Zbieraj Minuty w Play Fresh - haczyki?

przesw...@gmail.com

W regulaminie promocji Play Fresh Zbieraj Minuty znajduje się zapis,
który wklejam:

4. Usługa „Zbieraj minuty w Play Fresh” jest nieaktywna w odniesieniu
do połączeń głosowych przychodzących od
przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy zawarli umowy z P4 w
zakresie wykorzystywania Sieci
Telekomunikacyjnej P4 dla potrzeb świadczenia usług
telekomunikacyjnych pod własną marką lub hurtowej
odsprzedaŜy usług P4, których lista znajduje się na www.playmobile.pl.

Czy dobrze myślę, iż znaczy on, że zbierać minuty można będąc tylko
zalogowanym bezpośrednio do nadajnika Play oraz nie liczą się
połączenia od Plusa, z którym Play ma podpisaną umowę? Gdzie jest ta
lista na stronie, o której mowa na końcu tego punktu?

Pozdrawiam
-P-
www.prześwietlamy.pl

Liwiusz

przesw...@gmail.com pisze:

Nie sugerujesz chyba, że Plus podpisał z Playem umowę, na mocy której
ten pierwszy korzysta z sieci tego drugiego? Jest dokładnie na odwrót.

Zapis dotyczy sytuacji, kiedy to na sieci P4 powstanie wirtualny
operator. Tak jak Avon mobile działa na orangu czy na jakimś innym
"żywicielu". Wtedy połączenia z takiego wirtualnego operatora nie będą
wchodziły w skład "zbieraj minuty".

--
Liwiusz

ekrzysiek

Użytkownik <przesw...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> [...]
> zakresie wykorzystywania Sieci
> Telekomunikacyjnej P4 dla potrzeb świadczenia usług
> telekomunikacyjnych pod własną marką lub hurtowej

źle

> Gdzie jest ta
> lista na stronie, o której mowa na końcu tego punktu?

nie ma jej bo i potrzeby takiej na razie nie ma

> www.prześwietlamy.pl

czy to oznaka jakichś kompleksów? może chcesz o tym porozmawiać ;)

pozdrawiam.

SDD

>połączenia od Plusa, z którym Play ma podpisaną umowę? Gdzie jest ta
lista na stronie, o której mowa na końcu tego punktu?

Na dzien dzisiejszy lista jest pusta.
P4 nie posiada operatorw wirtualnych, ktorzy korzystaliby z jego sieci.

Pozdrawiam
SDD

Polek

Dla mnie oferta Play-a jest dziwna, tutaj niby zbieraj minuty, ale gdy
przychodzi okres rozliczeniowy i pozostaly jakies minuty to jest z miejsca
tracimy. Nie mozna sobie nagromadzic nawet z jednego miesiaca minut. Jak dla
mnie malo atrakcyjna. Moge miec mase minut ale przyjdzie suchy miesiac i to co
mam i za co zaplacilem przepada... W innej siecie tak nie ma.

Maciek

Użytkownik " Polek" <polek86...@gazeta.pl> napisał

> Dla mnie oferta Play-a jest dziwna, tutaj niby zbieraj minuty, ale gdy
> przychodzi okres rozliczeniowy i pozostaly jakies minuty to jest z miejsca
> tracimy.

Może dlatego, że telefon służy do prowadzenia rozmów a nie gromadzenia
"minut"? Gdy nie rozmawiasz, to po co Ci "minuty"? A do tego jeszcze do
wszystkich sieci...?

> Nie mozna sobie nagromadzic nawet z jednego miesiaca minut.

Nieprawda. Ja mam kilkadziesiąt z poprzedniego miesiąca, sprzed 14 a nawet
sprzed 10 marca.

> mnie malo atrakcyjna. Moge miec mase minut ale przyjdzie suchy miesiac i
> to co
> mam i za co zaplacilem przepada...

A możesz wyjaśnić w kiedy i dokładnie ile zapłaciłeś za "masę minut"?

> W innej siecie tak nie ma.

I bardzo dobrze. Masz wolny wybór. Nikt Cię do niczego nie zmusza a już na
pewno nie do posiadania telefonu :)

Maciek.

Chris

Dnia Tue, 14 Apr 2009 06:35:30 -0700 (PDT), przesw...@gmail.com
napisał(a):

> Pozdrawiam
> -P-
> www.prześwietlamy.pl

Kto Ci płaci oraz ile, za robienie czarnego PR Playowi?
Bo ta Twoja wredna strona to z obiektywizmem zbyt wiele wspólnego nie
ma!

--
Krzysztof

Kucing

Konkurencja... Albo robi za tzw. "pożytecznego idiotę" :)

--
- Kucing -

Błażej

napisał(a):

> W regulaminie promocji Play Fresh Zbieraj Minuty znajduje się zapis,

Kończ waść. Wstydu oszczędź.
--
Pozdrawiam.
Błażej

jazdzig

ekrzysiek wrote:

> nie ma jej bo i potrzeby takiej na razie nie ma

> czy to oznaka jakichś kompleksów? może chcesz o tym porozmawiać ;)

Ja tu raczej widzę kompleksy przedstawicieli playa. Jakaś sekta, czy co?

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

ekrzysiek

> Ja tu raczej widzę kompleksy przedstawicieli playa. Jakaś sekta, czy co?

akurat telekomunikacyjnie związany jestem z PTC, ale koledze od prześwietleń
przydało by się trzeźwe myślenie i obiektywizm.

jazdzig

To właśnie go cechuje i dlatego zadał pytanie. Gdyby był stronniczy, to na
swojej stronce napisałby duby smalone. Rekacja fanów playa jest niepoważna.

Chris

Dnia Thu, 16 Apr 2009 13:17:12 +0200, jazdzig napisał(a):

> To właśnie go cechuje i dlatego zadał pytanie.

Po pierwsze:
to nie było pytanie, tylko kryptoreklama strony z "prześwietlaniem",
po drugie:
gdyby "prześwietlenie" było obiektywne, to by nie porównywał kosztu
rozmowy z Orange do Playa (75 gr/min) z rozmową do innego numeru w
Orange, tylko z rozmową do operatora innego niż Orange (65 gr/min).
Ale to porównanie nie byłoby tak wstrząsające, nie dałoby się napisać
"248% normalnej opłaty" więc bez skrupułów dopuścił się drobnego
oszustwa, licząc na to, ze czytelnicy się nie połapią.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

kogutek

> [...]
> telekomunikacyjnych pod wĹ&#65533;asnÄ&#65533; markÄ&#65533; lub hurtowej
> odsprzedaĹ&#65533;y usĹ&#65533;ug P4, ktĂłrych lista znajduje siÄ&#65533; na www.playmobile.pl.
>
> Czy dobrze myĹ&#65533;lÄ&#65533;, iĹź znaczy on, Ĺźe zbieraÄ&#65533; minuty moĹźna bÄ&#65533;dÄ&#65533;c tylko
> zalogowanym bezpoĹ&#65533;rednio do nadajnika Play oraz nie liczÄ&#65533; siÄ&#65533;
> poĹ&#65533;Ä&#65533;czenia od Plusa, z ktĂłrym Play ma podpisanÄ&#65533; umowÄ&#65533;? Gdzie jest ta
> lista na stronie, o ktĂłrej mowa na koĹ&#65533;cu tego punktu?

Nie czepiaj się Playa bo nie ma czego się czepić. Potrzebny był jak powietrze do
oddychania. To nie jest czerwono czarno solidarnościowa nomenklatura która
musiała się dorobić w przeciągu 2 lat. Ta firma została stworzona przez kapitał
ponadnarodowy. Ten kapitał nie musi zarobić od razu. Jak zarobi za 10 lat to też
będzie dobrze. Patriotycznie jest się przenieść właśnie do Playa. Pokazać gest
Kozakiewicza cwaniakom co się dorobili na tym ze ukradli reszcie Polaków
wszystko co mieli. Im więcej będzie użytkowników Playa tym rozmowy będą tańsze.
Popatrz na sprawę ceny rozmów jak na sukinsyństwo innych niż Play operatorów.
Jeden z nich sprzedawał hurtem minuty Playowi. Ten je odsprzedawał ludziom po
dwadzieścia kilka groszy za minutę i jeszcze na tym zarabiał. A tamten operator
sprzedawał swoim stałym klientom te same minuty kilka razy drożnej. Na dodatek
bezczelnie pisał ze są jedną wielką rodziną. Jak mam tylko okazję to każdego
namawiam żeby przeszedł do Playa. I o dziwo ci co się dali namówić twierdzą ze
to był słuszny wybór i że wyraźnie widzą że jest sporo taniej. Mam najtańszy
abonament u nich. Raz mi się zdarzyło zapłacić więcej o 3 złote. Kiedyś 5 dych
na miesiąc było mało. A teraz połowa tego wystarcza. Uważam ze to dobra firma.