nokia 8210 gubi zasięg po zmianie języka - POMOCY

0 wyświetleń

Tommy_RK

nieprzeczytany,
1 lis 2002, 18:57:191.11.2002
do
Usiłowałem wgrać pl język do nokii 8210 ver 5.31
plikiem 8210-531 (tyle tylko że z polskim menu)
Owszem po wgraniu jest pl menu ale nokia
strasznie gubi zasięg. Robiłem już języki w kilkudziesięciu
nokiach ale takie coś mam po raz pierwszy!
Najdziksze co mi sie do tejpory zdarzyło to Nokia
7110 która za cholere nie przyjmowała karty Ery
(każdą inną tak a przy erze było: włóż właściwą kartę sim
czy coś takiego - ale to nieważne bo to było dawno :)))
teraz mam problem z tą 8210 jak ktoś wie jak to rozwiązać
to bardzo proszę o pomoc - jeśli to tylko pierdułka
to najchętniej sms'em na nr 502473953 - z góry dzięki

PS Telefon prócz tego że nie miał pl języka to jeszcze miał
locka na jakąś "obcą" sieć - więc nie wiem jak się zachowywał
wcześniej - jeśli ktoś wie jak sprawdzić w prosty sposób
czy to nie wada fizyczna (tel wygląda jak nówka)
to niech doradzi jak to sprawdzić bo nie wiem jak gadać
jak będę phona oddawał!

CaMMeL

nieprzeczytany,
2 lis 2002, 03:00:302.11.2002
do
Po wgraniu full flasha telefonik robisz Knokiem!
Phone settings - qick set faid
Moduify lock - reset sp lock
Phone settings - gick set faid
i powinno byc ok :)

Jeszcze looknij Nokia Tool'em 1.8 by Rollis czy Imei jest poprawny

Użytkownik "Tommy_RK" <tomm...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Nowe wiadomości: 0