Terespol Pomorski - znowu wypadek/wykolejenie?

komp

Sitkol podaje, ale bez szczegółów, że w związku z wypadkiem pociągu
towarowego w Terespolu Pomorskim wstrzymany został ruch...
KKZ i objazdy. Co tam się dzieje...

Swoją drogą pod Kutnem chyba pozamiatane. W Kutnie na stacji na boku stały na
platformach na boku wagony, choć przy torach jeszcze chyba 2 lub 3 leżały.
Ale pewnie się już uwinęłi i ruch puścili.
Tak sobie pomyślałem... dobrze, że ten skład nie wyskoczył kilkaset metrów
wcześniej, na wysokości wiaduktu nad drogą.

Fikander

Dnia Sat, 16 Apr 2011 21:06:36 +0000 (UTC), komp napisał(a):

> Sitkol podaje, ale bez szczegółów, że w związku z wypadkiem pociągu
> towarowego w Terespolu Pomorskim wstrzymany został ruch...
> KKZ i objazdy. Co tam się dzieje...

Wykolejenie PKP Cargo, oba tory zamknięte od +/- 20.

--
F♯A♯∞

Leszek Ochmański

O ile pamięć mnie nie myli, to wyskoczył ET22-674 jednym wózkiem na głowicy
rozjazdowej od strony Bydgoszczy. Na pomoc przyjechał "Unimog" wraz z belką do
wkolejania taboru.
Jeden tor bynajmniej o godzinie kiedy dawne "rozewie" przejeżdżało, był
przejezdny.
Pociąg do stacji Gdynia przybył 1 min przed planem.
W Pruszczu Pomorskim, pociągi regio kończyły i rozpoczynały bieg ( pewnie
dalej chwilowo jakas KKA była)
Szybko powinni sie z tym uporać. nie wyglądało to na poważne wykolejenie.

pozdr. lechu

badworm

Dnia Sun, 17 Apr 2011 07:29:35 +0000 (UTC), Leszek Ochmański napisał(a):

> O ile pamięć mnie nie myli, to wyskoczył ET22-674 jednym wózkiem na głowicy
> rozjazdowej od strony Bydgoszczy. Na pomoc przyjechał "Unimog" wraz z belką do
> wkolejania taboru.

Podczas wyjazdu z toru stacyjnego nr 12 na tor szlakowy nr 2 lokomotywa
wyleciała wszystkimi osiami a pierwszy wagon wykoleił się jednym
wózkiem.

> Jeden tor bynajmniej o godzinie kiedy dawne "rozewie" przejeżdżało, był
> przejezdny.

Przerwa w ruchu pociągów trwała do godziny 5:40.

> [...]
> dalej chwilowo jakas KKA była)
> Szybko powinni sie z tym uporać. nie wyglądało to na poważne wykolejenie.

Pochwalić należy Interciy za szybką organizację objazdów przez Toruń i
Iławę - wracaliśmy z imprezy pociągiem TLK65103, który z Bydgoszczy
Głównej odjechał z około 10 minutowym opóźnieniem (godzinę po
wykolejeniu), mając już pilota na pokładzie. Do Gdyni Głównej przyjechał
z opóźnieniem około 70 minut, wliczając w to 5-10 minutowy postój w
Suszu - chyba w związku z planowym zamknięciem toru nr 2 na szlaku do
Prabut.
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066

r_dziurek

> Do Gdyni Głównej przyjechał z opóźnieniem około 70 minut

W Gdańsku na klapkach było 70 a do Gdyni to przyjechał 65 w plecy ( tak mi
wychodzi z loga z GPSa )
Szkoda że w Kutnie nie potrafią się tak sprawnie ogarnąć. Jechałem do Krzyża z
przesiadką w Kutnie i TLK do Szczecina przybył do Kutna około 1:35. Następnie 30
minut zajęło stwierdzenie czy przyjechały autobusy z pasażerami z Łowicza. A
przybyły one do Kutna ponoć już około 0:50

Pozdrawiam!

M@tej

Dnia Sun, 17 Apr 2011 14:46:28 +0200, badworm <nos...@post.pl> napisal(a):

>Podczas wyjazdu z toru stacyjnego nr 12 na tor szlakowy nr 2 lokomotywa
>wyleciała wszystkimi osiami a pierwszy wagon wykoleił się jednym
>wózkiem.

Czyli wychodzi na to, ze po wykolejeniu wszedl w skrajnie toru nr 1 i stad
ta przerwa w ruchu na obu torach.

--
Maciej

Leszek Ochmański

> Podczas wyjazdu z toru stacyjnego nr 12 na tor szlakowy nr 2 lokomotywa
> wyleciała wszystkimi osiami a pierwszy wagon wykoleił się jednym
> wózkiem.

a to widocznie, kiedy mijałem miejsce zdarzenia udrożnili do tego czasu.
Dzieki za informacje !!

Leszek Ochmański

Ryflak

> Podczas wyjazdu z toru stacyjnego nr 12 na tor szlakowy nr 2 lokomotywa ET22
> wyleciała wszystkimi osiami, a pierwszy wagon wykoleił się jednym wózkiem.

Panowie dlaczego nikt z Was drogich Miłośników Kolei nie odpowiedział jeszcze
na pytanie, dlaczego lokomotywa serii ET22 wyleciała na rozjeździe ?

Czy przyczyną była zbyt szybka prędkość pociągu podczas przejazdu przez
rozjazd ?

Czy może też zły stan techniczny rozjazdu dyskwalifikował go całkowicie, żeby
kursowały po nim ciężkie brutta towarowe ?

Podobny wykolejenie mieliśmy ostatnio w Warszawie na stacji Dworzec Gdański
(na wysokości CH Arkadia), oczywiście wtedy zaryła się w ziemi Skoda CTL-u :-)

Pozdrawiam
Ryflak z Milanówka

Marcin Wasilewski

Użytkownik "Ryflak" <gerstW...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Panowie dlaczego nikt z Was drogich Miłośników Kolei nie odpowiedział
> jeszcze na pytanie, dlaczego lokomotywa serii ET22 wyleciała na
> rozjeździe ?

Dlatego, że nikt nie ma szklanej kuli?
Od takich ustaleń to jest powoływana na tego typu okazje komisja.

Michal Jankowski

"Leszek Ochmański" <teplow...@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

> Jeden tor bynajmniej o godzinie kiedy dawne "rozewie" przejeżdżało, był

Bez most przez czapki. Pliiiz.

MJ

Leszek Ochmański

Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> napisał(a):

> Bez most przez czapki. Pliiiz.
>
> MJ

??????????????

Leszek Ochmański

Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> napisał(a):

> Bez most przez czapki. Pliiiz.
>
> MJ

??????????????

Alana

Jade jutro Gdansk - Bydgoszcz ta trasa. Ktos wie czy posprzatali na tyle
ze nie bede miala problemow?

M@tej

Dnia Mon, 18 Apr 2011 11:46:55 +0200, Alana
<Al...@wykolejnica.oceangirl.eu> napisal(a):

>Jade jutro Gdansk - Bydgoszcz ta trasa. Ktos wie czy posprzatali na tyle
>ze nie bede miala problemow?

Już wczoraj po południu ruch odbywał się normalnie.

--
Maciej

Leschek Jeschke

Am 18.04.2011 07:57:27 schrieb
Leszek Ochmański, | teplow...@WYTNIJ.gazeta.pl |:

> ??????????????

"Bynajmniej" oznacza zupełnie coś innego niż "przynajmniej".

--
Leschek Jeschke
http://leschek-jeschke.de/bahn

sympatyk_kolei

Stonka zabrała ET22-674 z Terespola i powoli wlecze chyba do Bydgoszczy
Wschód. Czy ktoś ma tam zwiad?
Na rozjeździe (krzyżowy) w Terespolu z wiaduktu widać (z lornetki) do dziś na
podkładach jakieś litery kreślone kredą od A do G do przodu od podkładu
oznaczonego "0" i od -A do -M do tyłu. Jakieś oznaczenia tajne PLKi?
W ogóle takie długotrwałe zamknięcie dwóch torów i cicho.

Alana

Użytkownik sympatyk_kolei napisał:

> [...]
> oznaczonego "0" i od -A do -M do tyłu. Jakieś oznaczenia tajne PLKi?
> W ogóle takie długotrwałe zamknięcie dwóch torów i cicho.

A w tym wykolejeniu nie braly udzial cysterny? Widzialam jedna polamana
w rejonie Terespola na bocznicy wlasciwie to przed ok 3 godzinami.

sympaty...@wytnij.gazeta.pl

Alana <Al...@wykolejnica.oceangirl.eu> napisał(a):

> A w tym wykolejeniu nie braly udzial cysterny? Widzialam jedna polamana
> w rejonie Terespola na bocznicy wlasciwie to przed ok 3 godzinami.

Nie. Ten wyciągał puste węglarki.
Cysterny są z wypadku z dnia 1 marca 2011.
Info poniżej.
http://www.tvn24.pl/12690,1694383,0,1,po-zderzeniu-pociagow--jeden-tor-przejezdny,wiadomosc.html

sympatyk_kolei

Ryflak <gerstW...@interia.pl> napisał(a):

> Czy może też zły stan techniczny rozjazdu dyskwalifikował go całkowicie, żeby
> kursowały po nim ciężkie brutta towarowe ?

Chyba rozjazd, albo coś w torze, bo z warsztatu z Bydgoszczy Wsch. otrzymałem
informację, że komisja zwolniła wczoraj w celu dopuszczenia do ruchu
lokomotywę ET22-647 uznając, że nie była przyczyną wykolejenia. Niestety
warsztat ponad to, że lokomotywa jest "wolna" nic nie wie.