Nokia 6150 - gubi zasieg

0 wyświetleń

Toczek

nieprzeczytany,
10 mar 2002, 15:08:0110.03.2002
do
Maja nokia czasami potrafi zgubic zasieg na kilka sekund. Czy oddac telefon
do serwsiu? Czy zostawic to wspokoju?

Pozdrawiam
Toczek

woju

nieprzeczytany,
10 mar 2002, 16:13:4410.03.2002
do
Jak masz na gwarancji to oddaj .

PZDr
Woju

Toczek

nieprzeczytany,
10 mar 2002, 16:45:0810.03.2002
do
A jak nie mam.

Użytkownik "woju" <wo...@astro.net.pl> napisał w wiadomości

woju

nieprzeczytany,
10 mar 2002, 16:54:0810.03.2002
do
To moze troche kosztowac .Tak maja zasadniczo wszystkie nokie po pewnym
czasie ( z autopsji wiem).

PZdr
Woju

Monday

nieprzeczytany,
11 mar 2002, 01:46:4011.03.2002
do

Użytkownik "Toczek" <toc...@plusnet.pl> napisał w wiadomości
> A jak nie mam.

To sie kidys Keller oglaszal. Poszukakaj!

Pozdr
Monday

rokko

nieprzeczytany,
11 mar 2002, 02:31:2611.03.2002

> Maja nokia czasami potrafi zgubic zasieg na kilka sekund. Czy oddac
telefon
> do serwsiu? Czy zostawic to wspokoju?

Nie wiem, czy to to samo, ale miałem podobny efekt w 6110.
Winą jest jakiś błąd w starym sofcie, powodujący wolne przełączanie pomiędzy
BTS-ami (miałem coś takiego przy przechodzeniu w firmie w budynku ze strony
wschodniej na zachodnią i odwrotnie).
Dopiero obserwacja NetMonitora to wykazała.
Niestety, update softu PO gwarancji to ok. 1/3 wartości aparatu.

rokko

Toczek

nieprzeczytany,
11 mar 2002, 10:12:0611.03.2002
do

> [...]
> wschodniej na zachodnią i odwrotnie).
> Dopiero obserwacja NetMonitora to wykazała.
> Niestety, update softu PO gwarancji to ok. 1/3 wartości aparatu.

W telefonie mam wersje oprogramowania 5.22, a najnowsza to 5.23. Czy oplaca
sie zmieniac?

Toczek

Nowe wiadomości: 0