Serpenty: skoro kasaja to istnieja, skoro istnieja i kasaja to prawa moralne nakazuja nam przed nimi sie bronic (Pdi JP)

janp...@gmail.com

Przez niemal 40 tysiecy lat istoty w Biblii nazywane "serpenty",
"smoki", "diably", itp., zas przez dzisiejszych ludzi - "UFOnauci",
jak zaciete plyty wmawiaja ludziom ze same wcale nie istnieja.
Ostatnio najusilniej wmawiania tego dokonuja wlasnie za posrednictwem
internetu - m.in na niniejszej grupie. Dobroduszni zas ludzie,
akceptuja owo halasliwe wmawianie jako fakt. Wszakze ci wmawiajacy
UFOnauci sa bardzo glosni. Z powodu zas ich napastliwosci i msciwosci
niemal nikt z ludzi nie ma odwagi im zaprzeczyc, czy sie im
przeciwstawic. Stad typowa opinia pokutujaca wsród dzisiejszych ludzi
jest taka, ze UFOnauci (serpenty, diably, itp.) wcale nie istnieja.
Opinia ta jest tym dziwniejsza, ze faktycznie to na zadna inna prawde
nie ma na Ziemi az tylu potwierdzajacych ja dowodów, co na istnienie i
anty-ludzkie dzialania tychze serpantów-UFOnautów. Ciagle jednak
ludzie odmawiaja uwierzenia w UFOnautów, chociaz dobrodusznie sa
gotowi uwierzyc praktycznie we wszystko inne co im sie poda do
wiadomosci.

Dokonajmy wiec tutaj przegladu najwazniejszych zródel potwierdzen, ze
Ziemia faktycznie jest pod skryta okupacja serpentów-UFOnautów. Byc
moze ów przeglad zmusi nas do zastanowienia sie nad ta sprawa i do
wlaczenia sie do wysilków obronnych postulowanych przez flozofie
totalizmu (patrz "totalizm_pl.htm"). Oto owe zródla:

1. Ostrzezenia i stwierdzania Biblii. Biblia niemal na kazdej stronie
ostrzega nas ze Ziemia jest pod rzadami zezwierzeconych serpentów,
diablów, itp. A przeciez Biblia jest autoryzowana przez samego Boga -
co formalnie zostalo udowodnione w punkcie #B1 strony "biblia.htm".
Bogu zas powinnismy ufac ze wie o czym nas ostrzega.

2. Ustalenia i ostrzezenia totalizmu oraz Konceptu Dipolarnej
Grawitacji. Te zas wynikaja z solidnych badan empirycznych.
Propagowane tez one sa na licznych stronach internetowych - np. patrz
strony 26ty dzien (patrz "day26_pl.htm"), WTC (patrz "wtc_pl.htm"),
zniszczeniowe mozliwosci wehikulów UFO (patrz
"military_magnocraft_pl.htm"), bandyci w naszym gronie (patrz
"bandits_pl.htm"), plaga (patrz "plague_pl.htm"), ludobójcy (patrz
"predators_pl.htm"), obsuwiska blota (patrz "landslips_pl.htm"),
huragan (patrz "hurricane_pl.htm"), czy tornado (patrz
"tornado_pl.htm").

3. Wypaczenia i paradoksy nauk fizycznych powprowadzane tam celowo
wlasnie przez UFOnautów. Przykladowo uparte propagowanie rzekomej
teorii "wielkiego wybuchu i uciekajacych galaktyk" i to na przekór ze
wszelkie fakty potwierdzaja stabilnosc i stacjonarnosc stworzonego
przez Boga wszechswiata. Jak zenujace sa owe "naukowe dowody" na
"wielki wybuch" ujawnia to punkt #D2.1 strony o Koncepcie Dipolarnej
Grawitacji (patrz "dipolar_gravity_pl.htm"). Innym przykladem
oblednego wypaczenia nauk fizycznych jest projekt SETI realizowany w
sytuacji kiedy Ziemia zarzadzaja owe serpenty-UFOnauci których ów
projekt za slone pieniadze poszukuje w odleglych galaktykach.

4. Wypaczenia i paradoksy nauk biologicznych i przyrodniczych
powprowadzane tam przez UFOnautów. Przykladowo, uparte propagowanie
przez te nauki tzw. "naturalnej ewolucji" której NIE potwierdza nawet
jeden naukowo niepodwazalny fakt, jednoczesnie zas slepe ignorowanie
calego oceanu dowodów na stworzenie przez Boga zarówno czlowieka jak i
wszelkich innych stworzen a nawert calego naszego swiata fizycznego.
Czesc z owych naukowo niepodwazalych dowodów na stworzenie pary
pierwszych ludzi przez Boga zaprezentowana zostala w punkcie #B6.2
strony ewolucja (patrz "evolution_pl.htm").

5. Zdjecia i obserwacje wehikulów UFO, trwale slady pozostawiane na
Ziemi przez UFO, itp. Do tej grupy dowodów na skryta okupacje Ziemi
przez zezwierzeconych serpentów-UFOnautów naleza liczne zdjecia
wehikulów UFO jakich duza liczba pokazana i wyjasniona jest na wielu
totaliztycznych stronach, np. na [4c] (patrz "tekst_4c.htm"), czy
objasnienia zdjec UFO (patrz "explain_pl.htm"), a takze naleza
ladowiska UFO, tunele powypalane w skalach przez UFO, itd., itp. -
patrz strony Sw. Andrzej Bobola (patrz "sw_andrzej_bobola.htm"), czy
dowody dzialalnosci UFO (patrz "evidence_pl.htm").

6. Typowe dla anatomii UFOnautów posladkowate podbródki i wlosy
rosnace pod góre glowy u wszelkich "czarnych owiec" w historii
ludzkosci. Wystarczy uwaznie przygladnac sie zdjeciom znanych takich
"czarnych owiec", a uderza nas te ich niezwykle cechy anatomiczne. Jak
zas wyjasniaja to strony totalizmu, np. strony o pochodzeniu zla na
Ziemi ("evil_pl.htm" - patrz tam podpisy pod "Fot. #5abc"), a takze
UFOnauci (patrz "ufo_pl.htm") , czy kosmici (patrz "aliens_pl.htm") ,
posiadanie owych cech anatomicznych tak charakterystycznych dla
UFOnautów zazwyczaj oznacza, ze najprawdopodobniej owe "czarne owce"
faktycznie byli UFOnautami podszywajacymi sie pod ludzi (patrz
"changelings_pl.htm"), a nie ludzmi.

7. Kultura uniemozliwiania dotarcia do prawdy praktykowana przez
doskonale zamaskowanych UFOnautów. Kiedy ludzie dyskutuja, ich celem
jest dotarcie do prawdy. Kiedy jednak do dyskusji wlaczaja sie
serpenci-UFOnauci, ich celem zawsze jest uniemozliwienie dotarcia do
prawdy. Wszedzie zas tam gdzie autorzy wypowiedzi maja gwarantowana
bezkarnosc lub anonimowosc, np. w internecie (gdzie UFOnauci dzialaja
po zamaskowaniu sie pod pseudonimami), lub np. w polityce - gdzie
dzialaja oni poprzez swoja partie (a nie otwarcie i osobiscie), do
dyskusji wlasnie wlaczaja sie owi zamaskowani UFOnauci i niwecza
mozliwosc dotarcia do prawdy. Na internetowych grupach dyskusyjnych
obecnie dzialaja juz cale bandy owych UFOnautów, stopniowo zamieniajac
internet w rodzaj informatycznego rynsztoku, oraz zupelnie
uniemozliwiajac tam konstruktywna dyskusje i dotarcie do prawdy.

8. Internet i obwieszczane w nim przez doskonale zamaskowanych
UFOnautów nieustanne zaprzeczenia ze UFOnauci wogóle istnieja, w
polaczeniu z klamliwa natura UFOnautów. W interesie ludzi z planety
Ziemie wcale nie lezy aby energicznie zaprzeczac istnienia UFO. Sami
ludzie co najwyzej by stwierdzali ze nie maja opinii w tej sprawie.
Jednak UFOnautom którzy dzalaja na Ziemi (patrz "changelings_pl.htm")
ogromnie zalezy aby ich skryta okupacja i eksploatacja Ziemi nie
wyszla na jaw. Dlatego to wlasnie owi UFOnauci czynia wszedzie tak
wiele halasu ze UFOnauci wogóle nie istnieja. To takze owi UFOnauci
tak intensywnie sabotazuja dzisiejszy internet.

W sumie, jesli uwaznie przygladnac sie sytuacji, na Ziemi
dziala doskonala maszyna propagandowa serpentów-UFOnautów. Maszyna ta
halasliwie i nachalnie wmawia wszystkim ludziom, ze UFOnautów wogóle
NIE ma, zas ludzie z Ziemi sa jedynymi mieszkancami ogromnego
wszechswiata. Przez niemal 40 000 lat, maszyna ta oklamywala ludzkosc
z ogromnym sukcesem. Czy bedzie nadal nas oklamywala, czy tez wreszcie
nauczymy sie wierzyc temu co sam Bóg w autoryzowanej przez siebie
Biblii nam przekazuje na temat serpentów, zalezy to tylko od nas
samych. Jedno jest pewne, ze przez tak dlugo jak na Ziemi rzadza
serpenci-UFOnauci a nie ludzie, Ziemia nie zazna ani moralnosci, ani
spokoju, ani dobrobytu, ani szczescia. Wszakze owe zezwierzecone
istoty sa rodzajami "Mindasów na odwyrtke" - znaczy czego tylko sie
nie dotkna, natychmiast zamienia sie to w g.... Nie na darmo w Biblii
Bóg kwalifikuje ich do kategorii inteligentnych zwierzat o ludzkim
wygladzie, a nie ludzi. Dlatego wlasnie prawa moralne czynia z obrony
przed nimi rodzaj moralnego obowiazku. Kazdy tez mieszkaniec Ziemi
jest z obowiazku tego potem rozliczany zarówno przez owe prawa moralne
jak i przez Boga.

Formalny dowod naukowy, ze "Bog autoryzowal Biblie", opublikowany jest
na stronie internetowej "biblia.htm" ktora powinna byc dostepna pod
nastepujacymi adresami:

http://dhost.info/nirvana/biblia.htm
http://energy.atspace.org/biblia.htm
http://evidence.ueuo.com/biblia.htm
http://evil.thefreehost.biz/biblia.htm
http://evolution.docspages.com/biblia.htm
http://fruit.sitesled.com/biblia.htm
http://fruit.xphost.org/biblia.htm
http://god.pandela.com/biblia.htm
http://karma.freewebpages.org/biblia.htm
http://memorial.awardspace.info/biblia.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/biblia.htm
http://parasitism.about.tc/biblia.htm
http://parasitism.xphost.org/biblia.htm
http://pigs.freehyperspace.com/biblia.htm
http://rubik.hits.io/biblia.htm
http://tornado.99k.org/biblia.htm
http://wszewilki.greatnow.com/biblia.htm

Prosze odnotowac, ze kazdy z powyzszych adresow faktycznie powinien
zawierac tez wszystkie inne strony totalizmu wskazywane w niniejszym
wpisie. Jesli wiec ktos zechce przegladnac opisy z owych innych stron
totalizmu, np. ze stron referowanych w niniejszym wpisie, wowczas w
powyzszych adresach nazwe "biblia.htm" powinien zamienic na nazwe
strony ktora chce przegladnac, np. strony "dipolar_gravity_pl.htm" czy
"evil_pl.htm".

Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

MaRa

On Nov 14, 11:14 am, janpa...@gmail.com wrote:
> Przez niemal 40 tysiecy lat istoty w Biblii nazywane "serpenty",
> "smoki", "diably", itp., zas przez dzisiejszych ludzi - "UFOnauci",
> jak zaciete plyty wmawiaja ludziom ze same wcale nie istnieja.

Strony totalizmu to demoluja dzieciaki (script kidds), ktore
najwyrazniej uznaly ze to lepsza zabawa niz malowanie graffiti.

janp...@gmail.com

On Nov 15, 2:41 pm, MaRa <rafal.ma...@gmail.com> wrote:
> Strony totalizmu to demoluja dzieciaki (script kidds) ...

Jak to typowe dla "serpentow-UFOnautow". Popsuc cos, a potem wine
zwalic na kogos innego - w tym przypadku na "dzieciaki". Ta sama
zasada jest uzywana od tysiacleci przez "serpentow-UFOnautow" skrycie
okupujacych nasza planete. Wszakze tak samo UFOnauci zwalali wine na
"arabskich terrorystow" kiedy ich wehikul UFO odparowal drapacze chmur
WTC w Nowym Jorku. A ze paliwo zawarte w samolotach nie zawiera
wystarczajacej ilosci energii aby dwa drapacze chmur odparowac na
mialki proszek, to w tym naiwni ludziska i tak sie nie polapia. Nie
pomaga tez wyjasnianie faktow zwiazanych z odparowniem WTC przez
wehikuly UFO na totaliztycznej stronie "wtc_pl.htm" - ludzie pozostaja
slepi i glusi na prawde (dokladnie tak jak wyjasnia to Biblia). Albo
przypadek zawalenia dachu hali wystawowej w Katowicach. Wine zwala sie
na snieg. A to ze slychac bylo tam charakterystyczny huk struktor
betonowych miazdzonych przez nacisk wehikulu UFO, na to nikt z
naiwnych ludzkoskow nie zwrocil juz uwagi. Nikt tez nie bierze sobie
do serca faktow na temat zawalenia tej hali przez UFO jakie zostaly
opisane na totaliztycznej stronie "katowice.htm". Albo rozwazmy sprawe
tsunami opisanego na totaliztycznej stronie "day26_pl.htm". Tam tez
wine zwala sie na "nature". A ze zdechly tam wszystkie ryby w morzu
ktorych wielkosc byla odpowiednia do zarezonowania w nich wibracji
wybuchu, na to juz nikt nie zwraca uwagi. Nikt nie zwraca tez uwagi,
ze wszystkie dziwne trzesienia Ziemi z tysiacami ofiar w ludziach
zdarzaja sie w dniu 26-go, bo przeciez to musi byc zwykly koincydent.

A moze sprawa wyglada zupelnie inaczej. A moze UFOnauci nieustannie
emituja w kierunku Ziemi telaptyczny nakaz aby nie zwracac uwagi na
takie fakty. Wiekszosc zas ludzi charakteryzujacych sie slaba
osobowoscia i brakiem wlasnej opinii, wierzy temu nakazowi. Czas wiec
aby zbudzic sie z omamu i zaczac sie bronic przez tymi zwierzetami o
ludzkim wyladzie. Bog spodziewa sie po nas obrony, zas prawa moralne
nakladaja na nas obowiazek obrony przed tym kosmicznym agresorem. Nie
siedzmy wiec na wlasnych rekach, a zacznijmy cos czynic aby bronic
nasza matke Ziemie przez tymi bandytami z kosmosu.

Tym z czytelnikow ktorzy zechca poczytac sobie na temat morderczych
zjawisk formowanych przez wehikuly UFO a zwalanych przez UFOnautow na
"nature" proponuje poczytac totaliztyczna strone "hurricane_pl.htm",
"katrina_pl.htm", lub "tornado_pl.htm". Strony te powinno dac sie
ogladnac pod nastepujacymi adresami:

http://dhost.info/nirvana/tornado_pl.htm
http://energy.atspace.org/tornado_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/tornado_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/tornado_pl.htm
http://evolution.docspages.com/tornado_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/tornado_pl.htm
http://fruit.xphost.org/tornado_pl.htm
http://god.pandela.com/tornado_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/tornado_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/tornado_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/tornado_pl.htm
http://parasitism.about.tc/tornado_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/tornado_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/tornado_pl.htm
http://rubik.hits.io/tornado_pl.htm
http://tornado.99k.org/tornado_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/tornado_pl.htm

[...]

powyzszych adresach nazwe "tornado_pl.htm" powinien zamienic na nazwe
strony ktora chce przegladnac, np. strony "god_pl.htm", "biblia.htm",
"evil_pl.htm", "totalizm_pl.htm", "parasitism_pl.htm",
"timevehicle_pl.htm", czy "hurricane_pl.htm".

rs

On Fri, 16 Nov 2007 18:54:22 -0800 (PST), janp...@gmail.com wrote:

>Jak to typowe dla "serpentow-UFOnautow". Popsuc cos, a potem wine
>zwalic na kogos innego - w tym przypadku na "dzieciaki". Ta sama
>zasada jest uzywana od tysiacleci przez "serpentow-UFOnautow"

sluchaj pan pajak. a od kiedy pole twojej expertyzy rozszezylo sie z
UFOnautow na serpentow-UFOnautow.
po jaka cholere wysylasz swoje durnoty na grupy takie jak fizyka,
biologia? o grupie zwiazanej z kosmosem zapomniales. myslisz, ze
ludzie tam beda takie offtopiczne oszolomstwo przyjmowac z otwartymi
ramionami i natychmiast pobudzi ich do dyskusji, zakladajac, ze nie
maja cie jzu od dawna w KFach?

>skrycie
>okupujacych nasza planete. Wszakze tak samo UFOnauci zwalali wine na
>"arabskich terrorystow" kiedy ich wehikul UFO odparowal drapacze chmur
>WTC w Nowym Jorku.

powiem ci teraz szczerze, ze gdybys taki text wyglasil w mojej
bezposredniej obecnosci to w ulamku sekundy bys lezal i dlugo bys sie
nie mogl podniesc. moze wtedy by ci sie odechcialo glupawych dowcipow
z tak powaznej sprawy jaka byl 9/11.

> [...]
>wehikuly UFO na totaliztycznej stronie "wtc_pl.htm" - ludzie pozostaja
>slepi i glusi na prawde (dokladnie tak jak wyjasnia to Biblia).

slepi i glusi, bo doprawy trudno zawsze przyznawac racje idiotom. raz,
dwa nawet trzy razy to moze byc smieszne, ale nie tyle razy. idz i sie
powies na swoim lewitujacym kranie. zrobisz wieksozsci przysluge. moze
ci pozostali beda cie za bohatera mieli, ktory polegl w imie wolnosci
wszechswiata.

>Albo
>przypadek zawalenia dachu hali wystawowej w Katowicach.

dalej nie czytam, bo wrocily mi odruchy wymiotne. <rs>

Tomasz Dryjanski

Uzytkownik "rs" <no.ad...@no.spam.pl> napisal w wiadomosci

> On Fri, 16 Nov 2007 18:54:22 -0800 (PST), janp...@gmail.com wrote:

...a celem Twojej wypowiedzi bylo?

T. D.

MaRa

On 17 Lis, 05:44, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:

> sluchaj pan pajak. a od kiedy pole twojej expertyzy rozszezylo sie z
> UFOnautow na serpentow-UFOnautow.
> po jaka cholere wysylasz swoje durnoty na grupy takie jak fizyka,
> biologia?

Kiedys korzystajac z okazji ze ONI rzekomo monitoruja korespondencje
napisalem do Pajaka ze to nie sredniowiecze, ze ludzie nie sa juz
ciemni, by nie stosowali sztuczek itd. (od pewnego czasu zdarzaly mi
sie pewne "zbiegi okolicznosci").
Tej nocy obudzilem sie kompletnie wypoczety, zaczalem sie martwic co
ja bede robil do rana. I niewiadomo kiedy zasnalem. Rano budze sie,
cos cicho piszczy. W uszach mi dzwoni czy co. W innym pokoju cicho.
Okazalo sie ze elektronika zarowki energooszczednej ulegla uszkodzeniu
i ona tak piszczy gdy jest pod napieciem. Wykrecilem ja i okazalo sie
ze plastikowy pierscien przytrzymujacy ten klosz jest przykrecony
odwrotnie. Ja tak nie przykrecilem.
Wieczorem nie chciala mi sie zapalic lamka przy lozku, okazalo sie ze
wtyczka jest wyciagnieta z gniazdka. Ja jej nie wyciagalem.

Nikt nie mogl miec tej nocy dostepu do tych urzadzen.

Czekam na "racjonalne" wyjasnienia...

-----
Jesli istnieja kosmici, to musza byc bardziej inteligentni od ludzi,
inaczej nie mogliby swobodnie podrozowac miedzy gwiazdami (w
uproszczeniu).
A jesli sa inteligentniejsi od ludzi (srednio kilkukrotnie), to musza
miec powazne problemy z obsadzeniem drugorzednych stanowisk. Ludzie
zalatwiaja sprawe utrzymujac czesc spoleczenstwa w skrajnej nedzy i
ciemnocie, w przypaku inteligentniejszych istot pozostaje inny
scenariusz- mozna za pomoca inzynierii genetycznej chodowac sobie
sluzacych. Ale taka hodowla potrzebuje zrodla swiezych genow...
----

Zamiast dopasowywac swiat do wyobazen lepiej wyobrazenia do swiata.

> [...]
> bezposredniej obecnosci to w ulamku sekundy bys lezal i dlugo bys sie
> nie mogl podniesc. moze wtedy by ci sie odechcialo glupawych dowcipow

A co w takiej powaznej sprawie jaka byl 9/11 NIE jest glupawym
dowcipem???

Bo oficjalne informacje to bylo klamstwo i to szyte grubymi nicmi.

Np:

1) Jakim cudem samolot przywalil w Pentagon w taki sposob, ze ani
slady po uderzeniu nie pasuja do samolotu (raczej do rakiety), ani nie
zostaly zadne szczatki (to pierwsza w historii katastrofa lotnicza, by
szczatki kompletnie "wyparowaly")?
Oh, nie wyparowaly, zostal kawalek turbiny silnika, tyle ze
kilkukrotnie mniejszy niz w samolotach pasazerskich.

2)Jakim cudem pasazerowie rozbitego samolotu dzwonili z telefonow
komorkowych, skoro siec jest tak zaprojektowana, by odrzucac
polaczenia przy predkosci 250km/h (850/900MHz) i 120km/h
(1800/1900MHz)?
Kanaly radiowe sa podzielone czestotliwosciowo i czasowo (kilka rozmow
na jednym kanale), wiec by optymalnie wykorzystac pojemnosc sieci
wprowadzono ograniczenia w predkosci poruszania sie abonentow (im
wieksza planowana szbkosc, tym mniejsza pojemnosc).
Ta informacje znalazlem w ksiazce o radiokomunikacji chyba z 1997
roku, nie w internecie.

3)Bin Laden ukrywal sie w Afganistanie, wiec... zaatakowano Irak,
ktory przypadkiem ma drugie na swiecie zasoby ropy.

Pomijam watki, ktorych nie moge zweryfikowac. A sporo ich.

11 wrzesnia to precyzyjnie zaplanowana operacja wojskowa. Nie wiadomo
kto ja przeprowadzil, na pewno nie "terrorysci".
Ja raczej uwazam ze stoi za tym Komisja Trojstronna, by odsunac w
czasie wyczerpanie sie zasobow ropy, co za tym idzie.. upadek
wspolczesnej cywilizacji. W przyszlym dziesiecioleciu ropy zacznie byc
trudno dostepna, mozliwosci wydobycia nie zaspokoja zapotrzeboowania.

MaRa

On 17 Lis, 03:54, janpa...@gmail.com wrote:

> Jak to typowe dla "serpentow-UFOnautow". Popsuc cos, a potem wine
> zwalic na kogos innego - w tym przypadku na "dzieciaki".

Nie wydaje mi sie by sami ufonauci przesiadywali po nocach przy
komputerach by sabotowac strony totalizmu. To by bylo pracochlonne i
niezbyt skuteczne.

Raczej zmanipulowaliby (telepatycznie?) kogos, kto przeprowadzalby
sabotaz z wlasnej woli. Przy ich mozliwosciach to jak najbardziej
wykonalne.

Z poszlak wnioskuje, ze w celu manipulacji potrafia wykorzystywac
emocje i impulsywnosc, ze czesc ludzi jest szczegolnie podatna, czesc
prawie wogole.
Co ciekawe, roznego rodzaju zloczyncy (np. zlodzieje) sa latwi w
sterowaniu. Uczciwych ludzi z kolei bardzo trudno namowic do zrobienia
krzywdy blizniemu.

Tak sie zastanawiam, moze strzelaniny w szkolach amerykanskich to ich
sprawka. Bo powtarza sie pewien mi znany scenariusz:
1)Odciac od swiata. To nie jest trudne, bo wystarczy pozniej
zmanipulowac zaledwie pojedyncze osoby- te, ktore napotyka delikwent.
Wykreowac przypadkowe nieporozumienie.
2)Przedstawic swiat zewnetrzny w ciemnych barwach, ludzi jako zlych i
glupich.

Czlowiek odciety od swiata nie moze normalnie funkcjonowac, wczesniej
czy pozniej nie wytrzyma nerwowo.
Moze to wydawac sie trudne do zrozumienia, ale np. podobna sytuacja
jest w przypadku porwanych- opisuja to doswiadczenie jako zbizone do
smierci, a nawet gorsze, bo zyje sie i nie ma absolutnie zadnego
wplywu na swoj los. To ogromny stres.

janp...@gmail.com

On Nov 18, 9:06 am, MaRa <rafal.ma...@gmail.com> wrote:

> Nie wydaje mi sie by sami ufonauci przesiadywali po nocach przy
> komputerach by sabotowac strony totalizmu. To by bylo pracochlonne i
> niezbyt skuteczne.

Ta sprawa nie powinna byc brana na "wydawanie mi sie", a na logike i
systematyczne badania. Wlasnie z powodu naszego "wydaje mi sie", oni
okupuja nas sekretnie juz od niemal 40 000 lat. Nie wolna nam tez
niedoceniac ich mozliwosci wykonawczych. "Oni" maja bowiem wiele
punktow przewagi nad ludzmi (tak nawiasem mowiac to slowo "oni"
faktycznie jest zapisana fonetycznie japonska nazwa dla jedej z ras
"serpentow-UFOnautow"). Wyliczmy tu najwazniejsze z tych punktow ich
przewagi:

(1) Aktualnie jest ich ogromnie duzo na Ziemi. W przeciagu tylko 9
miesiecy ja wykrylem juz ich trzech w grupie jedynie okolo 50 osob
ktorych zdolalem w owym czasie przegzaminowac. Dla kazdego z tych
wykrytych potwierdzilem jego przynaleznosc do "oni" nie tylko poprzez
analize unikalnych dla nich cech anatomicznych (np. wlosy rosnace pod
gore czaszki - a nie w dol czaszki tak jak u ludzi, posladkopodobny
podbrodek, charakterystyczny nos jak marchewka), ale takze poprzez
dodatkowe wypatrzenie u kazdego z nich jakiegos dzialania o
"nadprzyrodzonym charakterze" (jeden z nich myslac ze nikt go nie
widzi "splynal" po schodach jak lisc bez poruszania nogami, inny z pol
rocznym wyprzedzeniem dokladnie wiedzial co sie stanie w przyszlosci,
trzeci wszedl do ubikacji i typowo jak to oni czynia po prostu tam
zniknal). Z moich analiz wynika ze ich gestosc w naszym spoleczenstwie
przekracza gestosc hitlerowcow podczas drugiej wojny swiatowej - tyle
ze hitlerowcow kazdy wiedzial jak rozpoznac, tych zas narazie
rozpoznaje jedynie niewielu ludzi.

(2) Oni maja ogromnie zaawansowana technike. Ich komputery to nie te
same co my uzywamy. Kazdy ich komputer w kazdej chwili moze sie
polaczyc z kazdym naszym komputerem i to bez wzgleu na jego polozenie
w swiecie i nawet kiedy dziala w odcieciu od internetu. Jedym ichnim
komputerem moga oni zdzialac wiecej nim my potrafimy uczynic co
najmniej setka naszych.

(3) Oni wcale nie sypiaja. Energia zyciowa jaka rabuja od ludzi,
utrzymuje ich w pelnj sprawnosci na okragle 24 godziny na dobe.
Wyjasnia to dokladniej punkt #E1 strony "memorial_pl.htm".

Powinienem tez tutaj dodac ze oni nie deletuja jednej czy dwoch stron
totalizmu, a cale ich dziesiatki i to porozrzucanych po calym
swiecie.
Dzieciaki tego nie bylyby w stanie dokonac. Oto wykaz witryn totalizmu
ktore "oni" wydeletowali jedynie w jednym miesiacu sierpniu 2007 roku
(tj. ponad 50 witryn, kazda z ktorych zawierala niemal wszystkie
strony totalizmu - tj. kazda witryna zawierala ponad 200 odmiennych
stron totalizmu):
a.1asphost.com/tapanui
alert.1hwy.com
bandits.netfast.org
capsule.20m.com
chi.maroc.to
dhost.info/nirvana
evil.php0h.com
evolution.prohosts.org
extraordinary.biz.ly
free.hostdepartment.com
free.7host03.com/Pajak
god.43i.net
god.pandela.com
gravity.my-place.us
healing.happyhost.org
joinme.net/antichrist
jp.7h.com
karma.phpnet.us
magnocraft.20fr.com
malbork.20m.com
malbork.20fr.com
malbork.20megsfree.com
members.fortunecity.com/timevehicle
mozajski.freewebspace.com
mozajski.scienceontheweb.net
newzealand.0me.com
nirvana.izihost.org
nirvana.phpnet.us
nirvana.scienceontheweb.net
pajak.20m.com
pajak.20fr.com
parasitism.host-ed.net
parasitism.xphost.org
pigs.20megsfree.com
pigs.funpic.org
prawda.20fr.com
prism.20fr.com
psend.com/users/mozajski
rubik.php0h.com
storm.prohosting.com
tapanui.ifastnet.com
tapanui.orgfree.com
totalizm.20m.com
totalizm.20fr.com
totalizm.fanspace.com
truenirvana.20m.com
ufonauts.20m.com
users3.nofeehost.com/devils
users3.nofeehost.com/parasitism
websitemaker.20m.com
wroclaw.s4u.org

Jesli ktos zechce poznac cechy anatomiczne charakterystyczne dla
"serpentow-UFOnautow" skrycie okupujacych nasza planete, zas obecnie
zawziecie spamujacych niniejsza grupe spamami na temat MI5 (o czym
napisze obszerniej w nastepnym wpisie), to zdjecia owych cech i ich
opisy zawarte sa m.in. na "Fot. #5abc" ze strony "evil_pl.htm", jaka

powinna byc dostepna pod nastepujacymi adresami:

http://dhost.info/nirvana/evil_pl.htm
http://energy.atspace.org/evil_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/evil_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/evil_pl.htm
http://evolution.docspages.com/evil_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/evil_pl.htm
http://fruit.xphost.org/evil_pl.htm
http://god.pandela.com/evil_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/evil_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/evil_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/evil_pl.htm
http://parasitism.about.tc/evil_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/evil_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/evil_pl.htm
http://rubik.hits.io/evil_pl.htm
http://tornado.99k.org/evil_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/evil_pl.htm

[...]

powyzszych adresach nazwe "evil_pl.htm" powinien zamienic na nazwe
strony ktora chce przegladnac, np. strony "memorial_pl.htm",
"god_pl.htm", "biblia.htm", "totalizm_pl.htm", "parasitism_pl.htm",

MaRa

On 19 Lis, 11:28, janpa...@gmail.com wrote:

> (1) Aktualnie jest ich ogromnie duzo na Ziemi. W przeciagu tylko 9
> miesiecy ja wykrylem juz ich trzech w grupie jedynie okolo 50 osob
> ktorych zdolalem w owym czasie przegzaminowac.

Moze to tylko turysci:)
Wlasciwie prawie nic nie wskazywaloby ze zbytnio szkodza ludzkosci.
Ale oni sami twierdza ze szkodza (natknalem sie na kilka takich
tekstow), wiec pozostaje mi uznac ze tak jest.

> [...]
> gore czaszki - a nie w dol czaszki tak jak u ludzi, posladkopodobny
> podbrodek, charakterystyczny nos jak marchewka),

Wyglad to troche za malo.

O ile pamietam w Illiadzie (moze to Odyseja:) Homera Apollo (chyba)
przybral postac czlowieka. Ale zostal rozpoznany, gdyz bogowie
chodzili w jakis charakterystyczny sposob (inne proporcje kosci?)

> [...]
> rocznym wyprzedzeniem dokladnie wiedzial co sie stanie w przyszlosci,
> trzeci wszedl do ubikacji i typowo jak to oni czynia po prostu tam

Ja tez czasem wyczuwam co sie wydarzy w przyszlosci. Wielu ludzi,
wiedze ta nieswiadomie wykorzystuja do planowania swoich dzialan. Ma
to zwiazek z polaczeniem umyslu z zasobami informacyjnymi
przeciwswiata. Pewni ludzie wyrazniej wyczuwaja przyszlosc.
Zauwazylem, ze w ograniczony sposob moge za pomoca mysli wplywac na
przyszle zdarzenia, zbiegi okolicznosci. Inni ludzie tez tak potrafia,
ale nieswiadomie. Pierwszenstwo mysli wobec materii wykorzystywali
magowie i szamani.

Ale lewitacja, teleportacja i niewidzialnosc troche jest dla mnie
niejasna. Moga byc dwie mozliwosci:
1)Zaawansowana technika
2)Odblokowanie pewnych mozliwosci dzieki Filozoficznemu Kamieniowi
(ORMUS). Prawie na pewno mozna posiasc dar jasnowidzenia, ale czy czy
takze wplywac na materie fizyczna to nie mam pojecia.

> [...]
> w swiecie i nawet kiedy dziala w odcieciu od internetu. Jedym ichnim
> komputerem moga oni zdzialac wiecej nim my potrafimy uczynic co

No nie wiem.
Znajomosc fizyki przeciwswiata sprawila, ze ich technika mogla
rozwinac sie w zupelnie innych kierunkach. Mogli nie wynalesc
banalnych rzeczy, np. dlugopisow, rowerow, odtwarzaczy mp3 itd.

Przykladem jest taka piramidka telepatyczna- jest ona na poziomie
zaawansowania radia krysztalkowego z poczatku XXwieku.
Chyba ze celowo ja pokazali by podsunac pomysl idei komunikacji albo
jakas dezinformacje. Nie wydaje mi sie by wspolczesnie z niej
korzystali, najwyzej jako jakis srodek lacznosci awaryjnej lub z mniej
rozwinietymi rasami.

Zakr

MaRa pisze:

> [...]
> to zwiazek z polaczeniem umyslu z zasobami informacyjnymi
> przeciwswiata. Pewni ludzie wyrazniej wyczuwaja przyszlosc.

MaRa. Weź Ty zacznij myśleć! Próbowałeś kiedyś dojść do "źródeł" tej
wiedzy o tym "co się wydarzy w przyszłości"? Spróbuj. Ja spróbowałem i
za każdym razem jestem w stanie wskazać logiczne przesłanki do tego żeby
trafnie przewidzieć przyszłość. Jest to podświadome kojarzenie faktów -
informacji docierających do Twojego mózgu z otoczenia.

> [...]
> przyszle zdarzenia, zbiegi okolicznosci. Inni ludzie tez tak potrafia,
> ale nieswiadomie. Pierwszenstwo mysli wobec materii wykorzystywali

Gratuluję. Odkryłeś siłę "pozytywnego myślenia". Jeśli chesz coś
osiągnąć, jeśli uwierzysz że Ci się uda, to nawet Twoja podświadomość,
będzie tak kierowała Twoim postępowaniem, aby osiągnąć sukces.

Zakr
mail: http://cerbermail.com/?7YobF6wygo
New antispam project - http://wiki.okopipi.org/wiki/Main_Page

rs

On Sun, 18 Nov 2007 08:31:25 -0800 (PST), MaRa <rafal...@gmail.com>
wrote:

sorry. jakos przepuscilem ten post kiedy go napisales.

>A co w takiej powaznej sprawie jaka byl 9/11 NIE jest glupawym
>dowcipem???

nic w tej sprawie nie dowcipne. nic nie jest glupie. z wyjatkiem
debilnych pajakowych (i paru innych oszolomow) wywodow jak to ufo
maczalo w tych wydarzeniach lapy. to sa bardzo powazne sprawy niosace
ze soba bardzo powazne konsekwencje dla calego swiata.

>Bo oficjalne informacje to bylo klamstwo i to szyte grubymi nicmi.

i bylo. wiele z oficjalnej wersji zawartej w raporcie nie trzyma sie
kupy tyle, ze trzeba miec odrobine swiadomosci o tym np. jak ten
raport byl przygotowywany, przez kogo, ile mieli na to czasu i ile
pieniedzy. jak wygladala komisja i kto mial piecze nad doborem
tematow, dokumentow, swiadkow. kto stanowil o koncowym stanie raportu.
jak wygladala miedzynarodowa sytuacja polityczna od rozpadu zwiazku
sowieckiego i jak zostal zachwiany jej balans? odpowiedzi z jednej
strony sa dosc proste, ale jesli by pogrzebac jest to niezwykle
zawiklana sytuacja. tak czy tak, babranie sie w niej nie uprawnia do
wyciagniecia tak debilnych wnioskow jakie wyciagnal. nastepny czyrak
na jego tylku tez ufoki zmajstruja.

pienie sie na tego durnia tak, dlatego, ze uwazam, ze to co robi za
wyjatkowo szkodliwe. ok. kazdy ma swoj umysl i chyba wiekszosc z nas
tutaj wie czym pajak smierdzi, ale sadze, ze w calym jego oszolomstwie
dosc trzezwo przemyslana akcja (ale mam nadzieje, ze to tylko moja
paranoja) wysylania swoich wypocin na grupy naukowe i socjologiczne w
tym religijne jednoczesnie. jest to cwany numer, przyjety juz od dawna
przez kolesi spod znaku inteligent design i anti global warming
movement, ktorych obecnie jedynym celem jest wykazanie, ze na te
tematy prowadzona jest jakakolwiek debata w srodowiskach naukowych.
nie. nie ma zadnej debaty ani nad jednym, ani nad drugim. tym
bardziej, ze pajak nie potrafi dyskutowac, nie potrafi argumentowac,
wiec zrzuca obowiazak babrania sie w wylanym przez niego blocie na
grupowiczow, ktorze chetnie podejmuja temat w taki czy inny sposob.
"debata" jednak jest, a to ewidentnie dowodzi wazkiej roli ufokow w
naszej rzeczywistosci i jak to bog nas wszystkoch przed nimi obroni
tylko zeby zwrocic sie do niego i daj mu jeszcze raz szanse. sorry,
ale ten pan w historii ludzkosci skompromitowal sie juz nie raz i nie
dwa i dawno powinno mu sie zabrac jakiekolwiek prawa wykonawcze.

jak tak dalej pojdzie, to za pare lat okaze sie, ze przyjdzie nastepny
pajak (albo byc moze nawet ten sam, bo zdrowie mu raczej dopisuje),
ktory stwierdzi, ze zydow i oficerow polskich w katyniu w latach
40tych zeszlego wieku tez odparowano magnokraftem, i przyklasna mu
gowniarze, ktorzy ze szkoly nie wyniosa nawet, ze kiedys bylo cos
takiego jak druga wojna swiatowa, a jesli juz to , ze byl to niewielki
konflikt lokalny mieczyt francja i czechami. za to beda wiedziec jakie
anty ufolskie modlitwy klepac na okolicznosci krachu gieldy, zalamania
gospodarki, problemow rodzinnych czy skarzenia srodowiska.

na koniec pozwolisz, ze nie bede odpowiadal na ponizsze punkty, bo nie
mam ochoty na kolejna dyskusje na ten temat, tym bardziej ze zadne
nowe informacje nie wyplynely ani z jednej, ani z drugiej strony, a
klepanie tego samego jest malo zabawne. <rs>

MaRa

On 25 Lis, 20:29, Zakr <ad...@e-mail.w.stopce> wrote:

> [...]
> trafnie przewidzieć przyszłość. Jest to podświadome kojarzenie faktów -
> informacji docierających do Twojego mózgu z otoczenia.

Owszem, na podstawie aktualnego stanu mozna wyciagnac wnioski co do
przyszlosci. Ale..

A co z "przeczuciami", gdy ktos wyraznie czuje ze nie powinien czegos
zrobic czy gdzies isc, a jednak mimo to robi i pozniej pakuje sie w
klopoty.
A co z jasnowidzami, ktorzy potrafia wskazac miejsce zakopania zwlok?
(jest co najmniej jeden taki jasnowidz ktory wspolpracuje z polska
policja).

Albo wszystkie zdarzenia z terazniejszosci, przyszlosci i przeszlosci
dzieja sie rownoczesnie, a czas to iluzja, albo wszechswiat na
podstawie przeszlosci i aktualnego stanu generuje informacje o
przyszlosci, do ktorej pozniej materia sie dopasowuje.

> Gratuluję. Odkryłeś siłę "pozytywnego myślenia". Jeśli chesz coś
> osiągnąć, jeśli uwierzysz że Ci się uda, to nawet Twoja podświadomość,
> będzie tak kierowała Twoim postępowaniem, aby osiągnąć sukces.

A przypadek kolezanki, ktora spotykalem przypadkowo w dowolnych
miejscach miasta kilka razy w tygodniu?
Tej sztuczki wplywania na przyszlosc nauczylem sie z ksiazek o Hunie-
magii polinezyjskiej.

Nie chodzi o "pozytywne myslenie", ale o wplywanie na bieg wydarzen za
pomoca mysli. Na "twarda" materie nie udalo mi sie wplynac (chyba ze
przypadki dziwnego zachowania urzadzen elektronicznych ktore czasowo
sie psuly), ale na zbiegi okolicznosci jak najbardziej.

Moze wyjasnie w czym rzecz.
Jest cos takiego jak sekunda kwantowa- najmniejszy mozliwy odcinek
czasu (swiat dziwnie przypomina cyfrowy program komputerowy, jest
skwantowany podobnie jak np. zapis plyty kompaktowej). Czyli swiat
sklada sie z szeregu nieruchomych nastepujacych po sobie swiatow-
obrazow, ktore nastepuja po sobie dajac iluzje ruchu. Cos jak klatki
odtwarzanego filmu.
Skoro konkretna terazniejsza chwila jest zamrozona, nieruchoma, to..
nie mozna nic zmienic. Jedyna mozliwa zmiana to zmiana przyszlosci. To
Mysl zmienia owe klatki z przyszlosci. Najpierw jest mysl, a pozniej
zmiana w materialnym swiecie. Czyli Mysl jest pierwotna wobec materii.

Tu nie chodzi o mysli ludzi, przynajmniej nie tylko ludzi. Caly
wszechswiat jest inteligentna zywa istota. Niby skad materia wie
jakich praw fizyki ma przestrzegac? Jak pozornie chaotyczne prawa sa
tak skieroiwane by powstawaly gwiazdy, planety, zywe istoty?
Gwiazdy, planety, ludzie, zwierzeta, rosliny sa czescia jednego
organizmu, pelna w nim jakas funkcje.

Kazda zywa istota sklada sie z jakiegos tam umyslu i ciala
realizujacego jego polecenia. Tylko gdzie znajduje sie umysl
wszechswiata? Jedyna mozliwoscia jest jakis rownolegly swiat w ktorym
sie znajduje, ktory sam jest umyslem.

Jest on wypelniony jakas forma pierwotnej energii-materii (eteru?), w
ktorej tworza sie wiry, przejawiajace sie w naszej rzeczywistosci jako
atomy.

W szkolach tego nie mowia, ale rownania Maxwella o elektromagnetyzmie
pierwotnie odnosily sie do atomow- wirow eteru. Pozniej teorie eteru
popadly w nielaske z powodu trudnosci z ich jednoznacznym
udowodnieniem przy owczesnym stanie techniki i popularnosci teorii
wzglednosci Einsteina.

MaRa

On 25 Lis, 22:59, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:

> [...]
> maczalo w tych wydarzeniach lapy. to sa bardzo powazne sprawy niosace
> ze soba bardzo powazne konsekwencje dla calego swiata.

Ja uwazam ze koncepcja rownoleglego przeciwswiata, fal telepatycznych
(niefortunna nazwa) i efekt telekinetyczny (tez niefortunna nazwa) sa
calkiem sensownymi pomyslami. Sam niezaleznie na nieco podobne wpadlem
interesujac sie taoizmem, hinduizmem i gnostykami, pozniej zapomnanymi
teoriami z 19 wieku.

Ale dziela Pajaka trudno sie czyta, bo wiekszosc tekstu to ostrzezenia
przed kosmitami. W kolko to samo.
Faktycznie, pewni ludzie interesujacy sie pewnymi zagadnieniami maja
dziwnego pecha. Mozliwe ze kosmici staraja sie opozniac rozwoj pewnych
dziedzin, ktore sa potencjalnie dla nich niebezpieczne. Ja sie nie
dziwie, bo gdyby kazdy mogl pojsc do sklepu za rogiem i kupic komplet
podzespolow do budowy urzadzenia do zdalnego wywolywania raka u
wybranego blizniego to byloby nieciekawie.
Fizyka przeciwswiata to bardzo niebezpieczna dziedzina.

Ale jak setny raz sie czyta o zdemoralizowanych kosmitach to zaczyna
brakowac cierpliwosci. Bo to sie w kompletna paranoje przemienia.

sam

rs napisał(a):

> [...]
> maczalo w tych wydarzeniach lapy. to sa bardzo powazne sprawy niosace
> ze soba bardzo powazne konsekwencje dla calego swiata.

I dlatego że są poważne, nie może być powiązania z UFO?

rs

bo po prostu nie sa, a powiazanie jakie do tej pory zostalo tutaj
zaprezentowane, wyglada co najwyzej na zalosny dowcip.
potrafisz podac jakikolwiek argument na maczania macek w tych
wydarzeniach, ktory nie mialby prostego fizycznego wyjasnienia? nie
masz. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski