Senator McCain obiecal 300 milionow dolarow nagrody za wynalezionie akumulatora energii o cechach "komory oscylacyjnej" (JP)

janp...@gmail.com

Ow zbawienny akumulator energii nowej generacji przydatny do napedu
samochodow elektrycznych, za wynalezienie ktorego senator McCain
obiecal 300 milionow dolarow nagrody, wynaleziony juz zostal w 1984
roku - jest nim tzw. "komora oscylacyjna" opisana m.in. na
totaliztycznej stronie "oscillatory_chamber_pl.htm".

Kandydat na prezydenta USA, senator John McCain, we wtorek dnia 24
czerwca 2008 roku obiecal publicznie ze ufunduje nagrode w wysokosci
300 milionow dolarow USA temu wynalazcy ktory wynajdzie korzystny dla
naturalnego srodowiska akumulator energii nowej generacji, przydatny
do napedzania samochodow. Jego obietnica zostala natychmiast
rozgloszona po swiecie. Juz nastepnego dnia powtarzaly ja niemal
wszystkie dzienniki telewizyjne oraz wiele gazet. Przykladowo, w Nowej
Zelandii opisana ona zostala w artykule "McCain offers $394m for
greener car battery" (tj. "Senator McCain obiecuje $394 milionow
dolarow nowozelandzkich za 'zielony' akumulator do samochodu"), ze
strony B1 nowozelandzkiej gazety "The Dominion Post", wydanie ze srody
(Wednesday), June 25, 2008.

Jako ciekawostke warto w tym miejscu wyjasnic, ze wlasnie taki
ogromnie korzystny dla naturalnego srodowiska akumulator energii ja
wynalazlem w dniu 3 stycznia 1984 roku. Nazywa sie on "komora
oscylacyjna" (patrz jej opis na totaliztycznej stronie o nazwie
"oscillatory_chamber_pl.htm"). Jego dokladne opisy, wraz z historia
jego wynalezienia, zawarte sa w rozdziale C z tomu 2 monografii [1/4]
(dostepnej gratisowo z totaliztycznej strony internetowej
"xekst_1_4.htm") - upowszechnianej nieodplatnie za posrednictwem
kazdej strony internetowej totalizmu. Owa "komora oscylacyjna" jest
wlasnie cudownym akumulatorem nowej generacji przydatnym m.in. i do
napedzania samochodow elektrycznych. Wszakze ilosc energii ktora jest
ona w stanie zakumulowac w objetosci dzisiejszego akumulatora
samochodowego, potem zas uwolnic na zyczenie, wystarcza do napedzania
samochodu przez kilka tysiecy lat. Ponadto nie generuje ona zadnych
zanieczyszczen. Z kolei energia jest w niej przechowywana w
najczystszej formie pulsujacego pola magnetycznego ktore umozliwia
latwe czerpanie tej energii za posrednictwem zwyklego uzwojenia
transformatorowego i nastepne jej bezposrednie uzycie do napedzania
samochodow. To wlasnie z uwagi na ow szeroki zakres zastosowan komory
oscylacyjnej, a takze z uwagi na jej ogromnie zalety uzytkowe, sporo
badaczy - takich jak owa wloska grupa badawcza pokazujaca swoje wideo
pod adresem http://video.google.it/videoplay?docid=-6524822319379322289&hl=it
, podjelo badania i rozwoj nad prototypem komory oscylacyjnej.

Oczywiscie, opisywane tutaj obwieszczenie senatora McCain ma wartosc
glownie jako moralne (a nie finansowe) wsparcie dla badan i rozwoju
nad komora oscylacyjna. Wszakze narazie jest ono tylko obietnica.
Niemniej nawet bedac jedynie obietnica, ciagle ma ono duza wartosc
jako uwypuklenie wagi i pilnosci technicznego urzeczywistniania idei
"komory oscylacyjnej" (patrz jej opis na totaliztycznej stronie o
nazwie "oscillatory_chamber_pl.htm"). Wszakze uzmyslawia ono kazdemu
ze rozwoj sytuacji z zasobami ropy naftowej na Ziemi nieodwolalnie
wiedzie do sytuacji ze ktoregos dnia "komora oscylacyjna" stanie sie
ludzkosci absolutnie niezbedna. Dzien zas taki jest juz coraz blizej.
W owym zas krytycznym czasie na wage zlota bedzie ekspertyza badaczy
ktorzy maja juz jakies doswiadczenie w badaniach i w rozwoju "komory
oscylacyjnej". Dlatego ja osobiscie bym rekomendowal, aby kazdy kto ma
dostep do odpowiedniej prototypowni oraz do mozliwosci prowadzenia
badan laboratoryjnych, juz obecnie wlaczyl sie do budowy i rozwoju
"komory oscylacyjnej". Zainwestowanie jego zainteresowan w ow
niezwykly akumulator energii bezsprzecznie pewnego dnia musi okazac
sie ogromnie korzystne.

Skad wiec nam wiadomo ze "komora oscylacyjna" faktycznie da sie
zbudowac?

Nasza planeta jest pelna wysoce nieporadnych, sceptycznych i
pozbawionych tworczego zmyslu ludzi, dla ktorych niemal wszystko
wydaje sie niemozliwe. Doskonale na ich temat wyraza sie motto z
okladki na ksiazce [2P4] piora niejakiego Richard'a Milton, "Forbidden
Science", Fourth Estate (6 Salem Road, London W2 4BU), London, 1994,
ISBN 1-85702-302-1, 265 pages, pb. Na swej tylniej okladce ksiazka ta
m.in. stwierdza, cytuje: "'W tej fascynujacej i dobrze napisanej
ksiazce, Richard ujawnia zagadkowa ceche wielu zawodowych naukowcow:
maja oni awersje do nowych idei' - Fokus." (w oryginale
angielskojezycznym: "'In this fascinating and well-argued book,
Richard exposes a curious feature of many professional scientists:
they are averse to new ideas' - Focus."). Z kolei dobra ilustracja
dzialania takich pozbawionych wyobrazni sceptykow sa dzieje samolotu
Braci Wrigh (patrz ich opis na totaliztycznej stronie o nazwie
"mozajski.htm"). Mianowicie, glowne gazety zignorowaly raportowanie o
historycznym locie samolotu braci Wright w 1903 roku, poniewaz
czasopismo "Scientific American" zasugerowalo, ze lot ten byl
oszustwem. W rezultacie przez 5 nastepnych lat wladze w Waszyngtonie
D.C. ciagle nie wierzyly w dokonanie lotu maszyna ciezsza niz
powietrze. Pechowo jednak tacy wlasnie ludzie zwykle decyduja o
podejmowaniu nowych kierunkow badan i rozwoju. Nie trudno wiec
przewidziec, ze uczynia oni wszystko co w ich mocy aby zablokowac
ewentualne prace rozwojowe nad komora oscylacyjna. Aby wiec uprzedzic
powtorke ich odwiecznego argumentowania wedlug starego wzorca
"latajacych maszyn ciezszych od powietrza nigdy NIE da sie zbudowac",
tyle ze w nieco nowszym sformulowaniu o brzmieniu "komory oscylacyjnej
nigdy NIE da sie zbudowac", ponizej przytocze fakty ktore juz obecnie
powterdzaja ze na przekor krytyki i zapewnien takich pozbawionych
wyobrazni sceptykow, komora oscylacyjna daje sie jednak zbudowac. Oto
owe fakty:

1. Na Ziemi zostaly juz zbudowane pierwsze prototypy komory
oscylacyjnej ktore potwierdzily ze jej zasada dzialania jest poprawna
i daje sie urzeczywistnic. Przykladowo, polski hobbysta ktory zyczyl
sobie pozostac anonimowym, zbudowal prototyp komory oscylacyjnej ktory
generowal rotujaca iskre - patrz "Fot. #D1" ze strony
"eco_cars_pl.htm". Opisy jego eksperymentow zawarte sa w podrozdziale
C8.2 z tomu 2 monografii [1/4]. Podobny protoyp komory oscylacyjnej o
juz rotujacej iskrze zbudowali tez badacze wloscy. Ich prototypy
pokazywane sa w internecie na wideo - patrz video z adresu
http://video.google.it/videoplay?docid=-6524822319379322289&hl=it .

2. W starozytnosci zbudowana juz raz zostala na Ziemi cala dzialajaca
komora oscylacyjna. W Biblii (patrz totaliztyczna strona o nazwie
"biblia.htm") opisywana jest ona pod nazwa "Arka Przymierza". W
podrozdziale S5 z tomu 14 monografii [1/4] przytoczony zostal bogaty
material dowodowy na potwierdzenie faktu, ze "Arka Przymierza" w
rzeczywistosci byla juz dzialajaca komora oscylacyjna. Jednym z
powszechniej znanych takich dowodow jest nazwa "Lewici" dla ksiezy
ktorzy nosili owa komore, a ktorych potezne pole magnetyczne owej
komory odpychajace sie od pola magnetycznego Ziemi okresowo unosilo w
powietrze i zmuszalo do "lewitowania".

3. Do dzisiaj przetrwaly na Ziemi zapisy prastarej dokumentacji
technicznej komor oscylacyjnych uzywanych w starozytnych tzw.
"vimana". Jak informuja o tym stare ksiegi indyjskie, w czasach
poprzedzajacyh uprzednia mordercza katastrofe zaszla jakies 12500 lat
temu, ludzkosc juz posiadala latajace statki podobne do
"magnokraftu" (patrz totaliztyczna strona o nazwie
"magnocraft_pl.htm"), ktore uzywaly komor oscylacyjnych w swoim
napedzie. W literaturze staroindyjskiej owe statki najczesciej
nazywane sa "vimana". Ich opisy zawieraja staroindyjskie teksty typu
"Jadzurweda", "Mahabharata", "Ramajana" czy "Rigweda". Analizy
niektorych faktow zawartych w owych tekstach przytacza podrozdzial P5
z tomu 13 monografii [1/4]. Dokumentacja techniczna budowy i dzialania
komor oscylacyjnych owych statkow "vimana" przetrwala do dzisiaj w
najrozniejszych folklorystycznych i symbolicznych formach. Przetrwale
do dzisiaj przyklady tej prastarej dokumentacji technicznej, utrwalone
na swietych obrazach zwanych "tanka", a takze na dywanach perskich,
pokazuje "Fot. #D2" ze strony "eco_cars_pl.htm".

4. Istnieje ogromny material dowodowy na potwierdzenie faktu, ze
komory oscylacyjne od wielu juz lat uzywane sa w wehikulach UFO jako
zrodla energii i napedu owych pozaziemskich statkow. Sporo z owych
dowodow opisano i pokazano w podrozdzialach S1 do S6 z tomu 14
monografii [1/4]. Obejmuja one m.in. raporty osob uprowadzonych na
poklady UFO ktore naocznie ogladaly tam komory oscylacyjne. Przyklad
rysunku komory oscylacyjnej UFO wykonanego przez jedna z takich osob
uprowadzonych do UFO pokazano na "Rys. #D3a" ze strony
"eco_cars_pl.htm". Wykonane tez juz dostaly zdjecia dokumentujace
obecnosc komor oscylacyjnych w napedach UFO. Ciekawe, ze na owych
zdjeciach daje sie potwierdzic istnienie proporcji wymiarowych
pomiedzy "ao" i "ai" (gdzie "ao=ai(sqrt(3))"), ktore sa unikalne dla
komor oscylacyjnych i ktore musza w tych komorach byc zachowane ?patrz
"Rys. #D4" ze strony "eco_cars_pl.htm". Przykladowo, takie wlasnie
zdjecia komor oscylacyjnych z napedu UFO pokazano na "Fot. #C9abcd" ze
strony "explain_pl.htm" (o naukowej interpretacji autentycznych
fotografii UFO w swietle "Teorii Magnokraftu"). Z kolei wypalenie w
glebie pozostawione wlasnie przez komore oscylacyjna z UFO pokazano na
"Rys. 7" ze strony internetowej "ufo_pl.htm" (o wrogich ludziom
UFOnautach i ich technice). Warto tutaj tez dodac, ze opis komory
oscylacyjnej wywodzacy sie z dzisiaj juz historycznego zrodla, zawarty
jest w klasycznym obecnie i szeroko znanym dziele [1S5] Jonathan'a
Swift'a "Gulliver's Travels" (tj. "Podroze Guliwera"). Wyglada bowiem
na to ze tresc owej ksiazki zainspirowana byla faktycznym odbyciem
przez jakiegos mieszkanca Ziemi uprowadzonego do UFO podrozy po innych
zamieszkalych planetach wszechswiata. W rozdziale III tego dziela,
opisujacym podroz do Laputa, przedstawione zostalo wnetrze "latajacej
wyspy" Laputanow (tj. UFO). Urzadzeniem powodujacym lot tej okraglej
wyspy byl "kamien magnetyczny" (tj. komora oscylacyjna) ustawiony w
jej centrum, jakiego wychylanie powodowalo zmiany kierunku lotu. Skoro
wiec UFOnauci zdolali zbudowac komore oscylacyjna, moga ja zbudowac
rowniez i ludzie z planety Ziemia.

Zaprezentowane powyzej wyjasnienia adoptowane zostaly z punktu #D2
totaliztycznej strony internetowej o nazwie "eco_cars_pl.htm".
Najnowsza aktualizacja strony "eco_cars_pl.htm" powinna byc dostepna
pod nastepujacymi adresami ?jesli nie zostala ona tam jeszcze
zasabotazowana przez owe mroczne moce jakie ostatnio panosza sie w
internecie i na Ziemi:

(Normalnie podalbym w tym miejscu wykaz adresow do strony
"eco_cars_pl.htm" na witrynach totalizmu. Niestety, poczawszy od maja
2008 roku, UFOnauci zdolali tak zasabotazowac moj profil w Google, ze
obecnie NIE jestem juz w stanie podac w swoich wpisach jakiegokolwiek
linku do stron totalizmu. Dlatego ci z czytelnikow ktorzy zechca
ogladnac strone internetowa "eco_cars_pl.htm" aby zobaczyc dalsze
opisy tego akumulatora energii prawdopodobnie wartego az 300 milionow
dolarow, powinni wpisac slowa kluczowe "Jan Pajak free_energy_pl.htm",
"Jan Pajak eco_cars_pl.htm", lub "Jan Pajak
oscillatory_chamber_pl.htm" (jednak bez znakow cudzyslowia) do
wyszukiwarki www.google.com, a potem wejsc na ktorys z adresow ze
strona "free_energy_pl.htm", "eco_cars_pl.htm", lub
"oscillatory_chamber_pl.htm" jaki owa wyszukiwarka im znajdzie. Z
kolei bedac juz na jednej stronie totalizmu, mozna z niej polaczyc sie
linkami z kazda inna strona totalizmu.)

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Powyzszy wpis w czerwcu 2008 roku ukazuje sie rowniez na blogach
totalizmu (patrz tam wpis #155). Blogi te mozna znalezc pod adresami:
http://www.getablog.net/totalizm
http://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.blox.pl/html
http://totalizm.myblog.net
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god

bartollinizie...@googlemail.com

> [...]

> ogromnie korzystny dla naturalnego srodowiska akumulator energii ja
> wynalazlem w dniu 3 stycznia 1984 roku. Nazywa sie on "komora

Gratuluje!
Nie chcialo mi sie czytac reszty, ale jesli szuka pan kontaktu do
McCaina:
http://www.johnmccain.com/Contact/

Licze na zaproszenie od pana na uroczystosc wreczenia nagrody.

pozdrawiam
bartollini