Jakim programem zczytac z karty sim sms-a ??

0 wyświetleń

Nuk

nieprzeczytany,
30 kwi 2003, 04:59:3330.04.2003
do
Jak w temacie
Dzięki
Nuk

marek_rzepecki

nieprzeczytany,
30 kwi 2003, 06:13:0430.04.2003
do

Użytkownik "Nuk" <n...@interiaWYTNIJTO.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie
.....odpowiednim dla danego modelu telefonu.
Jezeli chcesz miec rzetelna odp. --> zadaj kompletne pytanie. Pozdrawiam
marek

Nuk

nieprzeczytany,
30 kwi 2003, 08:01:4330.04.2003
do
> .....odpowiednim dla danego modelu telefonu.
Ale ja nie chce z telefonu tylko z karty sim !!!

Nuk

nieprzeczytany,
30 kwi 2003, 13:12:5430.04.2003
do
> A jaki masz czytnik kart SIM?
PHOENIX/SMART-MOUSE

Nuk

nieprzeczytany,
30 kwi 2003, 13:16:0430.04.2003
do
> Czyli masz "czytnik sim R/W albo cos podobnego"? Wkladasz tam karte i
> wykorzystujesz prog. ktory dostales razem z czytnikiem.

Własnie chciałbym wiedziec jak sie ten program nazywa !!

>Ja Ciebie nie
> rozumiem --> chcesz zczytam sms z karty sim a nie chcesz uzyc do tego
> telefonu? No to nie wiem, moze sprobuj "wetknac ta karte sim do stacji
> dyskietek. A jak ci sie uda cos zczytac to napisz na grupe..:) Pozdrawiam
> marek

heh.............

Lukasz Ludziejewski aka RAmbo8

nieprzeczytany,
1 maj 2003, 17:08:001.05.2003
do
Nuk 30.04.03 <b8p084$7um$1...@atlantis.news.tpi.pl> napisal(a):

> Własnie chciałbym wiedziec jak sie ten program nazywa !!

to podaj model czytnika!!!

--
Lukasz Ludziejewski
Reklama na kultowym niemieckim samochodzie

Klub Internetowy WAPnet - www.wapnet.art.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.telefonia.gsm.sms

Lukasz Ludziejewski aka RAmbo8

nieprzeczytany,
1 maj 2003, 17:08:011.05.2003
do
Nuk 30.04.03 <b8odt3$3nd$1...@atlantis.news.tpi.pl> napisal(a):

> Ale ja nie chce z telefonu tylko z karty sim !!!

a masz "czytnik kart" ???
czy moze przez irde chcesz (buhahaha)

--
Lukasz Ludziejewski
Elzet Komputery - www.elzet.wha.la

Najwiekszy servis o Trabantach - www.trabant.art.pl

Nuk 30.04.03 <b8o37m$grh$1...@atlantis.news.tpi.pl> napisal(a):

> Jak w temacie

ile jutro bedzie stopni??

a moze podasz z jakiego telefonu?

--
Lukasz Ludziejewski - www.elzet.wha.la
Projektowanie stron WWW || reklama on-line || komputery || akcesoria

Internetowy Klub Erotyczny VirtOOalna Rodzinka - www.rodzinka.atcom.pl

Nuk

nieprzeczytany,
2 maj 2003, 04:02:012.05.2003