Skład lotosu - wagony osobowe

5 wyświetleń

Mrofkojat

nieprzeczytany,
7 sie 2011, 10:05:447.08.2011
do
Dziś, około 12, przez Wrocław przetoczył się skład, ciągnięty lokiem
Lotosu z 8 wagonami pasażerskimi, pozaklejanymi dokumentnie folią.
Tak to wyglądało:
https://picasaweb.google.com/mrofkojat/Lotos?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLynqpez4YmEmAE&feat=directlink

No i pytanie: cóż to za wagoniki i dla kogo? Ktoś zorientowany?

komp

nieprzeczytany,
7 sie 2011, 15:35:287.08.2011
do

> No i pytanie: c=F3=BF to za wagoniki i dla kogo? Kto=B6 zorientowany?

Tak jak widać - transport dla NSB, czyli Norwegia.

Jagular

nieprzeczytany,
7 sie 2011, 16:12:577.08.2011
do
W dniu 2011-08-07 16:05, Mrofkojat pisze:

Napis na kartce naklejonej na drzwiach - NSB - sugeruje koleje
norweskie, do czego pasuje też wystająca spod folii malatura ( nowy wzór
NSB z białym kolorem ). Może ktoś kupił używki od NSB, tylko kto ? :)

Jagular

Grzexs

nieprzeczytany,
7 sie 2011, 16:25:437.08.2011
do

> Napis na kartce naklejonej na drzwiach - NSB - sugeruje koleje
> norweskie, do czego pasuje też wystająca spod folii malatura ( nowy wzór
> NSB z białym kolorem ). Może ktoś kupił używki od NSB, tylko kto ? :)

A co ze skrajnią? Coś mi się tłucze po łbie, że tam jest szersza…

--
Grzexs

Mareczek

nieprzeczytany,
7 sie 2011, 16:51:467.08.2011
do
W dniu 2011-08-07 22:25, Grzexs pisze:

> A co ze skrajnią? Coś mi się tłucze po łbie, że tam jest szersza…

Tak, była przekroczona skrajnia. Na zdjęciach nie widać, ale podobno w
KK przeszorowali wszystkimi wagonami o krawędź peronową.

--
** Pzdr Mareczek | SQ1NDX | GG #1317273 **
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *

Jagular

nieprzeczytany,
8 sie 2011, 01:27:328.08.2011
do
W dniu 2011-08-07 22:51, Mareczek pisze:

> Tak, była przekroczona skrajnia. Na zdjęciach nie widać, ale podobno w
> KK przeszorowali wszystkimi wagonami o krawędź peronową.

I po diabła było oklejać tą folią ;)

Dinxles

nieprzeczytany,
8 sie 2011, 01:39:548.08.2011
do
Użytkownik "Mrofkojat" <tsu...@poczta.fm> napisał w wiadomości grup

Po co im to???

sopek

nieprzeczytany,
30 sie 2011, 15:34:0030.08.2011
do
On 7 Sie, 16:05, Mrofkojat <tsu...@poczta.fm> wrote:

> No i pytanie: cóż to za wagoniki i dla kogo? Ktoś zorientowany?

Śmieszna ta historia z transportem tych wagoników, opisana przez
autora fotografii:
http://rail.phototrans.eu/14,57879,0.html

Link od użytkownina TWB: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5373773

Michał

nieprzeczytany,
30 sie 2011, 16:11:3230.08.2011
do
On 8 Sie, 07:27, Jagular <jagu...@jagular.pl> wrote:

> I po diabła było oklejać tą folią ;)

I po diabła puszczali przez peron, mogli jechać przez KKD i podg
Żabieniec.

Nowe wiadomości: 0