Tomasz Wach nie żyje

lyck44

Autor wielu unikalnych zdjęć polskiej kolei z czasów, gdy prawie nikt
ich nie robił, zmarł wczoraj (22.09.2010) w Warszawie. Wiadomość z
wiarygodnego źródła. Zostały zdjęcia np. te z linka poniżej...
http://www.holdys.pl/tomi/index.php?gal=tomasz_wach

Andrzej Tajchert

Użytkownik "lyck44" <lyc...@gmail.com> napisał w wiadomości
> Zostały zdjęcia

To jest naprawdę wielka strata.

Pan Tomasz był otwarty. Otwarty na młodych. Otwarty na publikację swoich
unikalnych zdjęć.
Nie chował ich, wręcz przeciwnie, chciał by znalazły swoje miejsce czy to w
internecie czy to w publikacjach.

Był życzliwy. Był kompetentny. Był ciekawy kolei i świata.

I tylko wielki żal że był, a nie jest. Nie znajduję odpowiednich słów. Po
prostu mi żal. Zachowajmy pamięć o Nim!

pozdr

Marcin Żmuda

> I tylko wielki żal że był, a nie jest. Nie znajduję odpowiednich słów. Po
> prostu mi żal. Zachowajmy pamięć o Nim!
>
> pozdr

Cóż, pozostaje po prostu wydobywać z archiwum co się da.. i publikować i
jeszcze raz publikować.
Gdańsk wąskotorowy, kolejki buraczane w latach 60tych, TKt48 w Kępnie... Coś
chciałem jeszcze napisać, ale nie bardzo jest co, żeby nie popadać w słowa
wyświechtane od używania przy takich okazjach. Wielka szkoda.

DAMIANO

Pozostaje tylko powiedzieć : żegnaj!
Tak szybko ludzie odchodzą nie wiadomo kiedy, tak jak moj sasiad wczoraj
pożegnał się z tym światem.

Mysik86

Nie lubię co prawda zdjęć parowozów... ale żal MK...:( [*]