koszt polaczen z zagranicy na komorke w polsce?

0 wyświetleń

Kuba Likus

nieprzeczytany,
25 kwi 2000, 03:00:0025.04.2000
do

hej,

zastanawiam sie, czy osoba dzwoniaca z zagranicy z telefonu
stacjonarnego na komorke w polsce zaplaci za takie polczenie wiecej niz
jakby zadzwonila na zwykly telefon?

czy moze jakies dodatkowe oplaty ponosi przyjmujacy rozmowe (ale niby
dlaczego)?

pozdrawiam

kuba
K u b a L i k u s
ku...@archX.pwrX.wrocX.plX [usun X-y z adresu]
http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~kuba [architektura + zdjecia]

Michal Rok

nieprzeczytany,
26 kwi 2000, 03:00:0026.04.2000
do Kuba Likus
ehlo

Kuba Likus wrote:

> hej,
>
> zastanawiam sie, czy osoba dzwoniaca z zagranicy z telefonu
> stacjonarnego na komorke w polsce zaplaci za takie polczenie wiecej niz
> jakby zadzwonila na zwykly telefon?

Nie - ta osoba z kolei nie wie, czy dzwoni na komorke czy na inny
telefon.. Wlasciciel telefonu tez nie placi nic ekstra, a TPSA musi to
sobie jakos zrekompensowac (pewnie z krociowych zyskow z obslugi takich
polaczen).

Michal
--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Michal Rok, for PGP key & home page see http://mrok.com/

Artur Czeczko

nieprzeczytany,
26 kwi 2000, 03:00:0026.04.2000
do

Michal Rok wrote:

> Nie - ta osoba z kolei nie wie, czy dzwoni na komorke czy na inny
> telefon..

Trochę inaczej: nie musi nic wiedzieć.
Tak samo przy dzwonieniu z Polski nie ma wyszczególnienia
do jakiej sieci zagranicznej (stacjonarnej czy komórkowej)
się dzwoni.

Artur

Zupa

nieprzeczytany,
26 kwi 2000, 03:00:0026.04.2000
do

Artur Czeczko <Artur....@zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:

> Trochę inaczej: nie musi nic wiedzieć.
> Tak samo przy dzwonieniu z Polski nie ma wyszczególnienia
> do jakiej sieci zagranicznej (stacjonarnej czy komórkowej)
> się dzwoni.

Nie wiem czy dobrze zrozumialem: ktos dzwoniacy z telefonu stacjonarnego z
Niemiec placi taka sama stawke niezaleznie czy dzwoni do mnie na stacjonarny
czy na komorke? A zna ktos moze jakies dokladne stawki Niemieckiego
Telekomu?

--
zupa
rstr...@post.pl

Janosik

nieprzeczytany,
26 kwi 2000, 03:00:0026.04.2000
do
Zupa wrote:
> Nie wiem czy dobrze zrozumialem: ktos dzwoniacy z telefonu stacjonarnego z
> Niemiec placi taka sama stawke niezaleznie czy dzwoni do mnie na stacjonarny
> czy na komorke?

OCZYWISCIE ! To wszedzie tak jest, bo umowy miedzynarodowe (or sg).

Janosik

Slawek Kos

nieprzeczytany,
27 kwi 2000, 03:00:0027.04.2000
do
Użytkownik Janosik <jano...@kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:

A Gucio prawda.
NA OGOL tak jest, ze stawka jest taka sama.
Sa operatorzy, ktorzy maja rozne stawki na dzwonienie do danego kraju na
stacjonarny i na komorke.
W Niemczech akurat (chyba) takich operatorow nie ma.
W USA sa.

--
Pozdrowienia
--

Valwit

nieprzeczytany,
28 kwi 2000, 03:00:0028.04.2000
do
Dnia 26-Apr-00, Zupa napisał:

> [...]
> stacjonarnego z Niemiec placi taka sama stawke niezaleznie czy dzwoni
> do mnie na stacjonarny czy na komorke? A zna ktos moze jakies dokladne

Telekom 0.49 DM o każdej porze dnia. Callino (01075) - 0.34 DM przez
24h

--
Pozdrowienia od: @gmx.net type my current IP
Regards from: Valwit @poczta.fm after http:// to