jak odnalezc numer karty SIM ?

7 wyświetleń

Andrzej

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 14:43:1921.10.2001
do
Witam,
mam stara karte SIM, od dawna nie czynna.
Czy operator moze ja uaktywnic i nadac jej numer
telefonu ? W jaki sposob odnalezc numer tej
karty SIM - ten numer chyba jest potrzebny operatorowi
do uaktywnienia, tak ?
dzieki,
andrzej

Bartek Wiecek

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 14:53:2821.10.2001
do

"Andrzej" <andr...@excite.com> wrote in message

Witam
Moze ..ale po co... zawsze latwiej pojsc do sklepu i kupic nowa karte.
Wrzucenie starej karty do systemu jest dosyc klopotliwe wiec tego sie nie
robi-za duzo z tym zabawy
Numer karty zwykle bywa napisany na samej karcie (przynajmniej tak mi sie
wydaje)

--
pzdr
Bartek GG:44036

allerune

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 15:02:4521.10.2001
do
> Moze ..ale po co... zawsze latwiej pojsc do sklepu i kupic nowa karte.

Po to ze jak ktos ma numer ktory wszyscy znaja to chce miec go nadal...
wydaje mi sie to oczywiste.

> Wrzucenie starej karty do systemu jest dosyc klopotliwe wiec tego sie nie
> robi-za duzo z tym zabawy

Zadna zabawa. Po prostu nazywa sie ta usluga Numer na zyczenie, polega to na
przypisaniu wybranego numeru nowej karcie sim, stara chyba rekwiruja. Nie
pamietam dokladnie cennikow ale kosztuje to okolo 100 zlotych. Oczywiscie
dostepne jest to tylko przy zakupie telefonu na abonament.

> Numer karty zwykle bywa napisany na samej karcie (przynajmniej tak mi sie
> wydaje)

Mnie sie tez tak wydaje...

allerune

Jacek Chrulski

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 15:11:5021.10.2001
do
Użytkownik "allerune" <alle...@allerune.prv.pl> napisał

> Po to ze jak ktos ma numer ktory wszyscy znaja to chce miec go nadal...
> wydaje mi sie to oczywiste.
Ale do tego nie jest potrzebna stara karta. Może dostać nową kartę na stary
numer

> Zadna zabawa. Po prostu nazywa sie ta usluga Numer na zyczenie, polega to
na
> przypisaniu wybranego numeru nowej karcie sim, stara chyba rekwiruja.

No więc stara się nie przyda. A nie rekwirują jej bo nie jest im do niczego
potrzebna.

Bartek Wiecek

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 15:13:0421.10.2001
do

"allerune" <alle...@allerune.prv.pl> wrote in message

> Po to ze jak ktos ma numer ktory wszyscy znaja to chce miec go nadal...
> wydaje mi sie to oczywiste.

tjaaaa.... numer telefonu (zupelnie co innnego niz numer karty sim) nie jest
przypisany na stale do karty... jezeli masz szczescie numer ktory kiedys
miales dostaniesz razem z nowa karta po wniesieniu odpowiedniej oplaty za
numer na zyczenie....

> Zadna zabawa. Po prostu nazywa sie ta usluga Numer na zyczenie, polega to
na
> przypisaniu wybranego numeru nowej karcie sim, stara chyba rekwiruja.

starej tez moga zmienic pod warunkiem ze numer pochodzi z puli numerow
przypisanego do HLRa w ktorym jest karta - w przeciwnym razie faktycznie
musza wymienic karte... stara mozesz sobie powiesic na scianie jako
bezuzyteczny kawalek plastiku....

> Nie
> pamietam dokladnie cennikow ale kosztuje to okolo 100 zlotych. Oczywiscie
> dostepne jest to tylko przy zakupie telefonu na abonament.

mowisz o czyms zupelnie innym.... numer telefonu oczywiscie tak... mozesz
sobie wybrac pod warunkiem ze akurat jest wolny.... Karta jest tylko
nosnikiem... ponowne wprowadzenie raz zdezaktywowanej karty do systemu jest
klopotliwe.... numer wraca bodajze po pol roku

Bartek Wiecek

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 15:16:4521.10.2001
do

"Jacek Chrulski" <jace...@astercity.net> wrote in message

> na
>
> No więc stara się nie przyda. A nie rekwirują jej bo nie jest im do
niczego
> potrzebna.

eee.. no zabieraja... zeby sie klient lepiej poczul.... jeszcze dokonaja
rytualnego zniszczenia poprzez przebicie jej dziurkaczem (nie wiem po co...
pewnie tez w ramach cyrku dla klienta ;-) ) i wrzuca do kosza

allerune

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 17:17:4121.10.2001
do
> [...]
jest
> klopotliwe.... numer wraca bodajze po pol roku

Sorry, rzeczywiscie mowilem o czyms innym. Nie przeczytalem dokladnie posta,
a poza tym nie miesci mi sie w glowie to ze ktos chce aktywowac karte
posiadana jak za niecale 50 zeta moze miec dowolna karte dowolnej sieci...

allerune

Mafik

nieprzeczytany,
21 paź 2001, 17:36:4321.10.2001
do
A aktywacja numeru na zyczenie jest to koszt ok. 1000 zl (w IDEI tak mi
powiedzial pan konsultant, w innym punkcie mi powiedzieli 750). W plusie
bodajze na warunkach nowej promocji mozna to zrobic za 50 zl. Znaczy
podpisujesz nowa umowe i przypisujesz sobie numer ze starej karty, Cos
takiego czytalem na ich stronie.

--
Pozdrawiam, Mafik:

--- ! daNuta ! ---

nieprzeczytany,
23 paź 2001, 03:45:1623.10.2001
do
Andrzej wrote:

> mam stara karte SIM, od dawna nie czynna.
> Czy operator moze ja uaktywnic i nadac jej numer
> telefonu ?

Może, ale tego raczej się u nas nie praktykuje.

> W jaki sposob odnalezc numer tej karty SIM

AFAIR numer często jest nadrukowany na karcie

--
Pozdrawiam - Nuta (Remove "da" from my address. Usuń "da" z mego adresu)
http://republika.pl/hamster_classic/

Nowe wiadomości: 0