110E, 205E i.in.

Tramlog

Witam
Poszukuje konkretnych projektów albo opisów tych projektowanych
konstrukcji(to, co napisano w "ŚK" 8/2003 niestety nie wystarcza mi). Chodzi
przedewszystkim o wygląd zewnętrzny, jaki planowano dla tych lokomotyw.
Ptrzebne one są do powstającej właśnie galerii moich kolejowych rysunków,
których głównym tematem będą właśnie niezrealizowane projekty (do tej pory
powstał jedynie przedstawiający 206E-ET24).
Interesuje mnie także historia planów przystosowania ezt 5B/6B do prędkości
160km/h-czy planowano też jakieś zmiany w wyglądze tych zespołów.
Jeżeli ktoś znajdzie coś ciekawego lub pomoże będe zobowązany

pzdr.
--
Paweł T.M-Tramlog
GG:2690317

zeus

Witam!
110E opis i rysunki były w "Trakcja i wagony" z początku lat 90-tych
ogólnie na papierze istniały trzy warianty przodu lokomotywy
(bez urządzeń pochłaniających energię zderzenia,z urzędzeniami z obu
stron i tylko z jednej strony)
Vmax=200 km/h
P=5MW
napęd asynchroniczny
wózki podobne do ep09 z zawieszeniem 2-stopnia typu"flexicoil"
jednostrąnne cięgło skośne przenoszące siły poc. i ham.
BoBo

Tramlog

> [...]
> wózki podobne do ep09 z zawieszeniem 2-stopnia typu"flexicoil"
> jednostrąnne cięgło skośne przenoszące siły poc. i ham.

To ktoś pamięta jeszcze ten wątek? A gdzie możnaby szukać tej publikacji lub
chociaż tych rysunków? Są mi one potrzebne do stworzenia wizualizacji tej
lokomotywy. Tutaj: http://forum.ztm.waw.pl/album_page.php?pic_id=944 jest
zrobiona przeze mnie wizualizacja ET24 z numerem 007 (tak dla przykładu).
Dzięki za info!

pzdr.
Paweł

zeus...@op.pl

Witam
Archiwum Onet.pl pamięta wszystko.Mam rysunki ale tak za miesiąc mogę
przysłać(rysunki przodu i boku wszystkich wersji)