Po imprezie do Turoszowa Zawidowa i Leśnej

40 wyświetleń

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
21 maj 2011, 16:25:1921.05.2011
do
Chciałem serdecznie podziękować Bartiniemu za możliwość zaliczenia tych
odcinków. Imprezę uznaję za super udaną, wszystko mi pasowało nie mam
zastrzeżeń. Poza tym to jego 1impreza i zawsze jakieś niedociągnięcia mogły
być.
Super było!
Pozdrawiam wszystkich i Ciebie Bartku.
http://www.youtube.com/watch?v=0ithLtIyp4M

http://www.youtube.com/watch?v=Z9JXHs_cNBk

http://www.youtube.com/watch?v=4ftZgYaImy8

http://www.youtube.com/watch?v=iFp1FezBBxY

http://www.youtube.com/watch?v=tXTLvMO1T7Q

Dawid Pastusiak

nieprzeczytany,
21 maj 2011, 16:29:4121.05.2011
do
ic_kolobrzeg napsal(a):

> [...]
> odcinków. Imprezę uznaję za super udaną, wszystko mi pasowało nie mam
> zastrzeżeń. Poza tym to jego 1impreza i zawsze jakieś niedociągnięcia mogły

Moge sie tylko przylaczyc do powyzszych slow :-) Swietnie bylo a to niby
"tylko szynobus" ;-)

Dawid Pastusiak (Liberec)
http://www.dejw.estranky.cz
"Prostě Polsko, no. To rozumově nepochopíte, to můžete akorát milovat
nebo nenávidět" T.H.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
21 maj 2011, 17:05:3621.05.2011
do

jQ

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 01:09:3422.05.2011
do
On 21 Maj, 22:25, "ic_kolobrzeg" <ic_kolobrzeg.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=0ithLtIyp4M
Statyw by się przydał ...

Odwrócona

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 02:38:4522.05.2011
do
A czy nie macie zdjęć i filmów, szczególnie z odcinka do Leśnej?

misdroj

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 03:13:4122.05.2011
do
Ja również chciałem podziękować organizatorom za super imprezę, było
naprawdę ciekawie i przede wszystkim kulturalnie. Była to moja pierwsza
impreza kolejowa i z miłą chęcią przyjadę na następne.

ŁR

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 04:26:0022.05.2011
do
Ja również przyłączam się do podziękowań. W końcu udało mi się
przejechać odcinek Lubań - Leśna. Pozdrawiam
Ł.R.

3704

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 04:56:4722.05.2011
do

Użytkownik "ic_kolobrzeg" <ic_kolobr...@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ir973f$h15$1...@inews.gazeta.pl...

Oklaski przed Legnica mowia same za siebie - rzadko pod koniec imprezy
slychac taki aplauz! :)

tg

bodziu

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 06:22:3322.05.2011
do
On May 22, 8:38 am, Odwrócona <141...@op.pl> wrote:
> A czy nie macie zdjęć i filmów, szczególnie z odcinka do Leśnej?

nie nikt nie ma. generalnie wszyscy zapomnieli aparatów, a do bartini
zasnął, a ze nikt nie chciał go budzić był bardzo zmęczony to
fotostopów nie było.

Wojciech "Wojtazz" Nowotniak

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 08:07:0722.05.2011
do

Użytkownik "Dawid Pastusiak" <dejw7...@VYTNETETOHLEcentrum.cz> napisał w
wiadomości news:ir97bn$41g$1...@inews.gazeta.pl...

Tak, ja rowniez sie przylaczam do podziekowan i dla Organizatorow i dla
Uczestnikow, za calkiem dobre zdyscyplinowanie na fotostopach, a focistow
bylo chyba ze 100 bo czesc z tego co widzialem nie wychodzila na fotostopach
:). Wbrew opiniom co poniektorych udalo sie ich zrealizowac calkiem sporo a
i do celu planowo dojechalismy :) Tak wiec nie zaluje, ze dwie noce tluklem
sie TLKami.

--
Wojciech 'Wojtazz' Nowotniak
Pozdrowienia ze Szczecina - to taka duża wioska z tramwajami nad Odrą.

jQ

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 08:21:5822.05.2011
do
On 22 Maj, 14:07, "Wojciech \"Wojtazz\" Nowotniak"

<wojtazzU...@TOop.pl> wrote:
> [...]
> bylo chyba ze 100 bo czesc z tego co widzialem nie wychodzila na fotostopach
Również dołączam do podziękowań. Impreza była dość luźno rozplanowana
w czasie, znalazło się coś i dla zaliczaków i dla focistów. Były
fotostopy i na stacjach, i w plenerze, więc każdy mógł wybrać dla
siebie to co lubi najbardziej :) Mały minusik za fotostop z dołu
wiaduktu (krzaczki), ale kolejne były ok. Szczególnie Turoszów z
kładki przypadł mi do gustu. Dzięki i czekamy na kolejne imprezy po
Dolnym Śląsku :)

jQ

misdroj

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 09:40:3222.05.2011
do
Dlaczego minusik za wiadukt? Chodzi Ci o ten na Nysie Łużyckiej? Uważam, że
to był jeden z najlepszych jak i nie najlepszy fotostop. Świetny plener
(rzeka, wiadukt, szynobus, drzewa, krzaki, droga pod wiaduktem). Według mnie
takich fotostopów powinno być więcej. A że się trzeba było nachodzić,
wspinać do pociągu i drapać o krzaki.. no cóż, zdjęcia wymagają poświęceń.

Dawid Pastusiak

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 11:21:0622.05.2011
do

Skolmi

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 12:47:0922.05.2011
do
W dniu 2011-05-22 14:07, Wojciech "Wojtazz" Nowotniak pisze:

> calkiem dobre zdyscyplinowanie na fotostopach

Nie ujmując absolutnie nic organizatorom i zdyscyplinowanym uczestnikom
(gwizdek - mała rzecz, a okazuje się, że wiele może), to chyba pomógł
też trochę interkom w szynobusie (nieobecny przy imprezach klasycznymi
składami). Wszystko było dokładnie wiadomo przed zatrzymaniem się.

Dziękuję za udaną imprezę!

Mariusz Senderowski

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 12:57:3622.05.2011
do
Ja również chciałbym podziękować kolegom za świetnie zorganizowaną
imprezę. Atmosfera była świetna, ludzie zdyscyplinowani, fotostopy
bardzo dobrze poprowadzone. Co ciekawe - mimo chyba ok setki uczestników
nie było widać aby ktoś przesadził z nadużywaniem "napojów chłodzących".
Czy "da się" ;-)

Pozdr.
Mariusz "Senda"

Mariusz Senderowski

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 13:05:2722.05.2011
do
Użytkownik Mariusz Senderowski napisał:

> nie było widać aby ktoś przesadził z nadużywaniem "napojów chłodzących".
> Czy "da się" ;-)

Miało być "czyli da się".

Ostry

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 14:35:5422.05.2011
do
Witam!
Rowniez przylaczam sie do podziekowan bo od dawna chcialem przejechac sie po
worku turoszowskim no a o Lesnej jeszce do niedawna mozna bylo tylko snic.
Cieszy mnie rowniez fakt ze organizatorom udalo sie utrzec nosa niektorym
Niezidentyfikowanym Obiektom Latajacym ktore nie dosc ze podwazaly caly
rozklad jazdy i fotostopy to jeszce mowily ze impreza byc moze wcale sie nie
odbedzie. Jeszcze raz gratulacje, pozdrawiam i oczywiscie prosze o wiecej;-
).

sarycz

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 14:50:5122.05.2011
do
Ja również chciałbym podziękować za naprawdę niezłą imprezę. BRAWO
Panowie organizatorzy!

Pozdrawiam
sarycz

Marcin Wasilewski

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 16:04:4322.05.2011
do
Użytkownik " misdroj" <mis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Według mnie takich fotostopów powinno być więcej. A że się trzeba było
> nachodzić, wspinać do pociągu i drapać o krzaki.. no cóż, zdjęcia

Prawda... miodny był... no i za granicą w dodatku ;)

aleksander

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 16:09:1522.05.2011
do

Ja uważam inaczej. Dyscyplina na fotostopach była przeciętna.
Szczególnie tam gdzie miejsca było mało i fotografujący musieli się
zmieniać, wychodziło, że większa cześć sugestie organizatora olewałą.
Mimo, że fotostopy w większości były z zatrzymanym pojazdem, jakaś siła
kazała robić 10-ta taką samą klate. Na dobre miejsce mógł liczyć tylko
ten kto się rozpychał łokciami a kolejność ustawiania czy zasady
koleżeństwa nie miały zastosowania. Dziwi mnie to tym bardziej, ze grono
na podobnych wyjazdach raczej dość stałe i nawet jak nie znamy się z
imienia to z widzenia na pewno.

Aleksander

jQ

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 16:15:4822.05.2011
do
On 22 Maj, 15:40, " misdroj" <misd...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Dlaczego minusik za wiadukt?
Nim organizatorzy zorientowali się, ludzie rozeszli się spontanicznie
na dwie strony wiaduktu, znaleźli sobie dogodne miejsca do "strzału".
Ja zostałem po tej stronie, gdzie Bartek z Iwanem. Wtedy padła
decyzja, by ustawiać się w jednej linii. Zupełnie niepotrzebnie.

Podróżny

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 16:21:3622.05.2011
do
Odwrócona <141...@op.pl> napisał(a):

> A czy nie macie zdjęć i filmów, szczególnie z odcinka do Leśnej?

http://www.toczka.cba.pl/details.php?image_id=1167

Podrozny

jQ

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 16:24:3922.05.2011
do
> Mimo, że fotostopy w większości były z zatrzymanym pojazdem, jakaś siła
> kazała robić 10-ta taką samą klate.
Na kilku były najazdy. Z jednej strony dobrze, że bardzo wolne, bo
dało się wszystko dokładnie ustawić. Z drugiej jednak wiele osób przez
to dość długo stało czekając na "swój kadr". Niektóre najazdy mogły
być szybsze.

gaspar

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 16:48:4622.05.2011
do
On 22.05.2011 14:21, jQ wrote:
> Mały minusik za fotostop z dołu
> wiaduktu (krzaczki),

Wystarczylo pójść w drugą stronę! :D

--
Pozdrawiam z Poznania/z Łodzi,
Kasper "Gaspar" Fiszer || http://gaspar.fotografia.com.pl

"Jeśli dostanę obfite oklaski, to najlepszy dowód, że nie powiedziałem
nic istotnego"
(Oskar Knop, bohater powieści "Ugi" Mirosława Tomaszewskiego)

Grzegorz Kapusta

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 17:36:3922.05.2011
do
Użytkownik "jQ" <jzysn...@gmail.com> napisał:

> Nim organizatorzy zorientowali się, ludzie rozeszli się spontanicznie

> na dwie strony wiaduktu, znaleĽli sobie dogodne miejsca do "strzału".

Ze względu na ukształtowanie terenu te dwie grupy zupełnie sobie
nie przeszkadzały. Nie wiem dlaczego marudzisz.

A tak w ogóle to przył±czam się do podziękowań za imprezę :-)

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta

gaspar

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 17:37:5422.05.2011
do
On 21.05.2011 22:25, ic_kolobrzeg wrote:
> [...]
> odcinków. Imprezę uznaję za super udaną, wszystko mi pasowało nie mam
> zastrzeżeń. Poza tym to jego 1impreza i zawsze jakieś niedociągnięcia mogły

Również dzięki wielkie Bartek za imprezę, zresztą wiesz, więc nie muszę
nic mówić. Iwan, fajnie ogarniałeś fotostopy, większość była udana i
początkowe problemy zupełnie zniknęły. Udało się nadrobić wszystkie
opóźnienia, wszystko zaliczyć, wszędzie zdążyć, zasnąć dopiero po
zaliczeniu, przegadać masę czasu i jeszcze razem usiąść we Wro, czego
chcieć więcej. :D

Bartini

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 18:51:0222.05.2011
do
Witam!

Bardzo bardzo bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa. Cieszę się że
impreza się udała i podobała. Zdaję sobie sprawę że było parę
niedociągnięć i problemów - za wszystkie przepraszam - następnym razem
będzie lepiej, zdając sobie sprawę że wszystkim i tak się nie
dogodzi ;)

Więc teraz ja podziękuję - chronologicznie.

Podziękowania dla UMWD za użyczenie szynobusu na imprezę.

Wielkie podziękowania dla Kolei Dolnośląskich za przygotowanie
organizację imprezy "od kuchni", profesjonalny rozkład (tutaj
podziękowania także dla Ryśka Boduszka, który też pomagał przy
trasowaniu pociągu), idealnie wyszykowany szynobus. Podziękowania
także dla Pana mechanika za współpracę na fotostopach.

I teraz najważniejsze - WIELKIE DZIĘKI dla wszystkich uczestników
imprezy! Było naprawdę miło, kulturalnie i bezproblemowo. Pokazaliście
że warto robić następne imprezy! :]

Podziękowania także dla Iwana za nieocenioną pomoc przy fotostopach i
dla Ziemka za pomoc przy wpuszczaniu do pociągu. Dzięki dla WARSika za
bar, księgarnię i "megafon" (kto był to wie o co chodzi) :)

Dziękuję wszystkim o których zapomniałem, a którzy też pomagali.

A teraz dobrej nocy i do następnej imprezy!

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 18:55:0322.05.2011
do
W artykule <irbvni$e8a$1...@inews.gazeta.pl>
gaspar napisał(a):

> Również dzięki wielkie Bartek za imprezę, zresztą wiesz, więc nie muszę
> nic mówić.

No wlasnie - wielkie dzieki dla Bartka.

Impreza tak fajnie wyszla, ze az chce sie powtorek.

> Iwan, fajnie ogarniałeś fotostopy, większość była udana i
> początkowe problemy zupełnie zniknęły.

Pisz co sie nie udalo, bedzie mozna wyciagnac wnioski na przyszlosc.

Co do poczatkowych problemow. Jadac na impreze nie sadzilem, ze bede
sie zajmowal FSami - wyszlo w tzw. "praniu". Pocztkowo byla "nadzieja",
ze ludzie beda sie kontrolowac i nie trzeba bedzie stosowac perswazji.
Po pierwszej "dyskusji" odpowiednie srodki zostaly wdrozone - tyle
komentarza z mojej strony.

> Udało się nadrobić wszystkie opóźnienia, wszystko zaliczyć, wszędzie
> zdążyć

Istny cud :)

Wjezdzajac do Leśnej zgodnie z planem (mimo, ze chmury miejscami
nie chcialy pomagac) bylem bardzo zadowolony.

> zasnąć dopiero po zaliczeniu, przegadać masę czasu i jeszcze
> razem usiąść we Wro, czego chcieć więcej. :D

I o to chodzi!

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://iwa...@gmail.com

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 18:56:3922.05.2011
do
W artykule <irbvlm$4uh$1...@news.onet.pl>
Grzegorz Kapusta napisał(a):

> Ze względu na ukształtowanie terenu te dwie grupy zupełnie sobie
> nie przeszkadzały. Nie wiem dlaczego marudzisz.

On by nie byl soba, gdyby nie pomarudzil - dlatego od jakiegos czasu
lezy sobie gdzies w KFie :)

gaspar

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 19:24:1322.05.2011
do
On 23.05.2011 00:55, Krzysztof Waszkiewicz wrote:

> Pisz co sie nie udalo, bedzie mozna wyciagnac wnioski na przyszlosc.

Prawie zawsze, tzn. zawsze oprócz dwóch najazdów w drodze na Leśną,
mostu i jeszcze którejś stacji, staliśmy paranoidalnie blisko
fotografowanego obiektu. Na pierwszym FS (po którym wybuchła "dyskusja")
i na tym przy budynku przystankowym na powrocie z Leśnej osiągnęło to na
moje standardy rozmiary paranoiczne - dla mnie kadr musi mieć jakąś
przestrzeń, a poza tym jeśli zwiększy się odległość, jednocześnie
łatwiej jest trochę pokombinować, żeby przywieźć inne niż wszyscy fotki.
Oczywiście rozumiem, że niektórzy mają obiektywy rzędu 18 mm albo po
prostu lubią mieć w kadrze sam pojazd - dlatego na wielu imprezach ma to
formę "minuta dla blisko stojących, a potem do tyłu". To chyba tyle z uwag.

> I o to chodzi!

No ba! A najbardziej na imprezach lubię to, że siedząc przy jednym stole
wcale nie kłócimy się o sens takich pierdół w stylu finansowania
ąterreżio. :)

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 19:07:3922.05.2011
do
W artykule <irbsrd$6qd$1...@inews.gazeta.pl>
gaspar napisał(a):

> Wystarczylo pójść w drugą stronę! :D

Szczegolnie, ze organizator nikomu w tym nie przeszkadzal.

Poczatkowo byl plan zrobienia dwoch najazdow - tak zeby mozna bylo
zrobic sobie fote z obu stron, no ale dyzurna z Trzcińca nas delikatnie
pogonila straszac Niemcem :)

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 19:26:3822.05.2011
do
W artykule <irbqh7$e2c$1...@news.onet.pl>
aleksander napisał(a):

> Ja uważam inaczej. Dyscyplina na fotostopach była przeciętna.
> Szczególnie tam gdzie miejsca było mało i fotografujący musieli się
> zmieniać, wychodziło, że większa cześć sugestie organizatora olewałą.

Bic przeciez ludzi nie bede :)

Moge poprosic - a to od uczestnikow zalezy, jakie stworza warunki swoim
kolegom.

> Mimo, że fotostopy w większości były z zatrzymanym pojazdem, jakaś siła
> kazała robić 10-ta taką samą klate.

Wyslac takiego fociste na praktyki na CMK.

> Na dobre miejsce mógł liczyć tylko ten kto się rozpychał łokciami
> a kolejność ustawiania czy zasady koleżeństwa nie miały zastosowania.

IMO troszke przesadzasz.

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
22 maj 2011, 20:15:1022.05.2011
do
W artykule <irc5uu$66$1...@inews.gazeta.pl>
gaspar napisał(a):

> Prawie zawsze, tzn. zawsze oprócz dwóch najazdów w drodze na Leśną,
> mostu i jeszcze którejś stacji, staliśmy paranoidalnie blisko
> fotografowanego obiektu.

A to jest niestety mocno uzaleznione od uczestnikow. Sa wsrod nas
milosnicy 18mm, wielcy entuzjasci dystorsji beczkowatej. Do takiego
czlowieka nie przemawia argument, ze mozna stanac 20 m dalej i
wykorzystac fakt, iz obiektyw aparatu pozwala zazwyczaj na robienie
zdjec z takich ogromnych odleglosci...

FSy z najazdami na linii do Leśnej mialy nieco inny charakter, bo to
byl (troszke nieskromnie) moj charakter :)
Wczesniej nie wtracalem sie w to, gdzie FSy maja sie odbyc (z wyjatkiem
FSu przed PO Batowice), nawet nie wyciagalem na nie aparatu.

Calkiem niezle wyszedl chyba tez FS na ktorejs stacji, na ktorym Tomek
wycinal krzaczory? :)

> Na pierwszym FS (po którym wybuchła "dyskusja") i na tym przy budynku
>przystankowym na powrocie z Leśnej osiągnęło to na moje standardy
> rozmiary paranoiczne

I wyobraz sobie, ze na tym pierwszym FSie bylem zajety lagodnym
przeganianiem ludzi sprzed samego budynku "dworca" - perswadujac,
ze ludzie chca zrobic zdjecie i wskazujac gdzie mozna stanac, zeby im
tego nie utrudniac. No i oczywiscie zaczely sie dyskusje, bo robilem
to jeszcze "z poziomu uzytkownika" (bez kamizelki) - majac jedynie na
wzgledzie dobro innych userow.

W tym czasie inni ustawili sie juz na "18mm" i raczej nie mozna ich
bylo przegonic (presja czasu).

Co do FSu w Kościelniku(-ach). Nie ja go wymyslilem, byl zarzadzony
na wniosek formalny jednego z uczestnikow. Tam rowniez zajalem sie
delikatna perswazja, bo jeden z kolegow postanowil zapalic sobie
opierajac sie o sciane budynku (co przeciez dla wszystkich stanowi taki
swietny motyw), a inni postanowili zdemolowac roslinki w
"przydworcowym" ogrodzie :P

> dla mnie kadr musi mieć jakąś przestrzeń, a poza tym jeśli zwiększy się
> odległość, jednocześnie łatwiej jest trochę pokombinować, żeby
> przywieźć inne niż wszyscy fotki.

Zgadzam sie z Tobą w 100% :)

> Oczywiście rozumiem, że niektórzy mają obiektywy rzędu 18 mm albo po
> prostu lubią mieć w kadrze sam pojazd - dlatego na wielu imprezach ma to
> formę "minuta dla blisko stojących, a potem do tyłu". To chyba tyle z uwag.

No i na tym FSie w Kościelniku(-ach) prosilem o przejscie do tylu (tak
jak na innych FSach). Bylo nawet odliczanie i uzylem gwizdka. Jak
niektorzy sie uparli na zdjecia buforow, to moge jedynie zyczyc duzo
zdrowia :)

> No ba! A najbardziej na imprezach lubię to, że siedząc przy jednym stole
> wcale nie kłócimy się o sens takich pierdół w stylu finansowania
> ąterreżio. :)

Za malo czasu na to :)

jQ

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 01:12:1423.05.2011
do
On 23 Maj, 01:07, Krzysztof Waszkiewicz <i...@eu07.pl> wrote:
> W artykule <irbsrd$6q...@inews.gazeta.pl>

> Szczegolnie, ze organizator nikomu w tym nie przeszkadzal.

Tak? A kto się darł, by koniecznie ustawiać się w linii? Ja wiem,
potrzeby nie było, ale porządzić to porządzić - prawda Iwan?

Alekloco

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 02:05:5923.05.2011
do
> Chciałem serdecznie podziękować Bartiniemu za możliwość zaliczenia tych
> odcinków. Imprezę uznaję za super udaną, wszystko mi pasowało nie mam

Również dołączam się do podziękowań. Impreza doprawdy świetna.

I muszę powiedzieć, że była to pierwsza impreza od lat, na której nie naszła
mnie ani przez chwilę chęć, aby s****lić paru osobom fotostop i pokazać dupę.
Nie wiem co za fluidy, może współczesny klimatyzowany tabor zamiast dymiącego
parowozu z dymiącym (od potu i fajek) mechanikiem sprawił, że nagle okazało że
da się nie rzucać przy byle okazji najgorszymi k***ami, wyzywać miejscowych i
traktować ich jak bydło, zachowując się przy tym jak banda wariatów nadających
się do natychmiastowego leczenia w reżimie zamkniętym.

Co do uwag że szynobus wjeżdżał na fotostopy zbyt wolno, że pod mostem na Nysie
Łużyckiej (skądinąd przepiękne miejsce, które urzekło mnie już gdy jechałem tam
pierwszy raz 9 lat temu i wspaniale że się tam zatrzymaliśmy) fotografujący
ustawili się po dwóch stronach - ja bym życzył każdemu organizatorowi, żeby
tylko takie uwagi były do niego kierowane. Ogromnie dziękuję Bartiniemu za miło
spędzony czas i życzę sobie i każdemu więcej tak przyjemnych imprez.

No i oczywiście trzeba będzie dopracować instrukcję IZ-1, w każdym razie i tak
wiadomo że nikt niczego nie zaliczył ;-).

Pozdrawiam,
A.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 02:15:3323.05.2011
do
Alekloco <alekloco...@op.pl> napisał(a):

> No i oczywiście trzeba będzie dopracować instrukcję IZ-1, w każdym razie i
tak
> wiadomo że nikt niczego nie zaliczył ;-).

Powiem Ci Alek, Że Forst i Węgliniec-Żary zaliczem w dwie strony to chyba
jednak zaliczone tak :))?

errorr

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 03:34:1623.05.2011
do
dzięki wielkie pomysłodawcom, organizatorom i wszystkim którzy
przyczynili się do imprezy, kolejarzom, mechanikowi, dyżurnym, warsik-
owi, panom w kamizelkach,
dzięki za piękną trasę wśród przyrody i przemysłu,
dzięki za piękny szynobus (obawiałem się że nie będzie klimatu -
klimat okazał się bardzo pozytywny),
dzięki za ciekawe fotostopy (choć brakowało mi bardzo jakiegoś "w
rzepaku" z dalszej odległości oraz więcej "obiektów przemysłowych".
choć wiem, że wszystkim się nie dogodzi, ale z rzepaku chyba wszyscy
byliby zadowoleni ;)),
dzięki za sprawną realizację fotostopów (tempo trochę za szalone
czasami jak dla mnie-fotoamatora kolejowego, brakowało też
zdyscyplinowania uczestników momentami i był lekki chaos w niektórych
miejscach),
dzięki także wszystkim uczestnikom za kulturalną (w miarę) podróż.
atmosfera, poza kilkoma wyjątkami, była bardzo przyjazna.
czekam z niecierpliwością na więcej dolnośląskich imprez..

D. Sikora

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 04:22:5823.05.2011
do

Impreza naprawdę świetna

Tak wiec nie zaluje, ze dwie noce tluklem

> sie TLKami.

Ja wraz z pięcioma MK noc poprzedzającą imprezę spędziłem w
Dyskotece ,,Seven'' w Legnicy

Bartini

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 04:26:1423.05.2011
do
On 23 Maj, 09:34, errorr <topi...@wp.pl> wrote:
> [...]
> rzepaku" z dalszej odległości oraz więcej "obiektów przemysłowych".
> choć wiem, że wszystkim się nie dogodzi, ale z rzepaku chyba wszyscy

Zapewniam, że od Jerzmanek do Leśnej cały czas polowaliśmy z Iwanem na
dobry motyw z rzepakiem, ale niestety nie udało się.

> dzięki za sprawną realizację fotostopów (tempo trochę za szalone

Ale dzięki temu udało się ich zrobić więcej niż pierwotnie
planowaliśmy.

Jeszcze parę drobiazgów - osoby które nie dojechały na imprezę -
proszę o kontakt.
Ciągle też jestem w posiadaniu zagubionego bodajże w Węglińcu
akumulatora do kamery/aparatu - najprawdopodobniej jakiś Panasonic -
również proszę o kontakt.

jQ

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 04:48:1523.05.2011
do
On 23 Maj, 09:34, errorr <topi...@wp.pl> wrote:
> dzięki za sprawną realizację fotostopów (tempo trochę za szalone
Szalone tempo? Co stacja fotostop po 20 minut Ty nazywasz szalonym
tempem? Jak dla mnie to impreza była bardzo luźno rozplanowana w
czasie. Przy tempie innych imprez, na jakich bywałem, ta skończyłaby
się koło 16.

errorr

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 04:59:4623.05.2011
do
On 23 Maj, 10:26, Bartini <bart...@gmail.com> wrote:

> Zapewniam, że od Jerzmanek do Leśnej cały czas polowaliśmy z Iwanem na
> dobry motyw z rzepakiem, ale niestety nie udało się.

> Ale dzięki temu udało się ich zrobić więcej niż pierwotnie
> planowaliśmy.
(...)

jeden dość przyjemny motyw był.. między mostem na trasie z Lubania a
Leśną. ale jakoś zabrakło mi odwagi, siły przebicia aby o niego
zawalczyć.. a w drodze powrotnej już był ponoć ustalony średnio
ciekawy fotostop przy stacji... no cóż nastepnym razem.. co do tempa
to nie żałuje ilości fotostopów, ale nabiegać się było trzeba..

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 05:54:5023.05.2011
do
W artykule <aa38b04d-116a-4262...@d28g2000yqf.googlegroups.com>
errorr napisał(a):

> [...]
> ciekawy fotostop przy stacji... no cóż nastepnym razem.. co do tempa
> to nie żałuje ilości fotostopów, ale nabiegać się było trzeba..

Wystarczylo podejsc i zagadac :)

AFAIR przed impreza rowniez mozna bylo zglaszac swoje pomysly na FS.
Jakos nie bylo zbyt wielu chetnych...

Marcin Wasilewski

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 06:10:4423.05.2011
do
Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" <iw...@eu07.pl> napisał w wiadomości

> Pisz co sie nie udalo, bedzie mozna wyciagnac wnioski na przyszlosc.

W zasadzie to chyba jedna z nielicznych imprez, gdzie nie mogę wpaść na
pomysł do czego by się przyczepić. :)
Brawa za pomysł z wykorzystaniem nagłośnienia do kontaktu z uczestnikami,
dzięki temu każdy widział czego się spodziewać na FS. Podziękowania również
za to, że jako czynny fotograf potrafiłeś wymóc i kilkuminutowe oczekiwanie
na moment gdy wyjdzie słońce. Bo zazwyczaj na imprezach odbywa się to na
zasadzie, nie ma czasu - robimy zdjęcie i jedziemy.

> Co do poczatkowych problemow. Jadac na impreze nie sadzilem, ze bede
> sie zajmowal FSami - wyszlo w tzw. "praniu". Pocztkowo byla "nadzieja",
> ze ludzie beda sie kontrolowac i nie trzeba bedzie stosowac perswazji.

Tym bardziej gratuluje sprawnego ich przeprowadzenia i to bez megafonu.
No ale w twoim przypadku to postura dużo daje ;)

> Istny cud :)

Biorąc pod uwagę, że po przepuszczeniu "niemcobusa" mieliśmy ze 20 minut
w plecy to może i cud.:)
Ale dzięki temu wyszło naprawdę fajne zdjęcie ze spotkania obu szynobusów
obok siebie w Krzewinie. Miny Niemców były bezcenne. :) . Budynek stacji w
Turoszowie normalnie zwala z nóg.
> I o to chodzi!

Dokładnie - debiut koledzy organizatorzy mieli baaaardzo udany.

errorr

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 06:44:1023.05.2011
do
On 23 Maj, 11:54, Krzysztof Waszkiewicz <i...@eu07.pl> wrote:
> [...]

> Wystarczylo podejsc i zagadac :)
>
> AFAIR przed impreza rowniez mozna bylo zglaszac swoje pomysly na FS.

następnym razem będę bardziej odważny ;) ale naprawdę wielki szacunek
za wszystko.. jedna z ciekawszych imprez na jakich byłem. oby więcej
tego typu klimatycznie - organizacyjnych imprez.

semaforek

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 07:14:2023.05.2011
do
W dniu 23.05.2011 00:55, Krzysztof Waszkiewicz pisze:

> Wjezdzajac do Leśnej zgodnie z planem (mimo, ze chmury miejscami
> nie chcialy pomagac) bylem bardzo zadowolony.

A to mi się na tej imprezie bardzo podobało. Często organizatorzy
olewają brak słońca, zaś tutaj na fotostopie K.W. czekał aż słońce
wyjdzie i dopiero dawał mechanikowi znak do najazdu :)

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 07:08:0323.05.2011
do
W artykule <irdbr4$1mj$1...@news.onet.pl>
Marcin Wasilewski napisał(a):

> W zasadzie to chyba jedna z nielicznych imprez, gdzie nie mogę wpaść na
> pomysł do czego by się przyczepić. :)

Nie bylo SU45 i bipy :)

> Tym bardziej gratuluje sprawnego ich przeprowadzenia i to bez megafonu.
> No ale w twoim przypadku to postura dużo daje ;)

A ja mialem nadzieje, ze to przez moje nienaganne maniery :P

errorr

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 08:07:5023.05.2011
do
radość i zdziwienie ludzi, którzy zobaczyli pociąg osobowy w Leśnej (i
nie tylko) po latach, niektórzy pewnie pierwszy raz w życiu -
bezcenne :)
dla takich chwil warto żyć..... kolej budzi wspaniałe emocje.
wyobrażacie sobie takie reakcje na widok pks-u? ;)

jQ

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 08:12:3123.05.2011
do
On 23 Maj, 00:51, Bartini <bart...@gmail.com> wrote:
> Witam!
>
> Bardzo bardzo bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa.
Zapytam z ciekawości - ile km przejechaliśmy łącznie, a ile od i do
Węglińca, bo reszta była na biegu?

gaspar

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 09:59:4923.05.2011
do
On 23.05.2011 07:12, jQ wrote:

> Tak? A kto się darł, by koniecznie ustawiać się w linii? Ja wiem,
> potrzeby nie było, ale porządzić to porządzić - prawda Iwan?

Powtórka z rozrywki :D

gaspar

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 10:05:5523.05.2011
do
On 23.05.2011 02:15, Krzysztof Waszkiewicz wrote:

> [...]
> czlowieka nie przemawia argument, ze mozna stanac 20 m dalej i
> wykorzystac fakt, iz obiektyw aparatu pozwala zazwyczaj na robienie

Bardzo dobrym przykładem na "odwrotne" działanie, tzn. tak, żeby wszyscy
mieli jak najfajniejsze zdjęcia, był FS z mostem. Byłem w grupie "po
drugiej stronie" i już się wszyscy ustawili, gdy ktoś z Was krzyknął
"chodźcie tu, tu jest zajebisty widok, wszyscy się jakoś zmieścimy" - i
rzeczywiście tak było, to była najlepsza miejscówka i wszyscy sobie
stanęliśmy bez problemów, choć przemieszczaliśmy się biegiem. I za to
wielkie dzięki, chyba najlepsze zdjęcie z imprezy zrobiłem dzięki temu.

> Calkiem niezle wyszedl chyba tez FS na ktorejs stacji, na ktorym Tomek
> wycinal krzaczory? :)

Tak, za co też duuuże uśmiechy (i brawa też mówiły same za siebie).

> [...]
> tego nie utrudniac. No i oczywiscie zaczely sie dyskusje, bo robilem
> to jeszcze "z poziomu uzytkownika" (bez kamizelki) - majac jedynie na

Wiem, przecież byłem obok. Trochę szkoda, ale ja nie narzekam -
przywiozłem i więcej zdjęć, i fajniejszych, niż myślałem, że przywiozę.

> [...]
> jak na innych FSach). Bylo nawet odliczanie i uzylem gwizdka. Jak
> niektorzy sie uparli na zdjecia buforow, to moge jedynie zyczyc duzo

Chyba tu właśnie przydałby się megafon, z megafonem to jakoś sprawniej
idzie (choć głos masz donośny :D) Wiem, że Bartek próbował skombinować.
Trudno.

> Za malo czasu na to :)

A to fakt, tam to tylko chwila była w sumie, potem też pobiegliśmy na
Karki. Ale ogólnie przez cały dzień chyba obyło się bez takich debat w
całym SA, nie? :)

A, przyszło mi jeszcze do głowy, że ja bardzo lubię, jak na imprezie
jest choćby symboliczny bilet. Ale to drobiazg.

gaspar

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 10:09:2723.05.2011
do
On 23.05.2011 14:07, errorr wrote:
> radość i zdziwienie ludzi, którzy zobaczyli pociąg osobowy w Leśnej (i
> nie tylko) po latach, niektórzy pewnie pierwszy raz w życiu -
> bezcenne :)

Bezcenne było jeszcze jak w Krzewinie oglądaliśmy sobie przez okno
poczekalnię i przybiegła babcia zapytać, czy chcielibyśmy wejść do
środka. Szkoda, że nie było już czasu :)

gaspar

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 10:12:5323.05.2011
do
On 23.05.2011 09:34, errorr wrote:
> dzięki wielkie pomysłodawcom, organizatorom i wszystkim którzy
> przyczynili się do imprezy, kolejarzom, mechanikowi, dyżurnym, warsik-
> owi, panom w kamizelkach,

Tak, był świetny mechanik, przynajmniej z mojej perspektywy tak to
wyglądało. Wszystko jak trzeba.

errorr

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 10:19:0323.05.2011
do
On 23 Maj, 16:05, gaspar <rkpl...@gazeta.pl> wrote:
(...)

> A, przyszło mi jeszcze do głowy, że ja bardzo lubię, jak na imprezie
> jest choćby symboliczny bilet. Ale to drobiazg.
(...)
dokładnie. nawet zwykły bilecik wypisany ręcznie byłby miłym
dodatkiem ;)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 10:22:3823.05.2011
do
errorr <top...@wp.pl> napisał(a):

> On 23 Maj, 16:05, gaspar <rkpl...@gazeta.pl> wrote:
> (...)

> zie
> (...)
> dok=B3adnie. nawet zwyk=B3y bilecik wypisany r=EAcznie by=B3by mi=B3ym
> dodatkiem ;)

No to przecież dostaliście pocztówkę z szynobusem w Trzebnicy.

gaspar

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 10:25:4323.05.2011
do
On 23.05.2011 16:22, ic_kolobrzeg wrote:
> No to przecież dostaliście pocztówkę z szynobusem w Trzebnicy.

No i fajnie :) Chodziło mi tylko o coś z wypisaną trasą czy coś. Można
by na tym podbić po prostu pieczątkę KD i napisać "bilet na przejazd
trasą (...)". Następnym razem. :)

PS Bartini, na następną imprezę oferuję zrobienie choćby prowizorycznej
tablicy kierunkowej.

jQ

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 11:11:1823.05.2011
do
On 23 Maj, 16:25, gaspar <rkpl...@gazeta.pl> wrote:
> PS Bartini, na następną imprezę oferuję zrobienie choćby prowizorycznej
> tablicy kierunkowej.
Przecie była - nowoczesna, elektroniczna :)

Marcin Wasilewski

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 12:03:2023.05.2011
do
Użytkownik "ic_kolobrzeg" <ic_kol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:irdqje$nq3$1...@inews.gazeta.pl...

> No to przecież dostaliście pocztówkę z szynobusem w Trzebnicy.

No tak. W zasadzie pierwsza myśl jaka mi przyszła gdy przyjrzałem się
"zawartości" tej pocztówki, to: "Ciekawe czy fotograf był taki do bani, czy
podczas tzw. procesu produkcji tak drastycznie boki poucinało."

Jak ktoś zna odpowiedź, to chętnie się dowiem. ;)

Marcin Wasilewski

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 12:04:0923.05.2011
do
Użytkownik "jQ" <jzysn...@gmail.com> napisał w wiadomości

Ta, tylko wylosuj taką na koniec imprezy. ;)

gaspar

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 12:04:4923.05.2011
do
On 23.05.2011 18:03, Marcin Wasilewski wrote:

> [...]
> czy podczas tzw. procesu produkcji tak drastycznie boki poucinało."
>
> Jak ktoś zna odpowiedź, to chętnie się dowiem. ;)

WARS-ik to focił, trzeba było spytać na miejscu :P

aleksander

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 15:08:2823.05.2011
do

No nie wiem. Staje w miejscu wskazanym przez organizatora hasłem
"ustawiamy się na tej linii" przez moment jest OK. Potem ludzie
zaczynają się wpychać przede mnie i innych stojących obok. W sumie ich
rozumiem bo jak napisałem wcześniej komendy o zmianie fotografujących
nie odnoszą skutku. Nie mam pretensji do organizatora za to, że nie bił
ale raczej prośbę do przyszłych uczestników o zastanowienie.

> [...]
>dało się wszystko dokładnie ustawić. Z drugiej jednak wiele osób przez
>to dość długo stało czekając na "swój kadr". Niektóre najazdy mogły

Nie pisałem o stopach z najazdami bo tam poniekąd rozumiem taką postawę
a o takich gdzie wagon stoi a tłum wraz z nim. Jak dla mnie nie ma co
ustawiać tyle czasu no chyba, że ktoś się uprze i robi serie pod
bracketing WB. Ale jakoś nie sądzę, że to taki powód.

Poza tym wyjazd na prawdę udany. Po głowie chodzi mi wiele miejsc gdzie
z KD można by jechać.

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 17:05:2423.05.2011
do
W artykule <irdpk3$kjc$1...@inews.gazeta.pl>
gaspar napisał(a):

> Chyba tu właśnie przydałby się megafon, z megafonem to jakoś sprawniej
> idzie (choć głos masz donośny :D) Wiem, że Bartek próbował skombinować.
> Trudno.

Szkoda, ze o tym nie wiedzialem, bo w robocie takie ustrojstwo lezy :)

Michał

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 18:37:3023.05.2011
do
Bardzo przyjemna wycieczka, z walorami mikolskimi ale i również
turystyczno- krajoznawczymi stanowiła ciekawą formę poznania mniej
popularnej, zachodniej części Sudetów. Bardzo fajne towarzystwo. I
chyba pierwsza impreza od lat, że nikt nie krzyczał w stylu "wyp.....j
z kadru". Bawiłem sie wyśmienicie. Zwróciłem uwagę, że nasza ekipa
była gorąco pozdrawiana machaniem ręką przez kobiecą obsadę
posterunków ruchu :-)
Fotorelację wrzuciłem na forum sudeckie, i tutaj:
https://picasaweb.google.com/michal.jan230/SzynobusemPoZachodnichSudetachMaj2011?feat=directlink
Jeśli chodzi o uwagi, to na przyszłość wskazane byłoby
rozkolportowanie na początku imprezy jakiejś broszurki informacyjnej o
liniach, koniecznie z mapką (moja mapa turystyczna była rozchwytywana
przez uczestników :-) Więcej uwag nie mam.
I taka tylko lekka melancholia pozostała, bo po tej imprezie to chyba
nie ma już co zaliczać :-(
Pozdrawiam gorąco.

gaspar

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 18:46:0123.05.2011
> [...]
> odcinków. Imprezę uznaję za super udaną, wszystko mi pasowało nie mam
> zastrzeżeń. Poza tym to jego 1impreza i zawsze jakieś niedociągnięcia mogły

Wniosek ogólny po ostatnich kilku imprezach szynobusowych (Łomża,
Waliły, Żnyn, Leśna): klient w szynobusie jest mniej awanturujący się. ;)

Marcin Wasilewski

nieprzeczytany,
23 maj 2011, 20:01:2023.05.2011
do
Użytkownik "gaspar" <rkp...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wniosek ogólny po ostatnich kilku imprezach szynobusowych (Łomża, Waliły,
> Żnyn, Leśna): klient w szynobusie jest mniej awanturujący się. ;)

Może dlatego, że mikolska arystokracja (pijąca piwo bez umiaru) gardzi
szynobusami.

brood.k

nieprzeczytany,
24 maj 2011, 01:47:2624.05.2011
do
> Użytkownik "gaspar" <rkp...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

d...y przez okno się wystawić nie da, z otwartymi drzwiami też nie
pojedzie...to co to za impreza? ;-)

Serdeczne podziękowania z mojej strony dla organizatorów i silnej brygady
również, zwłaszcza że (tg 3704 - dzięki!) udało mi się przy okazji obfocić
600mm relikt na rampie w Gierałtowie :) zdjęcia póki co są dostępne na
750mm.pl, wysłałem je także Markowi z kolej.one.pl gdzie po zamieszczeniu będą
dostępne dla szerszego niezalogowanego ogółu.

Grzegorz Kapusta

nieprzeczytany,
24 maj 2011, 02:22:2324.05.2011
do
Użytkownik "Michał" <michal_...@wp.pl> napisał:

> Jeśli chodzi o uwagi, to na przyszłość wskazane byłoby
> rozkolportowanie na początku imprezy jakiejś broszurki informacyjnej o
> liniach, koniecznie z mapką

A propos informacji o liniach, jaka jest historia ruchu pasażerskiego
w Zawidowie? Do kiedy jeździły tam pociągi i w jakich relacjach?
Czy PKP kiedykolwiek uruchomiły pociągi pasażerskie?

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta

jQ

nieprzeczytany,
24 maj 2011, 03:42:3824.05.2011
do
> Bardzo fajne towarzystwo. I chyba pierwsza impreza od lat, że nikt nie krzyczał w stylu "wyp.....j
> z kadru".
"Wyp.... z kadru" już od jakiegoś czasu jest passee ;) Teraz jest
"chodźcie do nas" :)

jQ

nieprzeczytany,
24 maj 2011, 03:43:5124.05.2011
do
On 24 Maj, 00:46, gaspar <rkpl...@gazeta.pl> wrote:
> Wniosek ogólny po ostatnich kilku imprezach szynobusowych (Łomża,
> Waliły, Żnyn, Leśna): klient w szynobusie jest mniej awanturujący się. ;)
W szynobusie nie ma stolików i generalnie nie siedzi się naprzeciwko
siebie, co znacznie wpływa na ograniczenie możliwości
"integracyjnych" ;)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
24 maj 2011, 10:13:5124.05.2011
do
Marcin Wasilewski <ja...@adres.pl> napisał(a):

> Może dlatego, że mikolska arystokracja (pijąca piwo bez umiaru) gardzi
> szynobusami.

To już rozumiem czemy było tak grzecznie i sympatycznie na imprezie i jakoś
nikomu nie przeszkadzało, że na czole pociągu nie było zielonej Su45

perian

nieprzeczytany,
24 maj 2011, 14:16:4124.05.2011
do
In
jQ wrote:

> W szynobusie nie ma stolików i generalnie nie siedzi się naprzeciwko
> siebie, co znacznie wpływa na ograniczenie możliwości
> "integracyjnych" ;)

Monitoring!

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Bartini

nieprzeczytany,
24 maj 2011, 17:48:0424.05.2011
do
On 24 Maj, 00:37, Michał <michal_gond...@wp.pl> wrote:
> I taka tylko lekka melancholia pozostała, bo po tej imprezie to chyba
> nie ma już co zaliczać :-(

Coś tam się jeszcze znajdzie...

Przy okazji - kilka zdjęć ode mnie: http://www.flickr.com/photos/bartini/sets/72157626673758587/

Krzysztof Waszkiewicz