jaki krotki kod do sprawdzenia stanu konta w orange ?

0 wyświetleń

Tomasz Krolik

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 12:40:1318.06.2006
do
Witam

jaki jest krotki kod do sprawdzania stanu konta z telefonu
jedyne co udaje mi sie znalezc na stronach Orange
to platny SMS ale wiem ze powinno byc cos takiego o czym mowie bo w erze i
plusie jest
wiec moze i w oranzadzie tez ?

znacie ten krotki kod ?

pozdrawiam

Tomek

Kamtzu

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 12:58:4118.06.2006
do
Tomasz Krolik wrote:
> znacie ten krotki kod ?

*124*#

Tomasz Krolik

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 13:06:0918.06.2006
do
| *124*#

cos mam chyba nieaktywne
pisze skontaktuj sie z operatorem
cos trzeba aktywowac ?

pozdrawiam

Tomek

ps. bardzo przepraszam za tak lamerskie pytania
ale pytam za mojego ojca ktory sobie z tym nie moze
poradzic a ja jestem za daleko zeby sie tym pobawic :)
takze prosze o wyrozumialosc

Godunov

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 13:50:0218.06.2006
do
Tomasz Krolik napisał(a):
> [...]

nie napisałeś jaki masz plan taryfowy, a to pozwoliłoby określić czy
taki kod istnieje. *124# działa w Mixie i Popie/GO, nie działa w abo

Tomasz Krolik

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 14:22:4118.06.2006
do
przepraszam za niedomowienie
faktycznie mam abonament
jeszcze raz przepraszam

Tomek

MarekM

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 14:55:2718.06.2006
do
Tomasz Krolik napisał(a):

> przepraszam za niedomowienie
> faktycznie mam abonament

W abonamencie nie ma krótkiego kodu. Jest bezpłatny numer *200 - trzeba
wysłuchać komunikatu.

Marek

Tomasz Krolik

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 16:32:1218.06.2006
do
ok dziekuje pieknie
i przepraszam za moja nie wiedze
i uzyskana pomoc od wszystkich

DooMiniK

nieprzeczytany,
18 cze 2006, 17:53:0218.06.2006
do
Tomasz Krolik zapodał(a):

> ok dziekuje pieknie
> i przepraszam za moja nie wiedze
> i uzyskana pomoc od wszystkich

... tylko w jakim celu pani na końcu też mówi, że trwa weryfikacja? ;)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,

J.F.

nieprzeczytany,
19 cze 2006, 03:21:1519.06.2006
do

Ale co za stan konta w abo ? :-)

J.

MarekM

nieprzeczytany,
19 cze 2006, 04:31:0019.06.2006
do
J.F. napisał(a):

> Ale co za stan konta w abo ? :-)

Chodzi o pakiet kwotowy. W taryfach Jedna Idea oraz Twój Plan nie ma
pakietu bezpłatnych minut, tylko pakiet kwotowy - bardzo podobny do
konta pre-paid. Co miesiąc do wykorzystania na usługi jest pełna kwota
abonamentu. Wszystkie połączenia głosowe (również międzynarodowe, na
numery premium), transmisja danych oraz wiadomości SMS i MMS (także
premium).

Jest to duża zaleta tych planów taryfowych.

Marek

Nowe wiadomości: 0