Jak dzwonic z zagranicy na komorke w Polsce ?

0 wyświetleń

Beny

nieprzeczytany,
17 maj 2002, 19:16:0317.05.2002
do
Witam!
Moze watek juz sie "przetoczyl", ale w ostatnim czasie nic nie znalazlem.
Stad moje pytanie, jak np. dzwonic ze Stanow na komorke w Polsce ?
Chodzi dokladnie o to co "wybierac" po numerze kierunkowym na Polske czyli:
(...)0048 (???). , normalnie pozniej jest kierunkowy na miasto i dalej nr
abonenta.
A jak to jest z komorka (moze jakies przyklad) ?
Z gory dzieki.

Ryszard Rączkowski

nieprzeczytany,
17 maj 2002, 19:19:4017.05.2002
do
"Beny" <bene...@poczta.onet.pl> napisał:

> A jak to jest z komorka (moze jakies przyklad) ?

+48501 +48601 +48602 itp.

O ile nie ma indywidualnych kodów wyjścia do centrali międzynarodowej.

Rico.

wars...@post.pl

Piotr Nowak

nieprzeczytany,
17 maj 2002, 19:42:0817.05.2002
do
> Chodzi dokladnie o to co "wybierac" po numerze kierunkowym na Polske
czyli:
> (...)0048 (???). , normalnie pozniej jest kierunkowy na miasto i dalej nr
nie nie nie :)
+48503xxxxxx
na przyklad ;)

Piotr

Lutek34

nieprzeczytany,
17 maj 2002, 21:38:2917.05.2002
do
ale jezeli dzwoni sie ze zwyklego telefonu to nalezy wybrac 01148501XXXXXX

Tomek

nieprzeczytany,
18 maj 2002, 03:05:2518.05.2002
do

Użytkownik "Lutek34" <Lut...@123directvinternet.com> napisał w wiadomości

> ale jezeli dzwoni sie ze zwyklego telefonu to nalezy wybrac 01148501XXXXXX

wg mnie z kazdego telefonu obowiazuje ten schemat ktory podales:)

///T.

holyboy

nieprzeczytany,
18 maj 2002, 04:05:2618.05.2002
do

w komorce musi byc + przed kodem kraju, a nie zera

--
#-------------------------------------------#
Użytkownik <kzie...@poczta.onet.pl> wrote:

Mój system JEST stabilny bo przeinstalowywuje go bardzo czesto.
#-------------------------------------------#

Maciej Bebenek

nieprzeczytany,
18 maj 2002, 05:22:0518.05.2002
do

> wg mnie z kazdego telefonu obowiazuje ten schemat ktory podales:)

Chyba, ze chcesz dzwonic przez innego operatora :-)
Chociaz zgodnie ze standardem GSM powinien zadzialac schemat +48..., ale
poniewaz sa to Stany, to tam zadne normy nie musza dzialac :-(

M.

Piotr Nowak

nieprzeczytany,
18 maj 2002, 18:57:3618.05.2002
do
> wg mnie z kazdego telefonu obowiazuje ten schemat ktory podales:)

Tylko wedlug ciebie ;)

Piotr

Tomek

nieprzeczytany,