Formularz rezygnacji z us³ug IDEI po zakoñczeniu umowy

0 wyświetleń

flash

nieprzeczytany,
20 cze 2004, 15:46:0620.06.2004
do
Witam!!!
Szukam formularza, jak w temacie, który należy wypełnić w przypadku
rezygnacji z usług sieci IDEA po upływie "lojalki".
Na stronie www.idea.pl nic nie znalazłem na ten temat, a musze jutro wysłać
rezygnacje z dalszego korzystania z usług tej sieci, bo zmienią mi umowe na
bezterminową, i będe musiał czekać kolejny miesiąc na wyłączenie.
Z góry dzięki za informacje.
Pozdrawiam flash-glogow.

Maras

nieprzeczytany,
20 cze 2004, 16:44:1820.06.2004
do
Użytkownik "flash" <flash-...@o2.pl> napisał w wiadomości

Idz do idei tam sami za ciebie wyślą boże i za darmo

Maras

Soja

nieprzeczytany,
20 cze 2004, 17:11:1820.06.2004
do
Ja tam nie wypisywałem żadnych formularzy, po prostu pismo, że rezygnuję i
tyle...
pozdr
soja

pattryk

nieprzeczytany,
21 cze 2004, 06:24:3521.06.2004
do

Lub pedzisz do autoryzowanego dilera i wypelniasz u niego pisemko. I to
tyle, ja bylem 4 dni temu.
--
Pozdroviores... pattryk

Nowe wiadomości: 0