nokia 6230i gubi zasieg

0 wyświetleń

Rafał

nieprzeczytany,
22 lut 2006, 14:25:0022.02.2006
do
Witam,

Moja Nokia 6230i gubi siec - zdaza sie to losowo, potrafi dzialac pol dnia,
a potrafi i caly dzien ine dzialac. Moj blad, bo oddalem ja do serwisu, a
mialem zdjetego simlocka... Teraz moja karta gwarancyjna jest wysteplowana
na czerwono, ze gwarancja niewazna...

1) czy zna ktos serwis w Warszawie, ktory by temu zaradzil? jaki koszt?
2) czy ewentualnie zmiana IMEI + zalozenie sim-locka (innej sieci niz byl) i
oddanie z nowa karta gwarancyjna (od innej nokii) zadziala?

Jakies inne rozwiazania?

Pozdrawiam,
Rafal

Nowe wiadomości: 0