Jackowski... na nowy rok

19 wyświetleń

‍opluk

nieprzeczytany,
1 sty 2012, 13:09:461.01.2012
do
No wlasnie Nowy Rok nastal, a nikt nie wrzucil przepowiedni naszego
Jasnowidza z Czluchowa.
Wiec zeby tradycji stalo sie za dosc:

http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120101/POMORZE/963872463

opluk

1 sty 2012, 13:19:411.01.2012
do

ktos

nieprzeczytany,
1 sty 2012, 13:23:121.01.2012
do

‍opluk

nieprzeczytany,
1 sty 2012, 13:34:291.01.2012
do
W dniu 2012-01-01 19:19, x napisal(a):
Jak taki cwany jestes to dawaj wlasna przepowiednie - zobaczymy kto
wiecej trafi ;))

opluk

1 sty 2012, 13:44:441.01.2012
do
Dnia 01-01-2012 o 19:34:29 ‍opluk <op...@opluk.pl> napisał(a):

> Jak taki cwany jestes to dawaj wlasna przepowiednie - zobaczymy kto
> wiecej trafi ;))

Nie robie w jasnowidztwie. Ale przewiduje ze w koncu przyjda mrozy i to
jeszcze w styczniu. :)

‍opluk

nieprzeczytany,
1 sty 2012, 14:11:191.01.2012
do
W dniu 2012-01-01 19:44, x napisal(a):

> Nie robie w jasnowidztwie.

Widzisz, wlasnie masz szanse, na zdobycie nowych kwalifikacji, a byc
moze i ogolnokrajowej slawy.

> Ale przewiduje ze w koncu przyjda mrozy i to
> jeszcze w styczniu. :)

Ok. Na poczatek moze byc.

opluk

PiotrD

nieprzeczytany,
1 sty 2012, 14:14:141.01.2012
do
Ja widzę... jakąś potworną tragedię... coś o czym się będzie dużo
mówić... To coś związane chyba z jakimś samolotem, albo samolotami...
Straszna tragedia.
Będzie również głośno o jakimś statku... tak, widzę statek, choć równie
dobrze może to być pociąg. Straszna tragedia.

Umrze ktoś bardzo znany, taka znana twarz, ktoś kogo każdy kojarzy...
wielki smutek. To chyba aktor, albo jakiś znany ksiądz.

Zatrzęsie się również ziemia, to będzie silne trzęsienie - nie
wykluczone, że związane z jakimś wybuchem wulkanu, tak - wyraźnie widzę
wulkan - będzie o tym głośno, wiele ofiar.

W polityce rząd będzie miał pod górkę - kryzys panie, kryzys. Notowania
spadną. Partie zamiast zająć się sprawami ważnymi, będzie się zajmował
rzeczami błahymi i przepychankami między sobą.

Będzie głośno również o pogodzie - zdarzy się coś takiego, że ludzie
będą o tym mówić, jakaś powódź... tak to chyba powódź. Latem głośno
będzie o gwałtownych burzach... tak proszę pana, pogoda nas rozpieszczać
nie będzie.

Na Euro coś się nie uda i może nam się nie udać uciec przed
kompromitacją. Widzę też w tym czasie jakieś rozruchy - bardzo
prawdopodobne że u nas. Największym szokiem będzie że nasza
reprezentacja wyjdzie z grupy.

Pod koniec roku jakaś straszna tragedia, coś związane z jakimś ruchem,
sektą, dużo smierci, będzie o tym głośno...

Jacek Krzysztofowski

‍opluk

nieprzeczytany,
1 sty 2012, 16:03:471.01.2012
do
W dniu 2012-01-01 20:14, PiotrD napisal(a):

>[...]
> Pod koniec roku jakaś straszna tragedia, coś związane z jakimś ruchem,
> sektą, dużo smierci, będzie o tym głośno...
>
> Jacek Krzysztofowski

Dziekujemy panu Krzysztofowskiemu i zachecamy pozostalych cytelnikow do
publikowania swoich przepowiedni.
Pod koniec roku sprawdzimy trafnosc.
Nagrod narazie nie przewiduje, ale nie wykluczone, ze najlepsi beda
mogli liczyc na program w telewizji albo na kontrakt z policja.

opluk

sundayman

nieprzeczytany,
2 sty 2012, 08:08:052.01.2012
do
to ciekawe ;

"W drugiej połowie Polska, Węgry i Grecja będą totalnymi bankrutami. Obronią się
jedynie Włochy. "

Jakby w sprzeczności z faktami, ale w końcu PIS też miał wygrać, też w
sprzeczności z faktami...
Tak, że tegoooo.....

‍opluk

nieprzeczytany,
2 sty 2012, 09:42:042.01.2012
do
W dniu 2012-01-02 14:08, sundayman napisal(a):
Poprostu nasz jasnowidz przestawil sie na odbior alternatywnej liniu
czasowej.
Trzeba go zrekalibrowac.

opluk

PiotrD

nieprzeczytany,
14 sty 2012, 04:50:2014.01.2012
do
On 01.01.2012 20:14, PiotrD wrote:

> Będzie również głośno o jakimś statku... tak, widzę statek,

Najprawdopodobniej był to ten statek, ale nie jestem pewny.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10964480,Wlochy__Luksusowy_wycieczkowiec_osiadl_na_mieliznie.html?lokale=wroclaw

‍opluk

nieprzeczytany,
15 sty 2012, 15:40:1315.01.2012
do
W dniu 2012-01-14 10:50, PiotrD napisal(a):
PiotrD - Jackowski 1:0

opluk

Klin

nieprzeczytany,
1 mar 2012, 06:42:121.03.2012
do

bartekltg

nieprzeczytany,
1 mar 2012, 11:28:281.03.2012
do
W dniu 2012-01-02 15:42, ‍opluk pisze:
Jak się kalibruje jasnowidza? Puszcza mecz na żywo
i jakieś sprzężenie zwrotne (piwo/elektrowstrząsy)?

pzdr
bartekltg

‍opluk

nieprzeczytany,
1 mar 2012, 12:39:511.03.2012
do
W dniu 2012-03-01 17:28, bartekltg napisal(a):
Niestety nie jestem wykwalifikowanym paratechnikiem, ale postaram sie
odpowiedziec na to pytanie, na tyle, na ile potrafie.

Kalibrowanie jasnowidzow to jest generalnie ciezka i skomplikowana sprawa
Z racji, ze sami nie potrafimy okreslic przed faktem czy przypowiednia
jest falszywa, a czekanie az sie sprawdzi moze troche potrwac.
Aby skrocic ten czas stosuje sie tzw. jasnowidzow wzorcowych (takich
ktorzy przepowiadaja przyszlosc z zadowalajaca nas dokladnoscia )
Obaj jasnowidze generuja przepowiednie (najlepiej dotyczace mozliwie
zroznicowanych dziedzin zycia) tak dlugo az ich wskazania beda podobne.
Co pewnien czas jasnowidz kalibrowany powinien sie zapoznac z
przepowiednia wzorcowa.
Oczywiscie mozna jasnowidza kalibrowac wylacznie na wyniki meczow pilki
noznej, ale grozi nam to jasnowidza specjalisty od rozgrywek sportowych
(nie jest taki calkiem bezuzyteczny. Mozna go potem wykozystac do
obstawiania zakladow bukmacherskich)

opluk

bartekltg

nieprzeczytany,
1 mar 2012, 13:23:551.03.2012
do
W dniu 2012-03-01 18:39, ‍opluk pisze:

> [...]
> zroznicowanych dziedzin zycia) tak dlugo az ich wskazania beda podobne.
> Co pewnien czas jasnowidz kalibrowany powinien sie zapoznac z

To grozi dostosowaniem do kiepskich wzorców.
Jak widać, np nasz polski wzorcowy się rozkalibrował.

> [...]
> noznej, ale grozi nam to jasnowidza specjalisty od rozgrywek sportowych
> (nie jest taki calkiem bezuzyteczny. Mozna go potem wykozystac do

Miałem na myśli coś w rodzaju filmu Next.

Tam takiego jasnowidza posadzili przed wiadomościami w TV a ten
mówił, co się wydarzy za parę minut.

Tamten przepowiadał dobrze, a u naszych można to tez wykorzystać
do kalibracji.

Transmisje na żywo z porwań i ataków terrorystycznych nie zdarzają
się (na szczęście) zbyt często, więc jakieś inne wydarzenie z duzą
akcją i transmitowane na zywo moze się nadać. Oczywisćie porządny
jasnowidz nie będzie przewidywał wyniku meczy, ale 'za 45 minut
Rasiak strzeli w słupek a kowalski siedzacy na miejscu numer 456
poparzy się flarą'.

pzdr
bartekltg

PiotrD

nieprzeczytany,
7 mar 2012, 05:45:057.03.2012
do
On 15 Sty, 21:40,  ‍opluk <op...@opluk.pl> wrote:

> PiotrD- Jackowski 1:0
>
> --
> pozdrawiam
>   opluk

Choć widzisz sam, że jednak to mógł być pociąg.
Nowe wiadomości: 0