dwie karty SIM na ten sam numer, albo..

0 wyświetleń

Jacek Bronowski

nieprzeczytany,
10 paź 2008, 04:43:2810.10.2008
do
Witam

Mam pytanko do fachowcow: czy jest taka mozliwosc techniczna i czy polscy
operatorzy umozliwiaja aby do jednego numeru byly 2 karty sim (chodzi o
uzywanie wymiennie 2 roznych urzadzen bez koniecznosci przekladania karty)?
Chodzi o to ze kupuje auto z wbudowanym telefonem fabrycznym (wystarczy
wlozyc karte) i wolalbym uniknac kazdorazowego przekladania karty...

Jezeli nie ma takiej mozliwoasci, to czy ktos moglby mi polecic jakis modej
telefony w ktorym wyjecie/wlozenie karty jest mozliwie proste i szybkie
(tan, m.in. nie wymaga rozbierania aparatu)?
Bede wdzieczny za wszystkie konstruktywne opinie i sugestie.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - fo...@foto-baza.pl
Aktualnie 11 895 zdjęc z 19 krajów.

spiderpl

nieprzeczytany,
10 paź 2008, 04:46:0610.10.2008
do
Jacek Bronowski pisze:

> [...]
> Chodzi o to ze kupuje auto z wbudowanym telefonem fabrycznym (wystarczy
> wlozyc karte) i wolalbym uniknac kazdorazowego przekladania karty...

W erze nazywa się to Era Tandem (dwie karty sim z tym samym numerem)

Samurai

nieprzeczytany,
10 paź 2008, 04:49:4310.10.2008
do

> W erze nazywa się to Era Tandem (dwie karty sim z tym samym numerem)

Dodam tylko od siebie, ze mozna to wyrobic tylko w abonamencie - koszt 60zl
+ vat, ale dziala po przeniesieniu do TakTaka (sprawdzone) :-)

Waldek Godel

nieprzeczytany,
10 paź 2008, 04:51:0410.10.2008
do
Dnia Fri, 10 Oct 2008 10:43:28 +0200, Jacek Bronowski napisał(a):

> [...]
> Chodzi o to ze kupuje auto z wbudowanym telefonem fabrycznym (wystarczy
> wlozyc karte) i wolalbym uniknac kazdorazowego przekladania karty...

A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

(hint: era tandem)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

TGor

nieprzeczytany,
10 paź 2008, 06:56:3210.10.2008
do
On 10 Paź, 10:51, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

> A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?
>
> (hint: era tandem)

"Panie Waldku, abstrahuje Pan od układu odniesienia" ;-)
No skąd miał znać tę nazwę skoro nie ma pojęcia, ze takie rozwiązanie
istnieje?
TG

Waldek Godel

nieprzeczytany,
10 paź 2008, 08:10:4010.10.2008
do
Dnia Fri, 10 Oct 2008 03:56:32 -0700 (PDT), TGor napisał(a):

> "Panie Waldku, abstrahuje Pan od układu odniesienia" ;-)
> No skąd miał znać tę nazwę skoro nie ma pojęcia, ze takie rozwiązanie
> istnieje?

stad podalem podpowiedz dla ulatwienia.
Oprocz tego sprawdzilem, zapytanie gugla haslem "dwie karty sim jeden
numer" daje na pierwszym miejscu strone z dobra podpowiedzia:
(lub na drugim, w zaleznosci od wersji gugla com/pl)

Jacek Bronowski

nieprzeczytany,
11 paź 2008, 03:56:3211.10.2008
do
> [...]
> numer" daje na pierwszym miejscu strone z dobra podpowiedzia:
> (lub na drugim, w zaleznosci od wersji gugla com/pl)

Masz racje - nie odrobilem dniowki z guglami... :-)
Probowalem cos znalezc, zanim zapytalem na grupie, ale niezbyt szczegolowo i
pracowicie. Na usprawiedliwienie dodam, ze najpierw probowalem znalezc
telefony, ktore maja slot na SIM na wierzchu i dopiero pozniej pomyslalem o
zdublowanej karcie i szukalem glownie informacji n.t. Orange, bo u nich mamy
wszystkie numery domowe i firmowe...

Tak czy inaczej, dzieki wszystkim za pomoc!

Ale moze podpytam dalej - rozumiem, ze w Orange raczej nie ma szansy na
zdublowanie karty? (szukalem info na ich stronach i w googlu, no i dzwonilem
do BOK, ale bez efektu :-(

No i druga sprawa - moze ktos jednak zna jakis w miare wspolczesny model
telefonu gdzie wkladanie/wyjmowanie SIM jest szybki i łatwe?

Nowe wiadomości: 0