Nowy rozkład jazdy Szczecinek-Chojnice NO SZLAG MNIE ZA CHWILE TRAFI !!!

0 wyświetleń

futszaK

nieprzeczytany,
2 gru 2005, 10:41:422.12.2005
do
Niby pieknie, autobusy szynowe, handlowa znacznie lepsza bo z Chojnic
do Szczecinka równo godzine wiec handlowa powyżej 60km/h (a pare lat
temu szlakowa na tej trasie była 40) i....

...poranny pociąg przyjeżdżający do Szczecinka o 6:19 gdzie nastepne
skomunikowanie jest o 6:58 (w kier Szczecina) czyli kwitniemy 39
minut. Kolejne skomunikowania są w ogóle absurdem bo 7:19 do Poznania
i po 8 w kierunku Białogardu to juz przesada :(

pociag kursuje do 31 marca wiec do tego czasu pewnie ma sie okazac ze
nikt nim nie jezdzi (i tak sie dziwie ze przy takich absurdalnych
rozkladach ktokolwiek tym jezdzi) :(

--
futszaK
601061867 (61)6222647

Marcin Kulik

nieprzeczytany,
2 gru 2005, 12:09:012.12.2005
do
futszaK <fut...@post.pl> napisał(a):

> [...]

> minut. Kolejne skomunikowania są w ogóle absurdem bo 7:19 do Poznania
> i po 8 w kierunku Białogardu to juz przesada :(

O 6:31 jedzie osobowy ze Szczecinka do Piły. Ale zgadzam się, że mógłby
przyjeżdżać 30 minut później - w kier. Piły było skomunikowanie na pociąg do
Poznania.
Z kolei drugi szynobus przyjeżdża do Szczecinka o 16: 27 i tu jest piękne
rozkomunikowanie, bo 9 minut wcześniej odjeżdża pociąg osobowy do Piły,
Poznania, Kalisza.
MK

Mateusz Żmuda

nieprzeczytany,
2 gru 2005, 15:22:412.12.2005
do
> [...]
> minut. Kolejne skomunikowania są w ogóle absurdem bo 7:19 do Poznania
> i po 8 w kierunku Białogardu to juz przesada :(

Podziękuj "komitetowi obrony linii Szczecinek - Chojnie" ktory de facto jest
bandą związkowców dopasowujących pociągi do swojej pracy.

MaTe
Mateusz Żmuda

s_maj...@wp.pl

nieprzeczytany,
2 gru 2005, 18:40:372.12.2005
do
> pociag kursuje do 31 marca wiec do tego czasu pewnie ma sie okazac ze
> nikt nim nie jezdzi (i tak sie dziwie ze przy takich absurdalnych
> rozkladach ktokolwiek tym jezdzi) :(

A to akurat jest w przypadku mało ważne czy jeździ czy nie. Po prostu jest na
nie "brak dofinansowania" i już. Zobacz ile osób z Nysy do Opola jeździ, a jest
do wycinki, zobacz ile jeździ ze Zgierza do Łowicza, a mają chyba zostać te ogryzki.

Sebastian Majchrzyk

nieprzeczytany,
2 gru 2005, 18:41:282.12.2005
do
/zapomniałem się podpisać/

futszaK

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 11:06:5613.12.2005
do
Fri, 2 Dec 2005 21:22:41 +0100, użyszkodnik "Mateusz Żmuda"
<ma...@kolej.pl> napisał:

swoja drogą po pojawieniu się pociągów się okazało że szynobusów nie
ma, pociąg jeździ sporo dłużej czyli wszystko wróciło do normy

a ja tam się napalałem i fotografowałem pociągi myśląc że od nowego
rozkładu będą już tylko szynobusy a tu jednak nie...

http://czarne.net/kolej/ <- takie smutne pare fotek z Chojnic

(sorki za szumy ale ciemno było a nie miałem statywu)

Ciemny

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 12:25:1413.12.2005
do

Użytkownik "futszaK" <fut...@post.pl> napisał w wiadomości

> Fri, 2 Dec 2005 21:22:41 +0100, użyszkodnik "Mateusz Żmuda"

> http://czarne.net/kolej/ <- takie smutne pare fotek z Chojnic

> (sorki za szumy ale ciemno było a nie miałem statywu)

Tak przy okazji mam pytanie - ilotorowa jest linia na odcinku
Szczecinek-Czarne? Zawsze mi sie wydawalo, ze leci tam jeden tor,
niedawno bylem w okolicy i widze, ze z Czarnego na Chojnice sa dwa.
Zdziwilo mnie tez, ze z Pily Ostbahn wychodzi jako jeden tor
(drugi obok to bocznica ZTCW) - jak to w koncu jest?
Szukalem informacji na ostbahn.net, ale sie nie doszukalem...

Pozdrowienia, T. Ciemnoczułowski
--
===================== Tomasz Ciemnoczułowski
= = t.ciemnoczulowski[malpka]lhs.pl , GG://3359628

Serwis internetowy LHS.pl jest prywatną witryną entuzjastów LHS.

kurier

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 12:46:3913.12.2005
do

> swoja drogą po pojawieniu się pociągów się okazało że szynobusów nie
> ma, pociąg jeździ sporo dłużej czyli wszystko wróciło do normy

Jak zreszta mowi sama poprawka do rozkładu na tej lini:((

http://www.pr.pkp.pl/srjp/pliki/zmiana%20nr%20001%20z%20dnia%2009.12.2005.pdf

smutno pozdrawiam
KURIER

britneykiller

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 12:48:0613.12.2005
do
Ciemny napisał(a):

> [...]
> (drugi obok to bocznica ZTCW) - jak to w koncu jest?
> Szukalem informacji na ostbahn.net, ale sie nie doszukalem...

Jeden tor między Szczecinkiem a Czarnem został rozebrany już kawał czasu
temu (1991?) - na nasypie są jeszcze jego wyraźne ślady. Od Czarnego
linia jest nadal dwutorowa.

Pozdro

bk

M@tej

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 13:02:4313.12.2005
do
Dnia Tue, 13 Dec 2005 18:25:14 +0100, "Ciemny"
<m...@adres.na.stronie.www.lhs.pl> napisal(a):

>Zdziwilo mnie tez, ze z Pily Ostbahn wychodzi jako jeden tor
>(drugi obok to bocznica ZTCW) - jak to w koncu jest?

Od Pily Glownej az do Gutowca jest jeden tor (pomijajac te pare kilometrow
nieuzywanego za Chojnicami).

--
Maciej
(piszac na priv _TOWYTNIJ_ z adresu e-mail)

"Już kuferek stoi zrychtowany,
już tam stoi na stole...
Wynieś mi go, moja najmilejsza,
wynieś mi go na kolej."

Ciemny

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 16:17:4913.12.2005
do

Użytkownik "britneykiller" <britne...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jeden tor między Szczecinkiem a Czarnem został rozebrany już kawał czasu
> temu (1991?) - na nasypie są jeszcze jego wyraźne ślady. Od Czarnego
> linia jest nadal dwutorowa.

Czemu rozebrali?

Pozdr. TC

Ciemny

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 16:19:1013.12.2005
do

Użytkownik "M@tej" <kolmatej_...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Od Pily Glownej az do Gutowca jest jeden tor (pomijajac te pare kilometrow
> nieuzywanego za Chojnicami).

Czemu tak dziwnie jest to zrobione?
Mam dziwne wrazenie ze dwutor zrobili przez Szczecinek i Czluchow,
a tutaj hmm.... jak dla mnie to troche bez sensu.

Pozdr. TC

M@tej

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 16:39:5113.12.2005
do
Dnia Tue, 13 Dec 2005 22:17:49 +0100, "Ciemny"

>Czemu rozebrali?

OIDP nawierzchnia z rozebranego toru zostala wykorzystana do reanimacji
odcinka Czluchow-Przechlewo.

M@tej

nieprzeczytany,
13 gru 2005, 16:47:4213.12.2005
do
Dnia Tue, 13 Dec 2005 22:19:10 +0100, "Ciemny"

>Czemu tak dziwnie jest to zrobione?
>Mam dziwne wrazenie ze dwutor zrobili przez Szczecinek i Czluchow,
>a tutaj hmm.... jak dla mnie to troche bez sensu.

Nie pamietam teraz, czy jeden tor na odcinku Pila-Chojnice ruskie zwineli
w 1945, czy juz nasi wykorzystali nawierzchnie do odbudowy zniszczonych
lub zrabowanych linii. W praktyce nie potrzebny byl po zmianie ukladu
granic.
Zas z odcinka Chojnice-Stargard-Tczew jeden tor poszedl na odbudowe m.in.
linii Malbork-Kwidzyn-Gardeja. W latach 70-ych ubieglego wieku odbudowano
drugi tor na CHojnice-Krojanty i OIDP uzupelniono od Gutowca do Tczewa.

Nowe wiadomości: 0