl> writes:

> [...]
> "Wychowania życiowego" czyli umiejętności klecenia pism do firm,
> poszukiwania pracy, umiejętności prowadzenia rozmów na spotkaniach

A to nie ucza tego? Bo jak ja chodzilem do szkoly to uczyli - i raczej
nie bylo to zamiast religii.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator

Ryszard Rączkowski

nieprzeczytany,
9 mar 2001, 14:23:479.03.2001
do
> A to nie ucza tego?
> Bo jak ja chodzilem do szkoly to uczyli
> - i raczej
> nie bylo to zamiast religii.

Krzysui, ja wiem, że Ciebie uczyli. Mnie też, ściślej mówiąc na biurowości
ale to dlatego, że jestem po liceum ekonomicznym ale w samochodówkach czy
przytłaczającej części ZSZ nie nauczają tego i rezultatem tego są takie
głąby, co nie "umjom i nje rozumjejom" treści umowy, jaką mają podpisać z
operatorem a pismo informujące o chęci rozwiązania jej gdy przeszła w czas
nieokreślony, zaczynają mniejwięcej tak:

"Ja, Zdzisiek Kowalczyk, chce rozwjązać z wami umowe gdyż już minoł termin
lojalki 12 miesiency i nie chce już dłużej aktywacji".

Rico.
wars...@post.pl

Krzysztof Halasa

nieprzeczytany,
9 mar 2001, 21:43:599.03.2001
> [...]

> operatorem a pismo informujące o chęci rozwiązania jej gdy przeszła w czas
> nieokreślony, zaczynają mniejwięcej tak:

Nie to mialem na mysli. Tego uczyli w szkole _podstawowej_, czyli
powszechnej, takiej ktorej ukonczenia wymagaja niezaleznie od tego
czy ktos chce studiowac w ZSZ czy tez nie.

Nie pamietam dokladnie, ale mam wrazenie ze to w programie jezyka
polskiego bylo, i raczej nie byly to zajecia fakultatywne.

Ryszard Rączkowski

nieprzeczytany,
10 mar 2001, 17:45:0310.03.2001
do
> Nie pamietam dokladnie,
> ale mam wrazenie ze to w programie jezyka
> polskiego bylo,
> i raczej nie byly to zajecia fakultatywne.

W dużych miastach, OK, ale w gminiach czy szkołach wiejskich tego niestety
nienauczają.... :(

Rico 0-90, 0-501, 0-502, 0-503.
wars...@post.pl

Ryszard Rączkowski

nieprzeczytany,
10 mar 2001, 18:13:1610.03.2001
do
> nienauczają.... :(

Nie_____nauczają oczywiście.

Rico.
wars...@post.pl

Konrad Cieślak

nieprzeczytany,
11 mar 2001, 05:12:4811.03.2001
do
Użytkownik "Michał Wójcik" <m...@olimp.ceti.pl> napisał:

> Czy może ktoś podesłać mi na priv zeskanowany formularz rezygnacji
> z usług PTK Centertel?

Ależ trzeba być tumanem żeby samemu nie móc takiego prostego pisemka
napisać. Sieczka wypadająca z twej gęby aż tak bardzo przeszkadza w pisaniu?

Konrad D. Cieślak
Netykieta mą domeną, zaś kultura cnotą
501 xxx xxx (Idea), 501 yyy yyy (POP)
(dzwońcie śmiało)

Taka to już natura pospólstwa, że albo służy ono uniżenie albo bezczelnie
się panoszy...

Nowe wiadomości: 0