aktualny książkowy SRJP - jest jeszcze gdzieś?

glaukon...@op.pl

Czy jest jeszcze gdzieś w sprzedaży i w jakiej cenie? Pierwotna była dla mnie za
wysoka, ale przeceniony ewentualnie bym kupił.

spin

to ja zapytam przy okazji czy w tym roku wyszła aktualizacja nr. 2 do
SRJP.

Ostry

spin <spi...@wp.pl> napisał(a):

> to ja zapytam przy okazji czy w tym roku wysz=B3a aktualizacja nr. 2 do
> SRJP.

Pytalem w drugiej polowie wrzesnia i wtedy nie bylo. Wyglada na to ze nie
wyszla. Pozdrawiam!

PR w PR

glaukon...@op.pl napisał(a):

> Czy jest jeszcze gdzieś w sprzedaży i w jakiej cenie? Pierwotna była dla mnie z
> wysoka, ale przeceniony ewentualnie bym kupił.

Czy więcej osób byłoby zainteresowanych pozyskaniem książkowego SRJP 2010/1 na
baaardzo preferencyjnych warunkach?;)

pozdrawiamy
PR w PR

SU45-034

PR w PR pisze:
> Czy więcej osób byłoby zainteresowanych pozyskaniem książkowego SRJP 2010/1 na
> baaardzo preferencyjnych warunkach?;)

Oczywiście chętni są:)

Łukasz Jamroz

On 21 Paź, 18:46, "PR w PR" <pr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Czy więcej osób byłoby zainteresowanych pozyskaniem książkowego SRJP 2010/1 na
> baaardzo preferencyjnych warunkach?;)

Tzn na jakich? Bo nominalna cena jest najdelikatniej mowiac chora i
tak jak do tej pory dzielnie znosilem wymysly typu 60zl za nieaktualny
w momencie druku rozklad, tak w tym roku wymieklem.

glaukon...@op.pl

> Czy więcej osób byłoby zainteresowanych pozyskaniem książkowego SRJP 2010/1 na
> baaardzo preferencyjnych warunkach?;)

prosimy o szczegóły ;)

JJ

> Czy jest jeszcze gdzieś w sprzedaży i w jakiej cenie? Pierwotna była dla mnie za
> wysoka, ale przeceniony ewentualnie bym kupił.

Zapytaj kilku konduktorów około 10 grudnia, na pewno któryś Ci odstąpi za free.

lukk

to JJ
W dniu 2011-10-21 19:48, JJ pisze:

> Zapytaj kilku konduktorów około 10 grudnia, na pewno któryś Ci odstąpi za free.

Możesz się zdziwić. W IC rozkład jest w terminalu. Z kolei z PR drużyny
dysponują rozkładami rejonowymi - przynajmniej w zakładach lubuskim i
wielkopolskim.

pzdr
lukk

Michał Missima

to PR w PR
On 21.10.2011 18:46, PR w PR wrote:

> Czy więcej osób byłoby zainteresowanych pozyskaniem książkowego SRJP 2010/1 na
> baaardzo preferencyjnych warunkach?;)
>
> pozdrawiamy
> PR w PR

Jeśli "baaardzo preferencyjne" to również jestem zainteresowany. :)

--
Michał Missima
GG: 4030941

lukien213

PR w PR <pr...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Czy więcej osób byłoby zainteresowanych pozyskaniem książkowego SRJP 2010/1
> [...]

Ja też bym się pisał jak warunki dobre będą.

fik

Dnia Fri, 21 Oct 2011 21:25:03 +0200, Michał Missima napisał(a):

> Jeśli "baaardzo preferencyjne" to również jestem zainteresowany. :)

Ja również.

--
F♯A♯∞

Kris

> Czy więcej osób byłoby zainteresowanych pozyskaniem książkowego SRJP 2010/1 na
> baaardzo preferencyjnych warunkach?;)
>
> pozdrawiamy
> PR w PR

Jak najbardziej jestem zainteresowany.

Pozdrawiam, Krystian.

PR w PR

glaukon...@op.pl napisał(a):

> prosimy o szczegóły ;)

OK, te baaardzo preferencyjne warunki to... 0 zł:) Skoro są chętni na
tegoroczne SRJP, to dołączamy 10 egzemplarzy do puli nagród w konkursach
jubileuszowych, które jutro rozpoczynamy w serwisie internetowym Przewozów
Regionalnych. Zapraszamy do udziału! Odpowiadając na pytania, pamiętajcie o
zaznaczeniu, że zależy Wam na tegorocznych "cegłach" (będą też archiwalne).
Szczegóły - zasady konkursów i pełna lista nagród już jutro na
www.przewozyregionalne.pl

glaukon...@op.pl

> [...]
> zaznaczeniu, że zależy Wam na tegorocznych "cegłach" (będą też archiwalne).
> Szczegóły - zasady konkursów i pełna lista nagród już jutro na

a kupić niedasie?

PR w PR

Leszek Kowalski

Użytkownik "PR w PR" <pr...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Tylko cena zapewne standardowa, co w przypadku zakupu niekatualnego rozkładu
nie jest do końca uczciwe.
Mam nadzieje, że w kasach również będą promocje.
Przecież taki SRJP po zakończeniu ważności idzie na makulature.

Leszek Kowalski

PR w PR

Leszek Kowalski <kov...@op.pl> napisał(a):
> P%202011.pdf
>
> Tylko cena zapewne standardowa, co w przypadku zakupu niekatualnego rozkładu
> nie jest do końca uczciwe.
> Mam nadzieje, że w kasach również będą promocje.

Dasie: Ceny spadają! Obniżka! Kolekcjonerzy rozkładów nie mieli na razie dużo
szczęścia w losowaniu nagród w naszych urodzinowych konkursach, a
przypominamy, że oprócz nowych (2011/2) i obecnych (2010/1) są jeszcze
archiwalne Sieciowe Rozkłady Jazdy Pociągów (2008/9) - zupełnie za darmo. Dla
tych, co nie mają szczęścia w kartach, w miłości i w konkursach najnowsza
informacja: od środy 9 listopada SRJP 2010/1 w w/w punktach sprzedawany będzie
za 9,99 zł.

Glaukon

> od środy 9 listopada SRJP 2010/1 w w/w punktach sprzedawany będzie
> za 9,99 zł.

Superwiadomość dla regiochłopaków :) Gratuluję decyzji. Co miały iść na
makulaturę...

MC

Użytkownik "PR w PR" <prwpr....@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tych, co nie mają szczęścia w kartach, w miłości i w konkursach najnowsza
> informacja: od środy 9 listopada SRJP 2010/1 w w/w punktach sprzedawany

W wielu krajach rozkłady jazdy są za darmo. Z tej perspektywy krok, a
właściwie malutki kroczek jest we właściwym kierunku aczkolwiek zbyt krótki.

Dąbrowski

W dniu 2011-11-07 22:19, MC pisze:

> W wielu krajach rozkłady jazdy są za darmo.

Na całą sieć? W jakich?
Message has been deleted

badworm

Dnia Tue, 8 Nov 2011 09:35:27 -0800 (PST), Stanisław Sobczyk napisał(a):

> Zdaje się że w Szwecji i Danii.

W Danii na 100% jest na całą sieć DSB choć może niekoniecznie jako jedno
wydawnictwo - zestaw cegiełek (regiony, Intercity, międzynarodowe) można
znaleźć na każdym większym dworcu.
GG#2400455 ICQ#320399066

semaforek

W dniu 08.11.2011 18:35, Stanisław Sobczyk pisze:
> Zdaje się że w Szwecji i Danii.
> W tym roku kolega przywiózł mi rozkład Amtraka z USA, obejmujący cały
> kraj.

No powiedzmy że na sieć połączeń dalekobieżnych, nie obejmuje on
pociągów lokalnych, bo te należą do innych przewoźników. Ale bardzo
obszerne ulotki z rozkładami pociągów regionalnych też się dostaje za darmo.

Czy w Niemczech nie było kiedyś tak że regionalne cegły były za darmo?

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

Dąbrowski

W dniu 2011-11-08 21:08, semaforek pisze:

> Czy w Niemczech nie było kiedyś tak że regionalne cegły były za darmo?

W Niemczech były. W 2004 roku wziąłem taki w Hamburgu, ale w 2008 już
takich rozkładów nie widziałem ani w we Frankfurcie nad Menem ani w Kolonii.

/dev/SU45

> W Niemczech były. W 2004 roku wziąłem taki w Hamburgu, ale w 2008 już
> takich rozkładów nie widziałem ani w we Frankfurcie nad Menem ani w
> Kolonii.

Już teraz nie ma takiej potrzeby, PDF wystarczy.

Dąbrowski

W dniu 2011-11-08 21:31, /dev/SU45 pisze:
A tego PDFa to czym mam w pociągu otworzyć?

Adrian Karwat

Użytkownik "Dąbrowski" <niespamowi...@autograf.pl> napisał w
wiadomości news:4eb99d7c$0$5800$6578...@news.neostrada.pl...

> A tego PDFa to czym mam w pociągu otworzyć?

Np. telefonem

Dąbrowski

W dniu 2011-11-08 22:38, Adrian Karwat pisze:
Nokia 1650 może być?

Leschek Jeschke

Am 09.11.2011 16:24, schrieb Dąbrowski:

> Nokia 1650 może być?

Idealne w zestawieniu z railnavigatorem:
http://www.bahn.de/p/view/buchung/mobil/mobile-apps.shtml

Widok w praktyce:
http://bahn.cba.pl/bahn_mobil

--
Leschek Jeschke -> ne...@leschek-jeschke.de
http://leschek-jeschke.de/bahn

Dąbrowski

W dniu 2011-11-09 17:28, Leschek Jeschke pisze:

> Idealne w zestawieniu z railnavigatorem:
> http://www.bahn.de/p/view/buchung/mobil/mobile-apps.shtml

No niestety, na tej Nokii ten program nie zadziała. Trzeba coś bardziej
zaawansowanego.
Ale przy okazji wyskoczyła mi na tej stronie ankieta na temat strony
bahn.com, za wypełnienie której można wygrać bon podróżny o wartości 100
euro. Niestety ankieta była ważna do 31.10.2011 a dziś jest już 9
listopada, więc szansy na wygranie jednego z dwóch bonów, jakie DB
przeznaczyły dla wypełniających ankietę, już nie mam :(
Ale ciekawostką jest język. Niby po polsku ale jednak niezbyt poprawnie.
Na przykład takie zdania:
"Aby bahn.com w przyszłości przystosować jeszcze lepiej do Państwa
potrzeb, prosimy bardzo, wziąć udział w naszym sondażu."
"Przetłumaczenie Państwa języka ojczystego na stronie internetowej."
Wiadomo że język polski nie jest zbyt przyjazny dla cudzoziemców, ale w
Niemczech mieszka tylu Polaków, że raczej nie powinno być problemu ze
znalezieniem kogoś kto by te zdanie poprawnie sformułował.

badworm

Dnia Tue, 08 Nov 2011 21:21:42 +0100, Dąbrowski napisał(a):

> W Niemczech były. W 2004 roku wziąłem taki w Hamburgu, ale w 2008 już
> takich rozkładów nie widziałem ani w we Frankfurcie nad Menem ani w Kolonii.

Wykaz połączeń dla Hamburga w postaci książki o całkiem słusznej
grubości był dostępny jeszcze w 2. połowie 2009 roku.

Leschek Jeschke

Am 09.11.2011 18:50, schrieb Dąbrowski:

> No niestety, na tej Nokii ten program nie zadziała.

Coś tam dla niej też na pewno znajdziesz. Ja używałem hafasa już w
czasach monochromatycznych siemensów c-ileśtam.

jasiu

On 9 Lis, 21:21, Leschek Jeschke <n...@leschek-jeschke.de> wrote:

> [...]
>          http://leschek-jeschke.de/bahn
>          http://kolej-na-netykiete.pl.tc
>         (warzywa zwolnione od czytania i stosowania)

Railnavigator jest m.in. na Androida, do starszych komórek na pewno
nadaje się javowy SITKol Nawigator i identyczny program DB, nazwy nie
pomnę