Era Komfort a pakiet dla Przyjaciol

0 wyświetleń

mar

nieprzeczytany,
17 cze 2005, 08:17:4317.06.2005
do
Mam taryfe Era Komfort z pakietem dla Przyjaciol czyli 3 darmowe numery na
Ere i stacjonarne.
Poprzez iBoa mozna dowolnie modyfikowac te numery.
Moje pytania:jak czesto mozna zmieniac te ustawienia oraz po jakim czasie od
zmiany poprzez iboa ten numer jest aktywny??od razu??
Teraz mam ustawiony tylko jeden numer a chce dodac 2 kolejne i nie wiem po
jakim czasie one zaczna obowiazywac i byc aktywne...dziekuje!!!

MooNTER

nieprzeczytany,
17 cze 2005, 09:09:2917.06.2005
do
mar blagajac o zaliczenie z
news:121e3$42b2bf73$3eb3190a$95...@news.chello.pl wycedzil te oto slowa:

mi przy kupnie mowili, ze nie moge modyfikowac bo jak zmienie to nie bede
mial 50% znizki (kupowalem jak byla znizka na rok na kazdy pakiet)
jesli mozna to dajcie znac bo chetnie bym zmienil numerek :)
ew. poczytam regulaminy jak bede mial chwile (sesja to jakis glupi czas i
nic sie czlowiekowi nie chce...) jak cos wyczytam to dam znac

budweiser

nieprzeczytany,
17 cze 2005, 09:35:1317.06.2005
do

numery masz na tel stacionarne i sieci PTC mozesz je modyfikowac raz w
okresie rozliczeniowym jezeli zmienisz to zmiana jest aktywna po godzinie 24

budweiser

nieprzeczytany,
17 cze 2005, 09:36:0817.06.2005
do

> [...]
> ew. poczytam regulaminy jak bede mial chwile (sesja to jakis glupi czas i
> nic sie czlowiekowi nie chce...) jak cos wyczytam to dam znac

numery z pakietu mozesz modyfikowac dowolnie
nie mozesz modyfikowac samych pakietow bo bedzie po 50%

Nowe wiadomości: 0