Nokia 6310 - dziwny symbol na wyświetlaczu

0 wyświetleń

Piotr 'Sofcik' Smerda

nieprzeczytany,
23 cze 2004, 03:24:2423.06.2004
do
Witam
Dziś zauważyłem, że na wyświetlaczu telefonu pojawił się nowy symbol przy
wykonywaniu połączeń (zarówno przy dzwonieniu jak i odbieraniu telefonów).
Jest to symbol "otwartej kłódki". Wiem że przy zabezpieczonych połączeniach
WAP pojawia się symbol "zamkniętej kłódki" ale do tej pory przy rozmowach
nie miałem takich "objawów". Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z podobnym
przypadkiem?
Pozdrawiam
Piotrek

P.S. Wersja oprogramowania to V04.20/04-03-02/NPE-4

rokko

nieprzeczytany,
23 cze 2004, 03:30:5723.06.2004
do

Użytkownik "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piot...@niespamowac.pl> napisał w
wiadomości news:r2evew2bbd52$.5wtnkqgfry74.dlg@40tude.net...

Zapewne masz Idee ?
Przeczytaj mój post poniżej

rokko

Grzesiek

nieprzeczytany,
23 cze 2004, 03:49:0623.06.2004
do
U mnie tez to samo sie dzieje. Czyżby Idea miala jakis kolejny przekret?

Użytkownik "rokko" <lang...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Kamil

nieprzeczytany,
23 cze 2004, 10:27:1123.06.2004
do
Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z podobnym przypadkiem?

Tak ja :) Pytalem w salonie, i mila pani powiedziala mi, ze trwają prace nad
BTSami :) i zeby sie nieprzejmowac. Cos w stylu konfiguracji BTSa :)

Nowe wiadomości: 0