SU45 jadą do Warszawy na złom

50 wyświetleń

m0ke

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 10:07:4229.11.2011
do
Witam ! W dniu dzisiejszym o godzinie 20:00 (wg. RJ) z Krzyża do
Warszawy Głównej Towarowej wyruszy transport 6 lokomotyw SU45 :
SU45-011, SU45-045, SU45-117, SU45-128, SU45-132 i SU45-147.
Lokomotywy jadą na pocięcie do tamtejszego złomiarza. Pomiędzy
lokomotywami pojadą wagony pasażerskie

Ciekawi mnie jak PR sprzedało te lokomotywy bez przetargu, bo nigdzie
nie było nic na ten temat.

RJ : Krzyż 20:00, PFA 23:46/00:01, Strzałkowo 01:46/02:39, Konin
03:27/03:41, Kutno Zachód 05:33/06:06, Łowicz 07:30/08:20, Teresin
Niepokal 09:14/11:11, Błonie 11:29/12:10, WWA Główna Tow. 12:41

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 10:31:3929.11.2011
do
On 29 Lis, 16:07, m0ke <m0k...@gmail.com> wrote:

> RJ : Krzyż 20:00

Fajna ciekawostka, wiadomo coś może jaka prędkość?

m0ke

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 10:41:2229.11.2011
do
On 29 Lis, 16:31, Jan Wojciechowski <jan.wojciechows...@gmail.com>
wrote:

> Fajna ciekawostka, wiadomo coś może jaka prędkość?

Idą jako przesyłka nadzwyczajna z Vmax 50 km/h

Michał

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 11:00:5629.11.2011
do
On 29 Lis, 16:07, m0ke <m0k...@gmail.com> wrote:
Wiem, że idą w dwóch partiach po 3 sztuki - jesteś pewny, że dzisiaj
wyruszą wszystkie sześć lokomotyw?

Leszek Kowalski

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 11:09:5929.11.2011
do

Użytkownik "Michał" <migue...@gmail.com> napisał w wiadomości

> Wiem, że idą w dwóch partiach po 3 sztuki - jesteś pewny, że dzisiaj
> wyruszą wszystkie sześć lokomotyw?

Już wczoraj stał w Krzyżu gotowy skład tych fiatów przedzielonych bohunami i
pullmanami/bonanzami.
Więc raczej pojedzie to jako całość.

Leszek Kowalski

Marcin Kawka

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 11:50:3329.11.2011
do
On 29 Lis, 17:09, "Leszek Kowalski" <kova...@op.pl> wrote:
> Już wczoraj stał w Krzyżu gotowy skład tych fiatów przedzielonych bohunami i
> pullmanami/bonanzami.
> Więc raczej pojedzie to jako całość.

A te wagony potem wracają?

m0ke

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 12:10:2729.11.2011
do
Tak. Przedzielone wagonami. Brutto pociągu 900 ton

forest

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 12:34:0429.11.2011
do
m0ke <m0k...@gmail.com> napisał(a):

> Tak. Przedzielone wagonami. Brutto pociągu 900 ton

Do Kutna drużyna PR Poznań, dalej PR Łódź.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 12:35:4829.11.2011
do
forest <darek-kryszt...@gazeta.pl> napisał(a):

> Do Kutna drużyna PR Poznań, dalej PR Łódź.

Konduktorska, czy trakcyjna? Myślałem, ze to pociąg towarowy :D

forest

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 12:47:4029.11.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kolobr...@gazeta.pl> napisał(a):

> Konduktorska, czy trakcyjna? Myślałem, ze to pociąg towarowy :D

Trakcyjna.

forest

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 12:47:0929.11.2011
do
m0ke <m0k...@gmail.com> napisał(a):

> RJ : Krzyż 20:00, PFA 23:46/00:01, Strzałkowo 01:46/02:39, Konin
> 03:27/03:41, Kutno Zachód 05:33/06:06, Łowicz 07:30/08:20, Teresin
> Niepokal 09:14/11:11, Błonie 11:29/12:10, WWA Główna Tow. 12:41

Moi drodzy, jako wasz mistrz Yoda, długie postoje tego pociągu widzę, możliwe,
że pojedzie przed planem, jednak jasnowidzem nie jestem. Powodzenia.

psob

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 14:22:3329.11.2011
do
On 29 Lis, 18:47, "forest" <darek-krysztofiak.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> d ugie postoje tego poci gu widz , mo liwe,
> e pojedzie przed planem, jednak jasnowidzem nie jestem. Powodzenia.

to byłoby ryzykowne przy szybkości 50 km/h ;-)

forest

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 15:09:1629.11.2011
do
psob <sob...@interia.pl> napisał(a):

> to byłoby ryzykowne przy szybkości 50 km/h ;-)

Nie wiem do czego pijesz, bo rozkład jest obliczony dla tej prędkości, a tak
na marginesie jeszcze nie wyjechali i szczerze powiedziawszy nie wiem, czy w
dniu dzisiejszym wyjadą.

forest

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 15:31:1629.11.2011
> [...]

> na marginesie jeszcze nie wyjechali i szczerze powiedziawszy nie wiem, czy w

A jednak jadą, ruszyli ponad godzinę po planie, na czole ET22-801.

forest

nieprzeczytany,
29 lis 2011, 23:01:3829.11.2011
do
forest <darek-kryszt...@gazeta.pl> napisał(a):

> A jednak jadą, ruszyli ponad godzinę po planie, na czole ET22-801.

FIATy jadą przed planem, tak jak się spodziewałem, stoją w Kutnie Zachodnim,
Koledzy z Mazowsza, przygotować się, życzę udanych łowów.

/dev/SU45

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 03:15:0230.11.2011
> [...]
> SU45-011, SU45-045, SU45-117, SU45-128, SU45-132 i SU45-147.
> Lokomotywy jadą na pocięcie do tamtejszego złomiarza. Pomiędzy

Dziwne o tyle że większość z nich, wliczając nieodżałowane 045 i 147
jeździły jeszcze niedawno. Zupełnie nie było szansy by próbować je
sprzedać na modernizację, a złomować jakieś trupy nie jeżdżące od 10 lat?

Michał

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 05:28:1430.11.2011
do
Dodam tylko że dwie kolejne sztuki czeka taki sam los.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 07:44:5030.11.2011
do
Ktoś uchwycił tego cudaka?

Marek D

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 09:10:3230.11.2011
do
W dniu 2011-11-30 11:28, Michał pisze:
> Dodam tylko że dwie kolejne sztuki czeka taki sam los.

Jakie numery?

Ktoś zna daty skreśleń?

Marek D.

Tomo

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 11:26:4830.11.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kolobr...@gazeta.pl> napisał(a):

> Ktoś uchwycił tego cudaka?

Kilka fot z Odolan.

http://www.flickr.com/photos/64209675@N03/sets/72157628220995235/

Michał

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 11:34:5930.11.2011
do
028, 132 i 260. Dat nie znam.

SU45-034

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 13:22:3830.11.2011
do
Michał <migue...@gmail.com> napisał(a):
> Dodam tylko =BFe dwie kolejne sztuki czeka taki sam los.

Moim zdaniem może być nawet 14 maszyn z Krzyża. W Krzyżu stoi (stało) łącznie
14 odstawionych lokomotyw.
Lokomotywy przyszły parzyście ponumerowane kredą, a 117 miała właśnie numer "14".

4-045
6-128
8-132
10-147
12-011
14-117

Brakuje 9 numerów, dokładnie tyle ile zostało w Krzyżu niesprawnych lokomotyw.

Gupik

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 15:10:0830.11.2011
do
czy naprawdę już nie było możliwosci naprawy\modernizacji tych lokomotyw
i wagonów których piętrowych za dużo u nas nie ma, a mogłyby jeszcze
sporo pojeździć, bo jak nie to któraś za spółek PKP bezmyślnie sprzedała
to za przysłowiową złotówkę.

forest

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 15:19:1030.11.2011
do
Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):
Przecież bohuny nie idą na złom!

forest

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 15:26:5430.11.2011
do
Tomo <tomo76...@gazeta.pl> napisał(a):

> Kilka fot z Odolan.
>
> http://www.flickr.com/photos/64209675@N03/sets/72157628220995235/

I film -> http://www.youtube.com/watch?v=cZ494ABbOLs

Pomijając, iż autor źle policzył...
Nie łapał nikt na szlaku? Ojoj. :-(

Tomo

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 16:10:0330.11.2011
do
forest <darek-kryszt...@gazeta.pl> napisał(a):

> I film -> http://www.youtube.com/watch?v=cZ494ABbOLs
>
> Pomijając, iż autor źle policzył...
> Nie łapał nikt na szlaku? Ojoj. :-(

Ja niestety nie zdążyłem sfocić wszystkich Fiatów bo nie miałem czasu.
Widziałem tylko jak od strony WOA podjechała pod skald Stonka. Ciekaw jestem
gdzie je odstawią, sądze, ze gdzies na odolanskiej szopie. Jak będę mial czas
to się zorientuję w najbliższych dniach.

Dziurek

nieprzeczytany,
30 lis 2011, 16:51:3830.11.2011
do

> Przecież bohuny nie idą na złom!

Jak patrzę na ten film do którego link zapodał forest ( jeśli się nie
mylę ) to biorąc pod uwagę wygląd trzeciego bohuna od czoła mam
wątpliwości w tym temacie,ale jakieś kartki tam są w drzwiach, więc
może do modernizacji.

Pozdrawiam!

Bruno1503

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 08:42:261.12.2011
do
To są odstawione bohuny i bonanzy, rewizja się skończyła im w 2009.
Aczkolwiek jeszcze na złom nie idą, więc wracają tam skąd przybyły
(czyli Poznań zapewne) dalej czekając na dopełnienie losu. Raczej żal
by było, jakby wzięli sprawne wagony z planowych pociągów na złomcuga.
Dziś widziałem skład samych tych wagonów z bykiem 801 na czele w
kierunku Poznania. Patyki miał w górze, więc pewnie czekał na wyjazd.
Fiaty już wywieźli...

realkole...@gazeta.pl

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 09:01:001.12.2011
do
m0ke <m0k...@gmail.com> napisał(a):

> Witam ! W dniu dzisiejszym o godzinie 20:00 (wg. RJ) z Krzy=BFa do
> Warszawy G=B3=F3wnej Towarowej wyruszy transport 6 lokomotyw SU45 :
> SU45-011, SU45-045, SU45-117, SU45-128, SU45-132 i SU45-147.

a kiedy dobiorą się do cięcia loków SU45 w CHOJNICACH
http://www.railphoto.info/galeria/displayimage.php?
album=lastupby&cat=0&pos=12&uid=210
wkleić link w całości

UOP

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 09:32:191.12.2011
do
> [...]

> Dziś widziałem skład samych tych wagonów z bykiem 801 na czele w
> kierunku Poznania. Patyki miał w górze, więc pewnie czekał na wyjazd.

Dokąd?

-- Pozdrawiam,
Artur <UOP> Szymański
http://picasaweb.google.pl/UOP1109

forest

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 09:36:421.12.2011
do
<realkole...@gazeta.pl> napisał(a):

> a kiedy dobiorą się do cięcia loków SU45 w CHOJNICACH
> http://www.railphoto.info/galeria/displayimage.php?
> album=lastupby&cat=0&pos=12&uid=210
> wkleić link w całości

Jak nauczysz się wklejać poprawne linki. ;-)

http://www.railphoto.info/galeria/displayimage.php?pos=-7296

Bruno1503

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 10:16:521.12.2011
do
Że tak się zapytam. To nie jest ta sama firma, co jakiś czas temu
cięła SP32?

Ufo

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 10:45:491.12.2011
do
Bruno1503 <brun...@wp.pl> napisał(a):

> =AFe tak si=EA zapytam. To nie jest ta sama firma, co jaki=B6 czas temu
> ci=EA=B3a SP32?

Podobnież tak.

DF

M.P. "Preki"

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 10:47:161.12.2011
do
Złom Stal sp. z o.o. OIDP

wojtek02...@gazeta.pl

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 10:53:411.12.2011
> [...]

> To s=B1 odstawione bohuny i bonanzy, rewizja si=EA sko=F1czy=B3a im w 2009.
> Aczkolwiek jeszcze na z=B3om nie id=B1, wi=EAc wracaj=B1 tam sk=B1d przyby=
> =B3y
> (czyli Pozna=F1 zapewne) dalej czekaj=B1c na dope=B3nienie losu. Raczej =BF=
> al
> by by=B3o, jakby wzi=EAli sprawne wagony z planowych poci=B1g=F3w na z=B3om=
> cuga.
> Dzi=B6 widzia=B3em sk=B3ad samych tych wagon=F3w z bykiem 801 na czele w
> kierunku Poznania. Patyki mia=B3 w g=F3rze, wi=EAc pewnie czeka=B3 na wyjaz=

A ja mam pytanie, w którym dokładnie miejscu stoją teraz te fiaty, bo w sobotę
będę w W-wie to bym tam podskoczył. Z góry dziękuję za info. Pozdrawiam.

wojtek0210

nieprzeczytany,
1 gru 2011, 14:40:541.12.2011
do
M.P. \Preki\ <preki....@o2.pl> napisał(a):

> Z=B3om Stal sp. z o.o. OIDP

A czy ktoś wie, w którym miejscu dokładnie stoją teraz te lokomotywy? Warto by
było je obfocić. Pozdrawiam.

realkole...@gazeta.pl

nieprzeczytany,
2 gru 2011, 17:06:282.12.2011
do
forest <darek-kryszt...@gazeta.pl> napisał(a):

> Jak nauczysz się wklejać poprawne linki. ;-)
>
> http://www.railphoto.info/galeria/displayimage.php?pos=-7296

Teraz wiem.... DZIĘKUJĘ

M.P. "Preki"

nieprzeczytany,
3 gru 2011, 10:43:423.12.2011
do
Wiadomość została usunięta

SU45-034

nieprzeczytany,
14 sty 2012, 02:50:0214.01.2012
do
wojtek0210 <wojtek02...@gazeta.pl> napisał(a):

> A czy ktoś wie, w którym miejscu dokładnie stoją teraz te lokomotywy? Warto by
> było je obfocić. Pozdrawiam.

Tydzień temu nie było po nich śladu.

Dual

nieprzeczytany,