Czy na każdą komórk?ę można dzwonić z zagran icy ?

0 wyświetleń

pluton

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 03:51:1915.06.2001
do
Witam
Czy na każdą komórk?ę można dzwonić z zagranicy ?

Jaką kupić, żeby ludzie mogli do mnie dzwonić np. z Angli ?

--
cul
pluton

pluton

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 03:59:1015.06.2001
do
Jeszcze pytanko dodatkowe, jeżeli pozwolicie.

Jak przydziela się numer telefonu przy karcie prepaid ?

I czy ten numer póżniej ginie, kiedy już mi się zabawa
komórki znudzi ?

Nie chciał bym, żeby po mnie ktoś mój numer odziedziczył.

--
cul
pluton

diana2

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 06:24:3915.06.2001
do

Użytkownik "pluton" <plu...@nabla.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Czy na każdą komórk?ę można dzwonić z zagranicy ?
>
> Jaką kupić, żeby ludzie mogli do mnie dzwonić np. z Angli ?

Najlepiej zieloną;)

diana2

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 06:35:0115.06.2001
do

Użytkownik "pluton" <plu...@nabla.pl> napisał w wiadomości

Moze ktos inny tez by sie chcial pobawic ????
Jaki dres nosisz?

pluton

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 09:06:5115.06.2001
do
> Najlepiej zieloną;)

Niestety, aparat jest szary.
To jakaś dwusystemowa motorola, chyba 930 ( tak jest na xero instrukcji ).
Antenka gustownie obgryziona - poprzedni właściciel miał pieska zapewne.
Kosztowało to paskudztwo 150, plus 40 za jakiegoś simcośtam ( simplusa ?).
Numer jest na 609.

Czy ktoś może mi mimo wszystko odpowiedzieć, czy dodzwonią się do mnie
ludzie z zagranicy ?
I kiedy muszę kupić nową kartę, za 3 czy za 4 miesiące ?
Zaznaczam, że w ogóle nie mam zamiaru dzwonić.
Najprawdopodobniej wychrzanię ten chłam za 3 miesiące na śmietnik,
ale na razie muszę z nim żyć.

--
cul
pluton

Ryszard Rączkowski

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 10:32:4515.06.2001
do
> Czy ktoś może mi mimo wszystko odpowiedzieć, czy dodzwonią się do mnie
> ludzie z zagranicy ?

Tak, oczywiście. Na każdą.
(Ale podaj im numer ;-)

> Zaznaczam, że w ogóle nie mam zamiaru dzwonić.

Nikt nie każe.

Rico.
wars...@post.pl

pluton

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 11:15:1615.06.2001
do
> Tak, oczywiście. Na każdą.

Super, dzięki.

> (Ale podaj im numer ;-)

Teraz już mogę, skoro wiem, że mają jakieś
szanse do tej naszej dziczy się dodryndać.

Jeszcze jedno małe pytanko: napis PLN 3,00
na wyświetlaczu oznacza, że mogę sobie
dzwonić za całe 3 złociszki ?
Karta jest nowa ( ? ) i kosztowała 40.
Czy to znaczy, że zrobiłem biznes swojego życia ?
A może trzeba iść z reklamacją do sprzedawcy ?
--
cul
pluton

Similas, Gnom

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 12:08:5215.06.2001
do
> [...]
> Karta jest nowa ( ? ) i kosztowała 40.
> Czy to znaczy, że zrobiłem biznes swojego życia ?
> A może trzeba iść z reklamacją do sprzedawcy ?

40 zlotych kosztowala karta SIM i jej katywacja w SIM+sie - standartowo
takie cus uruchamia numer i daje 3 PLN na rozmowy... (co przy stawce 2.90 w
szczycie sim+'a nie daje zbytniego pola do popisu... :) ) Zeby jednak jak to
okresliles pobawic sie komorka to dasowalo by kupic karte za conajmniej 30
PLN...(przedluza waznosc konta o miesiac...). pozatym proponuje poczytac
sobie co pisza na http://www.plusgsm.pl/simplus/ ... A odnosnie numeru - to
jak skonczy ci sie waznosc konta to numer idzie na jakis czas do odstawki a
potem jest przyznawany komus innemu...
--
Pozdrowienia!
Sebastian Wach vel Similasgagloonswetongiratertognimishos (or Similas)

pluton

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 14:38:5615.06.2001
do
> [...]
> jak skonczy ci sie waznosc konta to numer idzie na jakis czas do odstawki

Wiedziałem, że to gó#$%.
Podejrzewałem, że to baaaardzo wielkie gó#$^.
Ale naprawdę nie zdawałem sobie sprawy, że to aż taaakie wielkie góE%^.

Na szczęście wkrótce się tego pozbędę :)

Dzięki za info.

--
cul
pluton

Grzegorz N.

nieprzeczytany,
15 cze 2001, 16:53:2815.06.2001

> Wiedziałem, że to gó#$%.
> Podejrzewałem, że to baaaardzo wielkie gó#$^.
> Ale naprawdę nie zdawałem sobie sprawy, że to aż taaakie wielkie góE%^.

To po co kupowałeś?

> Na szczęście wkrótce się tego pozbędę :)

Twoje prawo.

Grzegorz N. e-mail: nie...@wp.pl / gg nr 4173
502,503,2x600,604,606,608. Dzwonić - nie pukać ;-))
S35i,R320s,N6210,CD920,Trium Aria,Ozeo.Uwaga!Mam też OTC+ :-)
Jaki nr będzie kolejny,który telefon jeszcze kupić ?

pluton

nieprzeczytany,
16 cze 2001, 02:30:2016.06.2001
do
> To po co kupowałeś?

Konieczność. Zrobili ze mnie dupka na smyczy.
Ale niedługo znów będę na tyle ważny, że
jak będą mieli sprawę, to przylezą na piechotę,
żeby za mną pogadać :)

DZIĘKI wszystkim za odpowiedzi.

--
cul