Numer seryjny karty simplus

0 wyświetleń

s1364

nieprzeczytany,
13 sty 1999, 03:00:0013.01.1999
do
kupilem karte simplusa i nie wiem co to jest za numer a musze wytslac
karte rejestracyjna .Numer ten ma 11 pozycji.
POzdraWiam JAX.

Marek Kocjan

nieprzeczytany,
13 sty 1999, 03:00:0013.01.1999
do

s1364 wrote in message <369C72BA...@pjwstk.waw.pl>...

>kupilem karte simplusa i nie wiem co to jest za numer a musze wytslac
>karte rejestracyjna .Numer ten ma 11 pozycji.

Niech strace 8-)))
Chodzi o 15 cyfrowy numer seryjny karty SIM, który jest z dolu Twojej karty
oraz na kopercie w zestawie SIMPLUS. Po prostu przepisz te 15 cyferek.

Marek

Czapi

nieprzeczytany,
15 sty 1999, 03:00:0015.01.1999
do

Od: Marek Kocjan <marek....@irc.com.pl>

>Chodzi o 15 cyfrowy numer seryjny karty SIM, który jest z dolu Twojej karty
>oraz na kopercie w zestawie SIMPLUS. Po prostu przepisz te 15 cyferek.

Blad chodzi o te 13 cyferek, ale nie musisz ich przepisywac wystarzczy ze
nakleisz naklejke z tej kartki z karta SIM
Czapi (cz...@kki.net.pl)

--
Wyslano przez bezplatny serwer KKI - www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej FIRMY !

Nowe wiadomości: 0