sieć Orange nadawca sms nr 105 i usluga Halo Granie

GIZMO

nadawca 105 tresc smsa:

Za 3 dni przedluzymy ci dzialanie uslugi.Aby korzystac dalej z uslugi
pamietaj o doladowaniu konta.

********

Z tego co pamietam,to przed wigilia aktywowalem sobie halo granie w
orange,lecz 2 dni pozniej zlozylem rezygnacje w dziale technicznym orange,bo
wysylajac sms-a deakt na 3333 nie da sie jej calkowicie wylaczyć.

Teraz pewnie Orange chce mnie skasowac za usluge,bo jak ladnie pisze w
regulaminie
ze jak zawiesi sie usluge to co miesiac pobieraja oplate
a jak chcesz ja zdeaktywowac to ci ja wylacza i juz oplaty nie beda pobierac
lecz mija miesiac a ja dostalem odp z dzialu technicznego ze to wymaga
wiecej czasu na analize i do dzis usluga mi dziala.

Mam numer zgloszenia w dziale technicznym.

Co zrobic,lub jak ich zalatwić jesli mi pobiora oplate a sami nie potrafia
mi tej uslugi wylaczyć

Skladac reklamacje,czy pisać do UKE

co radzicie ?

biotyt

A ja aktywowalem, zakupilem utwor, za wszystko mi kase z konta
pobralo, a usluga nie dziala. Skontaktowalem sie z BOKiem w tej
sprawie, mialo byc naprawione. Minal prawie miesiac i nic... Pewnie
tez mi niedlugo przyjdzie informacja o konczacym sie terminie.
Dekatywuje to bo jak to ma tak dzialac... Zadzwonie do BOKu i zazadam
zwrotu pieniedzy skoro usluga nie dzialala.

biotyt

GIZMO

tak tyle ze tego nie da sie DEAKTYWOWAĆ

juz miesiac probuje mi to wylaczyc i nic.

Jak w środe mi skasują kase za usluge to pisze do UKE
ze jest niezgodnosc z regulaminem i bezprawne pobieranie kasy z konta.
Nie dam sie...

sprobuj wyslac sms DEAKT na 3333
a sam zobaczysz ze nie da sie tego wylaczyć :(

mateus...@gmail.com

wyslij sms pod numer 8041 z treścią "REZ"

kazimie...@gmail.com

masti

Dnia pięknego Thu, 22 May 2014 04:54:43 -0700 osobnik zwany
kazimierz.kraul napisał:

> [...]

patrzeć na daty

--
mst <at> gazeta <.> pl