Nr seryjny karty SIM a HLR w PLUSie

0 wyświetleń

Tomasz...@wor.tvp.com.pl

nieprzeczytany,
23 gru 1999, 03:00:0023.12.1999
do
Ktos kiedys pisal na liscie jakie serie kart SIM plusa sa przypisane do
odpowiednich baz HLR. Stoje przed problemem zmiany numeru (na szczescie nie
swojego) i wiedzac, ze te da sie zmieniac tylko w obrebie tej samej bazy,
chcialbym wiedziec z jakiej serii kart mam szukac (oczywiscie nie liczac tej
samej, co karta zrodlowa).

Pozdrawiam.
Tom.

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

Och!Karol!

nieprzeczytany,
23 gru 1999, 03:00:0023.12.1999
do
Wez se zadzwon do BOKu to Ci powiedza kjakiego standarda masz szukac .

By

Och!Karol!

Tomasz...@wor.tvp.com.pl napisał(a) w wiadomości:
<9459444...@gateway.newsgate.pl>...

Rafal Nawrocki

nieprzeczytany,
23 gru 1999, 03:00:0023.12.1999
do
On 23 Dec 99, at 16:03, Och!Karol! wrote:

> [...]

Apreopo, moze ktos wie gdzie sa juz karty z HLR'em 90?
Mam wykupiony numer przypisany do takich kart ale kart nie ma
w salonie - przynajmniej w Lodzi i nie wiadomo kiedy beda. Moze
w innych miatsach ktos wie?

Nowe wiadomości: 0